נקודת מבט: נועם
הנדתי את ראשי עם חיוך סקסי ובטוח, אדם באותו הרגע פתח את הדלת והורה לי לצאת, הלכתי למיטה והבטתי מאחורי, אדם לא היה שם ושמעתי רעש של מגירה נפתחת בחדר ארונות, מה הוא מתכנן?
עליתי על המיטה וחיכיתי לו, הוא בא אחרי כמה שניות בודדות בלי חולצה ועם? אזיקים? מאיפה יש לו אזיקים? ולמה שיהיה לו אזיקים? הוא הולך להשתמש בהם עליי? פליז שכן.
לא יודעת למה אבל קשירות תמיד הדליקו אותי, ״תורידי את החולצה ואת הבוקסר שלי״ הוא ציווה בלי להקדיש לי זמן מיותר, עשיתי את מה שהוא אמר וחיכיתי להוראה הבאה.
הוא הסתכל על גופי במבט מלא בהערצה, רק לפי המבט הזה אני יודעת שהוא אוהב את הגוף שלי ויסתפק רק בו.
״את מושלמת, עכשיו תורידי את החזיה ואת התחתונים, לאט.״
עשיתי כרצונו והתחלתי בלהוריד את החזיה, פתחתי את הסוגר מאחורה ונתתי לה ליפול על גופי, הזזתי את החזיה לצד, קניתי בשבילו יותר זמן להסתכל על שדיי.
הורדתי באיטיות את התחתונים והסתכלתי עליו בכול הזמן שעשיתי את זה, הוא נראה מהופנט.
״הגוף המושלם הזה שלי״ הוא אמר בנחישות והתקרב למיטה ולקח את הרגל שלי ואזק אותה מוט של המיטה, ככה שעכשיו אין לי דרך חזרה.
אדם עלה על המיטה, פישק את רגליי וראשו נכנס ביניהן, רגשתי את נשימותיו על הדגדגן שלי, פאק זה הרגיש כל כך טוב, עצמתי את עיניי בהנאה ופלטתי גניחה שקטה.
״נה אה, תסתכלי עליי, אני אפילו עוד לא נגעתי בך״ פקחתי את עיניי והסתכלי עליו מחייך אליי חיוך סקסי.
לשונו של אדם התחילה לרקד על איברי המגורה ורטוב, פאק הוא יודע מה הוא עושה, הוא מצץ וליקק את הדגדגן שלי והוסיף גם שתי אצבעות לחגיגה ודחף אותם לתוכי, פאק.
גנחתי, זה הרגיש כל כך טוב, הייתי ממש קרובה. אדם הוסיף עוד אצבע
לתוכי.
״פאק, אדם. אני קרובה״ אני הולכת לגמור כל כך חזק.
אדם הסתכל עליי מחייך והוציא בבת אחת את האצבעות מתוכי והפסיק להניע את לשונו, הסתכלי עליו בפרצוף עצבני ומבולבל ״למה עצרת? הייתי קרובה״ נאנחתי ביאוש ואדם צחק ״לא באמת חשבת שאני אתן לך לגמור כל כך מהר, נכון? אני רק התחלתי זונה קטנה״ גלגלתי עיניים למשמע דבריו, הוא כזה מניאק.
״את גלגלת לי עיניים עכשיו?!״ הוא אמר לא מאמין וסובב אותי על הבטן.
הוא סטר לי בתחת, ״פאק״ גנחתי, עם כמה שזה כאב זה גם הדליק אותי, אני בטוחה שהתחת שלי עכשיו אדום בגללו.
״צריך להעניש אותך על זה, זה חוסר כבוד כלפיי״ הוא סובב אותי בחזרה על הגב ומשך אותי לקצה המיטה ככה שרק ראשי באוויר.
הוא הוריד את המכנסיים ואת התחתונים ביחד ושלף את הזין העצום שלו.
פאק, הוא הכניס את הזין שלו לפי והתחלתי למצוץ, נחנקתי מהרוק של עצמי בגלל התנוחה, ירקתי את הרוק על הזין שלו והמשכתי למצוץ, עצרתי רק בפעמים שנחנקתי או שנגמר לי האוויר.
אדם זיין את פי כמו שרק הוא יודע, הוא נע בפי, יצא ונכנס.
הוא חדר שוב אליי ושוב יצא, ככה כמה פעמים עד שהוא הכניס את כולו לפי, נחנקתי, זה יותר מדי בשבילי.
אדם הבחין ברגע משהו לא בסדר ויצא מפי ״את בסדר? אם זה יותר מדי ואת רוצה שאני אפסיק תגידי לי, אוקיי?״ הנהנתי ״אולי עדיף שתהיה לנו מילת ביטחון״ הנהנתי, למרות שאני לא הולכת לוותר על הפרס הכי טוב שיש בכזאת קלות. חשבתי איזו מילה אני רוצה שתהיה לי מילת ביטחון ומצאתי אחרי שנייה של מחשבה.
״רכבת״ אדם צחק על הבחירה והנהן, אדם סובב אותי שוב על הבטן והרים את מותניי ככה שאני על הארבע, הוא נכנס לתוכי לאט ״פאק, חכי רגע״ הוא הלך אל תוך חדר הארונות, הוא התחרט? מה קרה?
שמעתי מגירה נפתחת ונסגרת, מה הוא עושה שם? אחרי שתי דקות הוא חזר עם קונדום עליו.
הוא חדר אליי שוב באיטיות ויצא, אדם גנח והגביר את הקצב, גנחתי כל כך חזק שאם היינו בבית של ההורים שלו הם היו חושבים שהוא רוצח אותי.
״את סומכת עליי?״ ברוב המקרים אני ישר אגיד כן אבל עכשיו? אני לא יודעת מה עובר בראש החולני שלו.
הנהנתי ״מילים״ הוא ציווה, ״כן״ אדם יצא מתוכי ונכנס לחור השני שלי, פאק, הרגשתי איך הזין הגדול שלו מותח אותי מבפנים ״פאק! את כל כך הדוקה״
YOU ARE READING
המטרידן מהרכבת
Romanceצפיתי בה אהבתי לצפות בה מאז שראיתי אותה ברכבת ידעתי שהתאהבתי וכשגיליתי שאני והיא באותו בית ספר ידעתי שאני לא אעזוב אותה עד שהיא תהיה שלי