5-(Yeni Okul)

5K 147 35
                                    

İyi okumalarr

"Kız kalk hadii."
Annemin sesini duyuyorum sanki? Üstümden yorganın çekilmesiyle açtım gözlerimi. Ellerini beline koymuş ve ateş saçan gözlerle bakan annemle karşılaştım. "Günaydın annee." Diyerek şirinlik yapıp sarıldım. Derin bir iç çekip karşılık verdi sarılmama. "Sanada Günaydın kızım. Kalk hadı daha okula gidicez, kayıt yaptırmamız gerek."

"Sonunda bee." Dedim ve valizimi açtım. Acaba ne giysem?
Kalkıp pencereden dışarıya baktım, hava nasıl diye, güzeldi

Valizimden çıkardığım kiyafetleri giyindim ve takılarım arasından bel zincirini bulmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valizimden çıkardığım kiyafetleri giyindim ve takılarım arasından bel zincirini bulmaya çalıştım.

•••••

Okula doğru yürürken bir kadın seslendi anneme. " kız Sibel, hoş geldin mahallemize."
"Hoş bulduk Aytencim." Diyerek cevap verdi annem. " kızın mı? Ay maşallah nasılda güzel."
Gülümseyerek konuştu annem. "Evet, kızım Ahu."

"Kaça gidiyosun evladım?" Diye başka tarafdan bir ses geldi. Sesin sahibine baktığımda, yine annem yaşlarında bir kadındı. Tebessüm ederek konuştum. "Lise son sınıfım."

"Elif? Ne kadarda deyişmişsin." Dedi annem, ismi Elif olan kadına.
"Bunu iltifat olarak kabul ediyorum." Gülürek söylediği lafa annemde gülerek karşılık verdi.

"Dün senin oğlanı gördüm, Tıpkı sana benziyor." Diyerek söze girdi annem. Elif teyzede hızla cevapladı. "Ay evet, eve geldiğinde anlatdı. Hoşgeldine gelicektim ama Harun biraz hastalanmıştı, gelemedik. Akşam gelicez ama."

Gülümseyerek kafasını salladı annem ve cevapladı Elif teyzeyi. "Gelin mutlaka, bekliyoruz."

•••••


Annemin Elif teyzeyle olan uzun sohbetinin ardından, Okulda gidip kaydım yaptırmıştık.

Şimdi ise odamda, pencere kenarında durmuş top oynayam çocukları izliyorum.

Kuzey geldi aniden aklıma, o yeşil gözleri, hafif dalgalı Kumral saçları, Uzun boyu ve yapılı vücuduyla mükemmel bir görünüşe sahipti.

Beni düşüncelerimden ayıran şey ise annemin sesiydi, bana sesleniyordu.
"Ahu, kızım bi koşu git 2 ekmek al. Elif teyzenler gelicek akşam."

"Tamamm."

Ayağa kalkarak aynanın karşısına geçtim, güzeldim. Saçlarımı elimle düzeltdim, ayağıma da kırmızı converse'lerimi giyinip çıktım evden.

"Bu sibelin kızı değil mi?" Diye bir ses duydum sağ taraftan, ama dönmedim arkamı. aynı yerden başka bir ses daha geldi. " hıı, evet. Aldatmış diyolar kocasını Sibel, o yüzden taşınmışlar buraya." Pardon?? Hızla döndüm arkamı. Kapı önünde elinde çekirdeklerle oturan, 40'lı yaşlarının sonunda olduğu belli olan iki kadın oturuyordu. 3-4 adım atarak yanlarına ilerledim ve söze girdim.

"Benim annem babamı falan aldatmadı. Ki böyle birşey olsa bile bunları konuşmak sizin haddinize değil!"

Ayıplarcası cıkladı kadınlardan biri, göz devirerek arkamı döndüğümde Kuzeyle göz-göze geldik.

"Naber Ahu kadın?"

"İyiyim kuzey kutbu, senden naber?"

Kafasını geriye atarak erkeksi bir kahkaha atdı önce sonra Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle baktı bana. Ve söze girdi. "Sevdim bu lakabı, güzelmiş." Cevap verdim küçük bir gülüşle. "Bencede sevsen iyi olur, cünki artık sana öyle seslenicem." Kafasını olumlu anlamda salladı ve arkamda bir yeri işaret ederek konuşmaya başladı."Sen takma onları, biraz dedikodu severler." Gösderdiği yere baktığımda dedikoducu kadınları gördüm. Bak yine aklıma geldi sinirlendim. "Bana ne onların dedikodularından, sadece yalan yanlış konuşmalarına sinirlendim." Diyerek cevap verdim Kuzeye

Boş ver dercesine salladı elini. Elleride ayrı bi güzelmiş ha.
"Nereye gidiyorsun? Eşlik edeyim sana. Yani istersen tabii." Konuşmasıyla dikkatimi kuzeye verdim ve Gülümsedim onun bu haline. "Ekmek almaya gidiyorum, akşama misafirimiz varda." Kaşlarını çatarak sessizce durdu 4-5 saniye sonra aydınlaşmıscasına konuştu. "Haaa biz gelicezz." Olumlu anlamda salladım kafamı ve söze girdim "E hadi gidelim."

Bölüm sonu!
Tam 500 kelime<3
Biraz sıkıcı bir bölüm oldu sanki. Ama 2 gün sonra doğum günüm olduğu için pek vakit ayıramıyorum.
Sonraki bölüm kuzeyden olucakk
Hadi bayss💝

Mahalle Yolu | Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin