מבט: אדםנכנסנו למשרד שלי והיא הסתכלה על המשרד בשוק מהמקום.
״פה אתה עובד?! זה גדול יותר מהחדר שלי!!!!״ אם זה גדול את צריכה לראות את המשרד של אבא שלי... ״אני רק צריך לשלוח מייל ואני אקח אותך״ היא הנהנה והתיישבה בכיסא שלי. אם מישהו אחר היה עושה את זה הייתי מתעצבן אבל מה ששלי שלה.התיישבתי בכיסא מולה וסובבתי את המחשב אליי.
אחרי חמש דקות שכתבתי את המייל בחזרה למנואל דוד שלי. הוא בעתיד יעביר לי את הבעלות על החברת תעופה שיש לו. נועם לא תצטרך לעבוד דקה כשנתחתן.קמתי והיא הסתכלה עליי ״סיימתי. את באה? או שנוח לך לשבת לי בכיסא?״ שאלתי משועשע ״הכי נוח בעולם.״ היא אמרה בטון משועשע והתרחבה בכיסא. ״הבנתי. אז את לא רוצה סיור?״ הרמתי גבה.
היא קמה מהכיסא במהירות ״בטח שבא לי. יא עצלן מה אתה יושב לך?! אתה הבטחת לי סיור״ צחקתי ״בואי נו״ וסימנתי לה עם הראש לבואהתחלתי עם הסיור והיא התלהבה מכול דבר שהראתי לה. אני יודע שבסוף הסיור היא תתלהב ממש, אני מחכה לתגובה שלה. ״אוקיי אז עכשיו ניכנס לדיוטי פרי אני יודע שאת אוהבת קני-״ ״אני לא. אף פעם לא אהבתי״ קטעה אותי עצבנית. נראה לי פגעתי בנקודה רגישה ״אוקיי... אז לא קניון. את יודעת שיש פה סטימצקי כן?״ נפתחו לה העיניים והחיוך חזר למקומו ״תקח אותי עכשיו!!!!!!!״ היא משכה לי את היד ומחפשת בעיניים את החנות ואני צחקתי עליה. היא כל כך מצחיקה אני לא יכול ״אוקיי אוקיי בואי״ הפעם אני זה שמשך אותה.
״אתה יודע פה שתיתי אייס קפה בפעם הראשונה ומאז אני מאוהבת בקפה קר ואייס קפה״ היא הצביעה על דוכן והסתכלתי עליה משועשע ״את יודעת שזה אותו הדבר כן?״ החיוך ירד לה ״זה לא! אולי לשם יש את אותו משמעות אבל זה שני דברים שונים!!! קפה קר זה קפה עם קרח ואייס קפה זה קפה עם קרח גרוס! ואין לזה את אותו הטעם״ פגעתי בעוד נקודה רגישה שלה אני מבין.
״אם את אומרת״ צחקתי. נכנסנו לחנות והמוכר הסתכל עליי. הוא נלחץ
״בוס. מה אתה עושה פה?״ הוא מזיע כאילו אני הולך לפטר אותו ״באתי לקנות ספר״ אמרתי את המובן מאליו.נועם התחילה לספר לי בהתלהבות איזה ספרים יש לה ואיזה אין לה, איזה היא קראה ואיזה לא. ״תראה זה הספר האהוב עלייי!!! אין גבר שיכול להשתוות לדמות הגברית בספר הזה״ הרמתי גבה וגיכחתי ״ואם אני אראה לך שאני יכול?״ שאלתי אותה ״כן? איך?״ היא שאלה ״תצאי איתי לדייט״ קבעתי. ״אני ל-״ ״דייט אחד. אם לא תרצי אותי אחריו נמשיך להיות ידידים״ קטעתי אותה, אני לא חושב שאני באמת אצליח להיות רק ידיד שלה.
חיכיתי לתגובה שלה אני מקווה שהיא תסכים לזה. היא חייבת לתת לי צ'אנס. ״אוקיי. אני אצא איתך, אבל יש תנאי״ היא הסתכלה עליי עדיין מתלבטת. ״אין לי בעיה. אני אסכים לכול תנאי שלך״ והיא הסתכלה עליי משועשעת ״אתה צריך לקחת אותי למסעדה שאתה חושב שאני אוהב עם חליפה״ היא אוהבת לראות אותי עם חליפות? ״רק אם את תבואי עם שמלה״ מעניין איך היא תראה עם שמלות
YOU ARE READING
המטרידן מהרכבת
Romanceצפיתי בה אהבתי לצפות בה מאז שראיתי אותה ברכבת ידעתי שהתאהבתי וכשגיליתי שאני והיא באותו בית ספר ידעתי שאני לא אעזוב אותה עד שהיא תהיה שלי