İyi okumalarr
Evden gelen tıkırtı sesiyle telaşla kalktım Kuzeyin kucağından.
"Ay Kuzey basıldıkk."Kuzey sessizce oflayarak kalktı yataktan. "Merak etme sevgilim abin falandır, su içmeye kalkmıştır."
Kuzeyin bu kadar relax olmasına karşı şaşırarak yüzüne baktım. Ay harbiden rahat yaa.
"Sen neden bu kadar rahatsın ya?" Sesimi ola bildiğince sessiz çıkarmaya çalıştım.
Kuzey bana cavap vereceği sırada bir tıkırtı sesi daha geldi. Hızla Kuzeyin kolundan sürkleyerek dolabımın karşısına getirdim "ay hadi girsene Kuzey ya."
Anlamazca bana baktı ve bir kaç saniye sonra dudakları yana doğru kıvrıldı. "Olur güzelim girerim."
Ay bu çok fesat bee.
Koluna çimdik atdım bu sefer. "O anlamda demiyorum sevgilim. Hadi dolaba girr.""Ahu?" Salondan gelen abimin sesiyle Kuzey hızla dolabın kapağını açtı ve içeri girdi. Az önce baya bi rahatdın ama sen? İşte göt korkusu bu, boru değil.
Abim ismimi bir kez daha seslendiğinde hızla ayağımdaki topuklu ayakkabıları çıkardım. Sabahdan beridir fırsat olmamıştı.
Odamın kapısına doğru yürdüm ve sessizce kilidi açarak abime cevap verdim. "Efendim abi?"
Abim beni süzerek söze girdi. "Odandan sesler geliyordu o yüzden seslendim de, sen neden deyişmedin hâlâ üzerini?" Kuzeyciğimle yiyişmekle meşkuldum abicim demek isterdim ama götüm yemezdi. "Ayla aramıştı onunla konuşuyordum. Fırsat olmadı yani."
Abim sadece onaylarcasına salladı kafasını. İnanmıştı keriz abim bide polis olucak be.
Bi süre bana baktı abim, sanki bir şey söylemek istiyor gibiydi.
"Söyle ne söyliceksen."
Abim derin bir nefes aldı benim konuşmamla. "Senin şu arkadaş var ya hani. Onun sevgilisi falan var mı? Aylayı soruyordu. Ama tabii ki ben kolayca cevap vermicektim. Kendimi anlamazlığı vurarak baktım abime. "Hangi arkadaşım abicim?"
"Hani var ya bi tane Esmer, uzun saçlı olan."
Tek kaşımı kaldırdım bu kez. "Çıkaramadım ya."
Abim yüzünü sıvazlayarak burnundan uzun bi nefes verdi. "Kızım sen beni mi sınıyorsun? Aylayı diyorum Aylayı!"
İsdediğimi elde etdiğim için yüzüme kocaman bir sırıtış eklendi. "Yok sevgilisi falan ama elini çabuk tutsan iyi olur."
"Nasıl çabuk tutmak bu? Anlamadım ben." Abime omzumu 'bilmem' anlamında kaldırarak odama girdim ve kapıyı kilitledim hızla.
"Ahu delirtmesene adamı kızım. Nasıl çabuk tutayım elimi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
ChickLit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...