פרק 39

488 32 14
                                    

נקודת מבט: אדם

היא לקחה את התחרות קשה, מאז שהצעתי לה את העסקה היא לא החטיאה פעם אחת. הסתכלתי על הלוח והוא מראה שאני מוביל כרגע עם 120 נקודות ולנועם יש 115 נקודות. היא ממש טובה, היא מקצוענית ואני לא מגזים מאז שלימדתי אותה איך לעמוד נכון היא מטורפת. ״כדור הארץ לאדם!!״ נועם נפנפה בידה מול הפנים שלי ומוציאה אותי מהמחשבות עליה ״מה? אמרת משהו?״ היא הסתכלה עליי בגבות מכווצות ״כן, עדיין תורך״ היא אמרה בהיסוס כאילו היא חושבת שמשהו לא כשורה, הלכתי למתקן כדורים, לקחתי את אותו הכדור שלקחתי עד עכשיו וזרקתי אותו על המסלול, הוא הפיל 3 פינים, פאק. הסתובבתי אליה באיטיות ועם מבט מושפל ״נתנתי לך לנצח״ היא הנהנה ״כן בטח״ צחקתי, עכשיו התור שלה ואז סיימנו את המשחק, היא צריכה שבע נקודות בשביל לנצח אותי. היא הלכה לקחת כדור ואז זרקה אותו, אני נשבע שהיא יכלה לראות אותו ברגע זה מתגלגל בסלואו מושן. הכדור הפיל 6 פינים והסתכלתי על הלוח משתנה, הנקודות עלו מ-115 ל-121 היא צריכה עוד שתי נקודות בשביל לנצח, אני לא יודע אם בא לי שהיא תנצח, היא יכולה לבקש כול דבר ואני אביא לה אותו, את האמת שגם בלי התחרות הייתי מביא לה כול מה שיגרום לה לחייך. אם היא תנצח היא בטח תבקש לפגוש את ההנרי הזה ואני לא מעריץ את הרעיון ואם אני אנצח היא תתבאס ותגיד שאני רמאי או משהו אחר שאופייני לה.
היא הלכה לקחת את אותו כדור, יש לה 3 פינים על המסלול והיא צריכה להוריד לפחות 2 בשביל לנצח, היא זרקה את הכדור והוא הפיל את כול הפינים על המסלול. היא הסתובבה עם ידיים באוויר והתחילה לצרוח ״ישששששששששששש״ כול האנשים שלידינו הסתכלו עליה ורציתי להוציא להם את העיניים, חלק שופטים אותה, חלק צוחקים וחלק מפשיטים אותה עם העיניים שלהם שאני נשבע שאני אמצא כול אחד ואחד מהם ואגרום לו לשלם.
״הנרי הנה אני באה!!!!!״ היא התחילה לקפוץ ולמחוא כפיים תוך כדי.
״פאק״ אמרתי עם אנחה, אני מת. היא הולכת לפגוש אותו ואני אהיה לידה מת מקנאה.

____________________________________

נועם ואני נכנסנו ליחידת דיור שלי, אחרי שהיא ניצחה אותי הלכנו לאכול המבורגר ודיברנו שם חמש שעות, היא סיפרה לי על איתי ועל הבנות שלו, על הקידושים שלהם והיא הזמינה אותי לאחד מהם. אוי תמימה שלי את לא יודעת בכלל שידעתי עליהם כבר מלא זמן אחורה. היא סיפרה לי שמשי הכירה מישהו חדש, מישהו שגדול ממנה, נועם לא אוהבת את זה אבל היא צריכה להבין שהיא לא יכולה להתערב לה בזה, נועם סיפרה לי שמשי ממש מאושרת מאז וגם ממש התגברה על רפאל, נועם גם אמרה לי תודה על מה שעשיתי לרפאל, לא עשיתי את זה רק בשביל תשומת לב מנועם, עשיתי את זה בעיקר כי זה הגיע לו. הוא בגד בה והחזיר אותי לתקופה עדי עשתה לי את אותו הדבר, יכולתי להרגיש את מה שמשי הרגישה כשתפסה אותו מזיין את המלצרית ונקמתי בו בשבילה.

נועם התיישבה על הספה והורידה נעליים, הסתכלתי עליה. היא עייפה, יש לה שקיות שחורות מתחת לעיניים, כמה זמן את ערה נוני? אני יודע שהסיוטים שלה חזרו ואני אעשה הכול בשביל לסלק אותם. היא פיהקה פיהוק ארוך, "את רוצה לעבור למיטה שלי? זה יותר נוח מהספה" ״אמרתי לך כבר שאני רוצה לקחת את זה לאט״ היא אמרה בקול ישנוני, שאלוהים יעזור לי איתה, היא חושבת שאני רוצה לזיין אותה, אני רוצה אבל לא כשהיא עוד שנייה נרדת בישיבה ״לעבור למיטה בשביל לישון, סוטה״ היא כבר לא ענתה לי, הלכתי אליה וראיתי שהיא נרדמה. היא נראת כאילו היא בחלום השלישי שלה כבר.
הרמתי אותי על ידיי והלכתי לחדר שינה שלי, אני לא אתן לה לישון בישיבה על הספה.

המטרידן מהרכבתWhere stories live. Discover now