18-(cici abi ve son metres bükücü)

2K 59 11
                                    

Övmenize gerek yok başlık secimlerim mükemmel🤘🏻 ÖQLSMSMÖQÖQLEM

İyi okumalarr

Metresin ve babamın nikahı kıyılmıştı az önce. Bense torununa ismi verilmeyen babaanne gibi kalmıştım bir kenar da.

Yanımda hissetdiğim bedenle sağ tarafıma döndüm, Alpdi.

"Sence abin ve babana gece vakti kuzeyle yiyiştiğini söylemelimiyim?" Ne saçmalıyordu bu göt?

"Bu benim özel hayatım. Seni ne ilgilendirir?" Sırıtışı daha da büyürken söze girdi.

"Ben senin abinim cici kardeşim." Nah abimsin götelek.

"Abim falan değilsin. Benim sadece bir tane abim var, oda şur da oturuyor." Dedim ve hemen ileri de oturan abimi gösterdim.

"Aynen cici kardeşim aynen." Diyerek kalktı yanımdan sonra ise yine söze girdi. "Ha bu arada Kuzeyle arana mesafe koy cici kardeş. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."
Son sözünü söyleyerek uzaklaştı benden. Bu da ne demek oluyordu şimdi? Tam bir saçmalık.

"Alp!" Arkasından seslendiğime rağmen dönmedi. Ahh gerizekalı!

"İyi misin Ahu?" Babamın sesiyle ona döndüm. Ne zaman gelmişti bu?

"İyiyim baba."

Gülümseyerek kafasını salladı ve sarılmak işin kollarını açtı. Yavaşca sarıldım babama. Ama bu onu affetdiğim anlamına gelmiyordu. Sadece şuan buna ihtiyacım var.

"Biliyorum kızım, sizi çok üzdüm. Ama nolur izin ver bana, kendimi sana affetdirmem için izin ver." Sarılmamızı bozmadan söylediği sözler gözlerimi doldurdu. Denemeliyim belki de.

"Bunu yapmak şuan çok zor baba. Ama eğer bir gün seni affedersem bile ben o günü ve bu günü asla unutmam." Kırgın çıkmasını engelleyemediğim sesimle konuştum.

"Sana söz veriyorum kızım eskisinden daha iyi bir baba-kız olucaz."

Umarım baba.

•••••

Davet bitmiş, Şimdi ise eve gitme zamanıydı. Sonun da yani.

"Mutluluklar." Abimin gönülsüzce tebrikine karşılık babam buruk bir tebessümle baktı.

"Mutluluklar baba. Umarım bu metresi de aldatmazsın." Babama bakarak konuşup elimle metresi göstermiştim. Abimin arkadan kıkırtısını duydum sanki?

"Annem hakkında düzgün konuş cici kardeşim." Alpcim sen bi sg ya.

Gözlerime devirerek Alpe baktım. "Tamam cici abiş." Alay edercesine çıkan sesimle, abimin kolunu omzuma atıp beni kendine çekmesi bir olmuştu.

Mahalle Yolu | Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin