40 פרק

315 21 1
                                    

נקודת מבט: נועם

התעוררתי בחדר מוכר, מה אני עושה בחדר של אדם?  ולמה אני בלי מכנסיים?! מה קורה פה. קמתי מהמיטה של אדם וחיפשתי עם עיניים את המכנסיים שלי, איפה הורדתי אותם? אני בכלל הורדתי אותם? "אדם?"  קראתי בקול וזה כאילו שאני לבד, הוא בכלל בבית? הלכתי לחדר ארונות של אדם שבגודל החדר שלי וחיפשתי מכנסיים שיתאימו לי, כמובן שזה משימה בלתי אפשרית כי אדם עצום.
בסוף לקחתי את אחד מהבוקסרים שלו והלכתי לשירותים. אני זוכרת שאתמול ניצחתי את אדם בבאולינג ואני זוכרת שהכרתי לאמא שלי את אדם ואבא שלי הלך לחברים שלו. פאק! הם בטח לא יודעים שאני פה! אני אתקשר אליהם ישר אחרי שאלך  לשירותים. אני רק מקווה שהם לא כועסים שלא הודעתי...
פתחתי את הדלת של השירותים ואדים עפו על פניי. הדלת השקופה של המקלחת הציגה את אדם מתקלח, בלי בגדים... אויש נועם כאילו יש מישהו שמתקלח עם בגדים.
הסתכלתי עליו מסבן את גופו ופאק אני חושבת שזה הדבר הכי סקסי שראיתי אותו עושה. הוא בכלל לא שם לב שאני פה, זה לא נכון להתסכל עליו ככה! אני צריכה לצאת מפה, ועכשיו!
"אוהבת את מה שאת רואה סוטה קטנה?" אדם אמר בקול סקסי. פאק, איך הוא בכלל ראה שנכנסתי?! הוא לא הוריד את מבטו מהגוף שלו ואת האמת גם אני לא.
"א-  מה- מה שאלת?" גמגמתי והסמקתי כאילו שמתי על עצמי כמויות של סומק. הכרחתי את עצמי לעבור להסתכל בעיניו, הוא גיחך והסתכל על גופי "את בטוחה שאת רוצה להתקדם לאט? אני לא אצליח להתאפק עוד כשאת לבושה בבוקסר שלי" פאק לא זכרתי בכלל שאני עם תחתונים שלו!!
"יכול להיות שהורדת לי את המכנסיים כשישנתי?" הוא צחק משאלתי כאילו סיפרתי את הבדיחה הכי קורעת שיש, פאק יש לו את הצחוק הכי סקסי שיש.
"כן, לא רציתי שתשני בבגדים לא נוחים" הוא ממש מבלבל... פעם אחת הוא עוקב אחריי ופולש לי לפרטיות ואז הוא הכי ג'לטלמן שקיים, או הקטע שהיה ברכבת לרגע אחד הוא צוחק עליי ואז מציע לי טרמפ כי הוא חשב שאין לי איך לחזור הביתה.
״אוקיי... איפה המכנסיים שלי אז?״ אני לא נותנת לו לדעת שאהבתי את זה שהוא דואג לי. ״בכביסה״ הוא ענה בלי יותר מדי עניין, סגר את המים ויצא מדלת המקלחת, הוא התקרב אליי טיפות מים יורדות מגופו העירום. הוא הושיט את ידו אל פניי ועצר שנייה לפני שנגע בי, כמעט נגע בלחיי, התנשפתי בקול רם, הקרבה הזאת והמתח המיני שעובר בנינו הורג אותי.
הוא הוריד את היד והתרחק ״את צריכה משהו נוסף או שאני יכול ללכת להתלבש?״ הנהנתי, הוא השאיר אותי בלי מילים ויצא מהחדר והלך אל חדר הארונות. הלכתי אחריו אני אולי לא רוצה כרגע לשכב איתו אבל אני חייבת להסתכל עליו בשביל השקט הנפשי שלי.
עמדתי ליד הדלת וצפיתי בו לובש מכנסיים ״אתה לא חייב למהר, תהיה יותר איטי אף אחד לא רודף אחריך״ אמרתי בחיוך ערמומי וסרקתי את גופו שוב ושוב, מהאצבעות שברגליים ועד השיער הרטוב שלו.
הבן אדם הזה הורס את הבריאות, אני לא יכולה להפסיק להסתכל עליו. ״סוטה קטנה שלי. איך תשרדי בלי לגעת בי?״ הוא אמר בטון מתגרה וחייך אליי את החיוך הכי סקסי, ומה שיותר סקסי זה שאני יודעת שהחיוך הזה שייך רק לי.
״אני יודע שאת לא תשרדי. אבל אל תדאגי, רק תגידי ואני אתן לך לגעת בכול חלק וחלק שבגופי״ הוא אמר כשלא עניתי.
