İyi okumalarr
Nerdeyse omuzlarımı geçen siyah düz saçlarıma baktım aynada. Önceden saçlarım omzuma geldiği an keserdim. İzin vermezdim uzamalarına. Ama şimdi içimden gelmiyordu saçlarımı kesmek.
Hani derler ya saçlar anıları saklar diye. Kuzeyle olan anılarım, uzayan saçlarım da olduğunu düşündüğüm için kesmiyorumdur belki de.
Saçlarımı taramayı bitirdiğimde dudaklarıma nemlendirici sürmeye başladım. Ayla ile buluşacaktım bu gün. Okul yoktu ve biz alış-veriş yapmaya karar vermiştik.
Akşam için kendime elbise falan bakmam gerekli. Çünki akşam eniştem ve oğlu Osman annemlere yemeğe gelicekti. Sanırım teyzemle eniştem ellerini çabuk tutmak istiyorlar, nişanı konuşacaklarmış.
Dün eniştem bizi eve bırakırken söz etmişti bu konuda.
Alış-veriş'den sonra Kuzeyle buluşacaktım. Dün gece aklıma geldikce yanaklarıma kan pompalanıyordu resmen.
Telefonumun çalmasıyla makyaj masamdaki telefona döndü bakışlarım. Ayla arıyordu.
Telefonu açarak kulağıma götürken, aynı zamanda ayakkabı dolabımdan açık sarı converse'lerimi çıkardım.
"Kanka ben çıktım evden, bekliyorum seni." Telefonu açar açmaz konuşan aylaya cevap verdim.
"Ayakkabılarımı giyinip çıkıyorum hemen." Cevap vermesini beklemeden telefonu kapatarak ayakkabılarımı giyinmeye başladım.Converse iyi hoştu ama giyinmesi zordu biraz.
Ayakkabılarımı giyindikten sonra odamda bulunan boy aynasına baktım son kez.
İdare eder bi kombin olmuştu.
(Medya: Ahu'nun kombini)Zıplayarak evden çıktığımda anneme seslenmeyide unutmamıştım tabii.
"Anne ben çıktım!"Arkamdan kısaca Cevap verdi ama ben tam duymamıştım. Büyük ihtimalle 'tamam çık' falan diyordu.
Ben bunları düşünürken çoktan Aylanın yanına varmıştım bile.
"Kız ne tatlı olmuşşsun renkli-renkli."
Aylanın beni görür-görmez iltifat etmesiyle bende onu süzdüm.Üzerine açık mavi bir crop, siyah bol pantolon ve beyaz spor ayakkabılarını giyinmişti.
"Sende çok güzel olmuşsun esmer bomba." Cevabımla birlikte omzuma hafifçe vurarak güldü.
Bu gün abimin ondan hoşlandığını söylemiyecektim. Abimden duyması daha doğru olur çünki, ama tabii altdan-altdan imalar yapıcaktım.
•••••
Önümdeki limonatadan pipet yardımıyla biraz içerek Aylaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Literatura Feminina~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...