נקודת מבט: נועם
״מה לעזעזל היא עושה פה?!״ אדם נראה אבוד ״אני לא יודע!!״
הוא מלמל כמה קללות שמופנות אליה והניח את הידיים על המותניים ביאוש ״מה זה לא יודע, תעיף אותה מפה! אני לא רוצה אותה פה״
הוא הוציא נשיפה מהפה והרים את ידיו ביאוש מוחלט, אני לא מבינה מה מסובך בלהבין שאת לא רצויה בבית של האקס שלך, ועוד יותר אני לא מבינה למה היא נדבקת אליו אם היא זאת שבגדה בו!!
מה עובר לה בראש המזויין שלה.
״אוקיי אוקיי אני אגיד לאגם להגיד לה ללכת״ הוא אמר במהירות, ״לא הבנתי אתה פוחד ממנה? למה שאגם תגיד לה?!״ מה יש לו!! אני מצטערת על זה שאמרתי לו שזה בסדר שהם יבואו...
היה נשמע לי נחמד לפגוש את החברים שלו באופן רשמי וגם זה הלך טוב עד שהיא באה לפה והחליטה לחרב הכול!!
״לא מה הקשר! אני פשוט חושב שהיא זאת שצריכה להגיד לה כי היא זאת שהזמינה אותה מההתחלה״ אם חשבתי שזה שאדם עקב אחריי והיה סוג של סטוקר זה גרוע הבנתי שמה שעדי עושה לו זה אפילו יותר גרוע.
״בסדר״ אמרתי בחוסר כוח ויצאתי מהחדר.
___________________________________
אתמול
נקודת מבט: עדיאני ואגם ישבנו עד המיטה שלה ולמדנו לבגרות שיש בספרות
האזנו ביחד לשירים של פאר טסי, ״טוב די אני צריכה הפסקה״ אמרתי ביאוש ואגם הרימה את הידיים בחוסר הבנה ״אנחנו לומדות חמש דקות״ הסתכלתי בשעון והיא צודקת עבר רק 5 דקות!!!!! מה קורה פה!! זה משעמם בקטע אחר ״בסדר הפסקה זה טוב, זה מביא אנרגיות״
הוצאתי את הטלפון מהכיס בג׳ינס שלבשתי ופתחתי את האינסטגרם הבדוי שיש לי בשביל לצפות בסטורי של אדם.
הוא בקושי מעלה דברים אבל לאחרונה הוא המעלה תמונות שלו ושל נועם בלי הפסקה, בכול תמונה זה הם במיטה או בחדר מקלחת בחיבוק או נשיקה, כשאנחנו היינו ביחד הוא כמעט ולא העלה תמונות שלנו, הרגשתי תחושת קנאה חולנית והבנתי שאני פשוט חייבת להפריד אותם ומהר!!!
״אח שלך ונועם בכלל לא מתאימים, את יודעת?״ נגעלתי מלהסתכל על התמונה בסטורי שלו, בתמונה רואים אותם מחובקים במיטה, נועם ישנה עליו והוא מלטף אותה.
״מה את מקשקשת הם זיווג משמיים״ הסתכלתי עליה בהלם ממה שהיא הרגע הקיאה מהפה שלה ״וואי כל כך לא, היא כזאתי הזויה ומכוערת, אין פלא שהיא הייתה בתולה לפניו״ אמרתי בשעמום תוך כדי פיהוק.
״היא ממש לא מכוערת והיא גם ממש נחמדה, את פשוט אף פעם לא דיברת איתה בשביל להכיר אותה באמת״ לא הבנתי?! היא אמורה להיות חברה הכי טובה שלי, היא אמורה להסכים לכול מה שאני אומרת, אבל עכשיו במקום להסכים איתי ולהגיד שנועם היא שטן היא מגנה עליה ״אז לכי תהיה חברה שלה אם את כל כך אוהבת אותה״
קמתי מהמיטה והתחלתי לארוז את החפצים שלי לתוך התיק תוך כדי שאני חושבת על איך אפשר להפריד ביניהם, ״נו מה את מתעצבנת תשבי ונחזור ללמוד״ נרגעתי ונשכבתי על המיטה.
לשכור מישהו שינסה לנשק אותה? לא זה רעיון גרוע מי ירצה לנשק אותה, אממממממ.
אולי אני אגרום להם לריב פיצוצים וככה את יפרדו? לא לא כמו שאני מכירה את אדם כשהוא מאוהב, הוא לא יכול שנייה בלעדיה, הוא טיפוס אובססיבי.
רגעע הם נפרדו פעם אחת לאיזה שבועיים!! אני צריכה לגלות למה ולגרום לזה לקרות עוד פעם רק שהפעם הם לא יחזרו.
YOU ARE READING
המטרידן מהרכבת
Romanceצפיתי בה אהבתי לצפות בה מאז שראיתי אותה ברכבת ידעתי שהתאהבתי וכשגיליתי שאני והיא באותו בית ספר ידעתי שאני לא אעזוב אותה עד שהיא תהיה שלי