הרמתי גבה, והתקרבתי אליו, אולי הוא צודק ואני באמת לא יכולה לשרוד בלי לגעת בו, כרגע אני לא הולכת לבקש ממנו לגעת בו, אבל מותר לי לשחק בו קצת.
״אתה יודע שאתה הגבר הכי חתיך שקיים בשבילי. אחרי הנרי״ הסתכלתי לו בעיניים כשאמרתי את המשפט והוא עצר את מה שהוא עושה. הוא חושב שרק הוא יכול לגרום לי לקנא?
״אני יודע מה את עושה. זה לא יעבוד לך״ הוא כבר מכיר אותי אבל אני יכולה להיות משכנעת כשאני רוצה.
הנדתי לשלילה בראשי והסתכלתי עליו בפרצוף סקסי, אני מקווה שזה סקסי ואני לא סתם נראת מגוחך. אנחנו קרובים ממש אחד לשני, הוא מתנשא מעליי בגובה שלו, הגובה של אדם זה הדבר שאני הכי אוהבת אצלו, הוא גורם לי להרגיש נמוכה לידו, למרות שאני גבוה יותר מכול בן אדם אפשרי כמעט.
״אל תסתכלי עליי ככה, אני לא אשלוט בעצמי״ הוא המשיך את מה שהוא עצר מקודם ולבש חולצה שחורה, כיסה את החזה המרשים ואת ה8 קוביות שלו.
צחקתי למשמע דבריו והתקרבתי אליו עוד קצת, ירדתי על ברכיי ופניי היו ממש מול האיבר המפלצתי שלו. הסתכלתי עליו מלמעלה והוא צפה בי בהפתעה ובלבול, חייכתי. הרמתי את ידי והשארתי אותה באוויר מול הזין שלו, ראיתי איך הזין שלו נהיה יותר ויותר קשה וזקוף, אפילו בלי שהייתי צריכה לגעת בו.
נשארתי ככה לכמה שניות בשביל ליצור מתח ואז התרוממתי על רגליי ״אני צריכה לשירותים״ הלכתי לכיוון היציאה מחדר הארונות וכשהגעתי לדלת היא פתאום נסגרה בטריקה על ידי אדם.
הוא התקרב אליי מאחורה והרגשתי את הזקפה המטורפת שלו מתחככת בי, גנחתי בלחש. גופו של אדם ריתק אותי לדלת והוא התקרב אל אוזני, ״את חושבת שאת יכולה לשחק איתי ככה ואז ללכת, סוטה קטנה?״ אדם לקח באוזניי וגיחך, ידו טיפסה על זרועי לאט והמשיכה אל צווארי, הוא הזיז את שערי ומיקם את ראשו בין הראש לכתף שלי, שערותי בידיים נעמדו ופטמותיי הזדקרו ונשמתי נעצרה בגללו.
״השארתי אותך בלי מילים?״ הוא אמר בשעשוע וזז טיפה לאחור מה שנתן לי להסתובב אליו.
״אני חושבת שאני יודעת איזה פרס אני רוצה לקבל״ אדם הסתכל מבט ארוך וחיכה שאני אמשיך את דבריי, לא המשכתי לדבר, החלטתי לעצבן אותו טיפה.
״אני אמור לשאול מה בא לך או שאני אמור לנחש?״ הסתכלתי עליו בחיוך ערמומי ולא אמרתי דבר, זה כיף לעצבן אותו. המשכנו להסתכל אחד על השנייה בלי לדבר כמה דקות, ״אני רוצה לשחזר משהו״
חייכתי אליו בלי לומר משהו נוסף, אין לו מושג מה הולך לקרות, מבטו אמר לי להמשיך לדבר.
״אתה זוכר את הספר שקראתי כשנפגשנו?״ הוא הנהן, ״מה איתו?״
הוא הסתכל עליי במבט מסוקרן ולא מבין מה אני רוצה מהחיים שלו. ״היה שם קטע שהם עושים סקס אגרסיבי, ועכשיו כשאני חושבת על זה, אני ממש רוצה לנסות את זה איתך. מה אומר?״ מבטו היה מופתע כאילו אמרתי לו שאני בהריון, הוא התחיל להנהן את ראשו בלי להגיד כלום אבל לפתע הוא נעצר, ״את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה? את יודעת... בגלל מה שעברת. וגם בגלל שרצית לקחת את זה לאט״
הוא כל כך מתוק שהוא שואל את זה, הוא לא מבין שמספיק לי רק להסתכל עליו וכול העבר והדברים שאמרתי נמחקו עבורי, ״אז אתה לא רוצה לשכב איתי? אתה מעדיף שנטוס לפגוש את הנרי?״ הוא הניד את ראשו כל כך מהר שאני בטוחה שהוא קיבל סחרחורת עכשיו.
״ממש לא! אני רק רוצה להיות בטוח שאת לא תתחרטי על זה מחר״

המטרידן מהרכבתWhere stories live. Discover now