Bölüm başlığını sorgulamayın lütfen. ÖPÜKNDMDIÖQPÜMD
İyi okumalarr
Emirin beni korumasından sonra Sarp ve Ayla gelmişti yanımıza. Şimdi ise okuldan çıkmış sahile doğru ilerliyorduk.
"Ya hadi şurdan bi döner alalım." Diyerek ileriyi gösterdi Sarp. Acılı bi döner iyi olurdu. "Bencede alalım."
"Ben vejataryenim. Siz alın." Aylanın sesiyle ona doğru döndüm. Bunu yeni öğreniyordum. "E hadi kimi bekliyoruz?" Emirin hızlı-hızlı konumasıyla baya bi acıktığını anladım.
Hepimiz dönerciye doğru ilerledik.
Vardığımızda Sarp sifarişleri verdi. "2 acılı tavuk döne - " hızla sözünü kestim Sarpın. "3 yap abi sen onu." Sarp gülümseyerek kafa salladı ve devam etdi konuşmasına. " ve 4 ayran abi." Bize baktı onaylıyor musunuz diye. salladım kafamı sadece. Emirde onayladığında sifarişlerimizi vermiştik.Dönerlerimizi beklerken Sarp yine söze girdi. "Bence kayalıklarda oturarak yiyelim, denize karşı falan." Güzel fikirdi, olurdu. "Olur valla." Dedi emir benden önce. Bende onaylarcasına salladım kafamı ve konuştum. "Havada güzel zaten, iyi olur."
Dönerlerimiz hazır olduğunda parasını ödeyerek aldık.
Sarp poşetdeki dönerleri bir-bir çıkararak verdi Emir ve bana. Ayranlarıda birer olarak dağıtdı. Ayla sadece ayran içecekdi.
Yürüyerek sahilin ordaki kayalıklara ilerlerken ben dönerimi ısırmaya çalışıyordum. Neden mi? Çünki rüzgardan ucuşan saçlarım gözüme ve ağzıma giriyordu.
Emirin ellerini saçlarıma götürerek yüzümdeki saçları arkaya doğru itdirdi. O an Kuzeyin sesini duydum sol tarfdan. "Ahu?" Sorarcasına seslenmişti bana. "Kuzey?"
Yanımıza doğru geldiğinde fark etmişdim çenesini sıktığını. Sinirliydi sanki. "Naber Kuzey abi?" Sarpın sesiyle bakışlarını benden alarak Sarpa döndü. "İyilik koçum. Sizden naber." Sert sesiyle cevaplamışdı Sarpı. "Bizde iyiyiz abi."
Emire dönerek elini ömzuna koyarak sıktı. "Sen iyi misin koçum?" Sanki biraz fazla sıkıyor olacak ki Emir lafını kekeleyerek söyledi. "İyilik abi, sağol."
Pat-patladı Emirin sıktığı omzunu
Sonra bakışları Emir ve benim aramda gidip-gelmeye başladı. Sorgular gibi bakıyordu. Bakışlarını bana diktiğinde sanki bi tık yumuşamış gibi oldu."Ahu. Abin gelmiş, Sanırım tayin işini halletmiş." Şakaa?
"Gerçekden mi?" Diyerek heyecanla sordum Kuzeye. Gülümseyerek kafasını salladı ve cevap verdi bana. "Gerçekten Ahu kadın."
O anki sevincimden ne yapdığımı bilemedim. Heyecanla sarıldım Kuzeye. Sonra yapdığımı fark ederek hızla ayrıldım. "Ay ben özür dilerim Kuzey kutbu. Bi an sevinçle oldu." Diye açıklama yapdım Kuzeye.Utançla kafamı Sarplara çevirdiğimde bana imayla bakıyorlardı Ayla ise kaş göz yapıyordu 'siz ne ayak' diye.
Bunu nerden anladığımı sormayın.
Sonra Kuzeye baktığımda zaten bana bakıyor olduğunu gördüm.
"Eee, o zaman ben eve gideyim. Abim gelmiş ya."
"Bende geleyim o zaman seninle. Abinle biraz konuşuruz." Kuzeyle abim tanışıyorlae mıydı?
Aklımı okumuşcasına gülümseyerek yine konuştu Kuzey. "Çocukken anneannenlere çok gelip giderdi abin. Ama seni çok gelmezdin, yada ben görmüyordum." Gelmezdim çok.
Gülümseyerek kafamı salladım 'anladım' anlamında.
Sonra bizimkilere döndüm. "E o zaman ben kaçar gençler.""Tamam kuşum. Musait olduğunda beni ara, konuşmamız gereken 'özel' konular var." Diye Kuzey ve bana bakarak imayla konuştu Ayla. Ona 'sen çok fenasın' bakışlarımı atarak diğerlerine döndüm. "Hadi görüşürük."
"Görüşürüzz." Emir ve Sarp aynı anda cevapladı beni.
•••••
Dönerimden sın ısırığı aldım ve kağıdı buruşturarak yanımızdaki çöpe atdım. Ağzım dolu-dolu Kuzeye döndüğümde bana kocaman bi gülümsemeyle bakıyordu.
Mahalle yolundaydık, henüz varmamıştık eve.
"Aynı sincaplara benzedin ha bu yanaklarla." Gülerek söylediği sözlere kaşlarımı çatdım.
Ağzımdakileri bitirerek cevap verdim hemen. "Sensin be sincap."
Kafasını geriye atarak kahkaha patladı, o an Kuzeyin adem elmasıyla bi bakıştık
Gülüşü insanıda gülüdürüyordu amk.
Kahkahası bitdiğinde nefeslendi ve yüzünde oluşan kocaman gülümsemeye ellerini dudaklarıma götürdü. Dudak? Ellerini? Noluyo amk?
Baş parmağıyla dudağımın üzerini sildi ve söze girdi. "Dönerin sosu kalmışdı."
Ağzımdan 'haa' nidasıyla güldüm kendime. Senin sos sildiğin anda ben ölüyordum Kuzey kutbu. Buda kalp yani.
Gözleri şaşkınlıka kocaman olurken hızla konuşdu. "Ne?"
İşte o an anladım son söylediğim şeyleri içimden değilde dışımdan söylediğimi.
Sıçtım.
Son bölüm!
575 kelime<3
Ben Gerçekden malım, hâlâ bazı yerlerde "Ahu" yerine "Kumsal" yazıyorum.
Ama sonrada düzeltiyorum.
Yazım yanlışlarım yüzünden sorry asklarimm♡
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
ChickLit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...