פרק 45

263 19 4
                                    

נקודת מבט: נועם

״את יודעת שלאגם יש חבר חדש?״ אדם נכנס בדלת עם צלחת פירות ״אתה יודע שאתה סוטה?! צא מפה!״ הסתרתי את השדיים שלי ״את ממש דרמה קווין, זה לא כאילו יש לך משהו שלא ראיתי״ הוא התקדם אל דלת המקלחת ופתח אותה.
הוא הושיט את הצלחת לכיווני ״רוצה?״ הוא אמר ברצינות כשהוא לועס ענב בפה, הסתכלתי אליו לא מאמינה שזה קורה עכשיו ״תביא״
הורדתי את הידיים שלי מהשדיים והושטתי יד לצלחת, ״חבר חדש אמרת?״ אמרתי והכנסתי ענב לפה, ״המ המ. אבל היא לא רוצה להגיד לי מי זה״ הרמתי גבות ״מסתורית״ לקחתי את השמפו והתחלתי לחפוף את השיער שלי, אדם הסתכל בלי בושה על גופי העירום ״אתה יכול לסבן לי את הגב?״ אמרתי בקול חסר אונים וניסיתי להגיע עם היד שלי לחלק המרוחק בגב, ״אני עם אוכל. את יכולה לבד, אני מאמין בך״ צמצמתי את עיניי והסתכלתי עליו בלי להאמין למה ששמעתי, ״תחזור שנית״ דרשתי ״את שמעת אותי״ הוא אמר והכניס עוד ענב לפה.
ניסיתי להגיע לחלק הלא מסובן וסובבתי את גבי אליו, המשכתי לנסות להגיע לחלק המרוחק, אחרי דקה של ניסיונות התייאשתי, הורדתי את הידיים מהגב ופלטתי אנחה ״נו אדם בוא אני לא מצל-״ פתאום הרגשתי ידיים ענקיות מונחות על הגב שלי, עצרתי את הפה שלי להמשיך את המשפט ונתתי לו להמשיך את מה שהוא עושה.
פאק זה מרגיש טוב, הוא מעסה לי את הגב כאילו למד לעשות את זה כול החיים, ״מה זה, אדם איפה למדת לעשות את זה?״
״לא למדתי, זה כישרון טבעי״ הוא אמר מאחורי הגב והפסיק את העיסוי, ״למה עצרת?!״ הסתובבתי אליו בסיבוב חד.
״הגב שלך מסובן מספיק. חברים שלי באים לפה, זה בסדר מבחינתך?״ יש לי רגשות מעורבבים עם ההצעה הזאת כי מצד אחד אני אשמח לפגוש את החברים שלו, אבל מצד שני אני לא סובלת להיות הבת היחידה בחבורה של בנים, יש להם מחשבות מעוותות והם אומרים דברים הזויים, ואני פשוט לא ארגיש בנוח.
״אגם באה?״ הוא הנהן ונראה כאילו התחרט שהם באים לפה
״טוב אז אני אתלבש״ סגרתי את המים והלכתי לכסות את גופי במגבת.
״גם רפאל בא אז תנסי להיות נחמדה״ הוא ביקש ברצינות, אני לא בטוחה שאצליח להיות נחמדה למי שפגע במשי אבל בשביל אדם אני אנסה ״אוקיי, אל תדאג הוא יחזור הביתה בריא ושלם״ הוא חייך חיוך סקסי ועיניו שוטטו על גופי המכוסה רק במגבת, ״את יודעת שאת סקסית בטירוף?״ גיחכתי, גלגלתי עיניים והלכתי לארון הבגדים.
____________________________________

״אז נועם איך הכרתם?״ חבר של אדם, רואי שאל אותי את השאלה העשירית בחמש דקות האלה, ״הוא הציק לי ברכבת״ אמרתי בקצרה, את כול שאר הסיפור אני אשאיר לנו.
״רציני? זה כול הסיפור?״ אני ואדם הנהנו והוא התחיל לספר על מה הוא עשה היום, כבר הפסקתי להקשיב לו. 
נזכרתי בכול מה שעברתי השבוע, ההורים שלי אשכרה מתגרשים
אני די עברתי לגור אצל אדם ואצל משי, מסתבר שמשי הרגישה רע שהיא משקרת לבחור שהיא מדברת איתו אז היא סיפרה לו שהיא בת 16 ומאז הם לא מדברים. היא התחילה ממש לחבב אותו, וממש התבאסה על זה אז במקום שהיא תנחם אותי אני ניחמתי אותה.
ובעוד יומיים יש לי ולאדם קידוש אצל איתי, הוא לא כזה נרגש מזה אבל אין לו ברירה אלא לבוא איתי.
אחרי שההורים שלי סיפרו לי שהם מתגרשים ואחרי כול מה שקרה עם אדם דיברתי איתם והחלטנו שזה יהיה בחירה אישית שלי למי אני אלך בכול יום או בחגים.
״ואז היא משכה את החולצה מהגוף שלי ו-״ רואי השתתק לפתע והספיק לספר את הסיפור המאוד מרתק שלו באמצע והסתכל על דלת הכניסה, ראשי הסתובב לכיוון הדלת בשביל לראות מה מתרחש ולא אהבתי את מה שראיתי. 
עדי נכנסה לבית של אדם בחולצה אדומה ומכנס ג׳ינס בהיר, פניה מלאות באיפור מוגזם ונעליי עקב במגביהות אותה ב10 סנטימטרים.
״מה את עושה פה?״ אדם שאל את עדי בכעס והפתעה, לפחות עכשיו אני יודעת שהוא לא הזמין אותה כי בפניו היו בהלם, ״אגם אמרה לי שכולכם פה אז באתי״ היא אמרה זאת כאילו זה מובן מאליו שהיא פה והתיישבה על הספה השחורה ליד רפאל.
כול הנוכחים בחדר הפנו את מבטם אל אגם שגם פניה היו סמוקות ומלאות בהפתעה ובחוסר הבנה ״כן סיפרתי לך שכולם פה אבל איך הגעת למסקנה שזה אומר שאת מוזמנת?״ אגם אמרה בכעס וקמה ממקומה, הן מדברות עם העיניים וזה ממש מרגיש כאילו היא אמרה לה לא לבוא והיא בכל זאת באה.
״בואי איתי עכשיו!״ היא הלכה לכיוון עדי ומשכה אותה בחוזקה מהזרוע אל כיוון השירותי אורחים.
״לא רוצה! עזבי אותי!!״ עדי קראה בקול וניסתה להתחמק מתפיסתה, ״סתמי ובואי. זה סתם יכאב לך״ עדי נכנעה והלכה לבד עם אגם לשירותי אורחים. 
״מה לעזעזל קרה פה עכשיו?״ רפאל אמר מהצד, לא מבין מה הולך פה
״אני חושב שהן צריכות ללכת לטיפול זוגי״ רואי ענה לו בציניות ואני מפנה את מבטי אל אדם בשביל לגלות שהוא מסתכל עליי כבר.
״אדם בוא איתי רגע לחדר״ אמרתי אסרטיביות והוא מיד קם אחרי.

המטרידן מהרכבתWhere stories live. Discover now