פרק 22

541 36 4
                                    

נקודת מבט: נועם

אדם הוביל אותנו לקולנוע. אדם נסע כמו מטורף כול הדרך, אני חושבת שהוא עשה את זה בכוונה בשביל שאני אחבק אותו יותר חזק.
כול הדרך הרגשתי את השרירי בטן שלו, זה הרגיש טוב לגעת בו.

נכנסנו לקולנוע והדבר הראשון שאני רואה זה שולחן מלא באוכל ודברים מתוקים, אני בשוק הוא עשה את כול זה בשבילי? ״מה אם לא הייתי באה? כול זה היה נזרק?״ שאלתי בהלם ״אין דבר כזה שלא היית באה״ ״אם לא היית מצליח לשכנע את איתי?״ התחכמתי ״אם שכנוע במילים לא היה עובד הייתי עובר לשכנוע בכסף״ רציני? הוא היה עובר לשוחד?! הוא עדיין לא יודע שאם הוא היה מציע לאיתי כסף, איתי היה זורק אותו מהחנות. איתי שונא עשירים מתנשאים.

״אז איזה סרט בא לך לראות?״ ״תורך לבחור״ זה לא יהיה פייר אם אני אבחר כי אני בחרתי פעם קודמת. ״אני רוצה שאת תבחרי במקומי״
הוא אמר בקול עדין וחמוד. ״עד שתחפץ האהבה״ הוא הסתכל עליי בחיוך מוזר ״אתה מכיר את הסרט?״ הוא הניד את ראשו לשלילה. יופי אולי הפעם הוא אשכרה יראה את הסרט ולא הסתכל עליי.

באופן מפתיע ומאכזב הוא באמת ראה את הסרט, אני ואדם ישבנו אחד ליד השני וכשהדמויות התנשקו הרגשתי יד נוגעת בירך שלי. הסתכלתי על היד של אדם מלטפת את הירך שלי, ההרגשה ממכרת.
פלטתי אנחה ואדם המשיך ללטף באותו מקום, אחרי שנייה הוא עבר ללטף את החלק היותר קרוב לאיבר בפרטי שלי. יכולתי לשמוע את החיוך של אדם.
אדם קם ממקומו והתיישב ברצפה בין רגליי, פאק הוא הולך לעשות את זה?
הסתכלתי עליו בציפיה והוא החזיק את הכנסיי מחכה לאישור להוריד אותם. הנהנתי והוא הוריד אותם עם התחתונים שלי. הסתכלתי עליו והוא נראה מהופנט, הוא לקח את הזמן בלהסתכל על איברי החשוף
והרגשתי צורך לחסות את עצמי מפניו.
״אתה אוהב את מה שאתה רואה?״ שאלתי נבוכה. אדם קם ונישק את שפתיי במהירות ״אוהב?? אוהב זה מילה עדינה למה שאני מרגיש עכשיו״ הסמקתי. אדם לקח את אגודלו וליטף את הדגדגן שלי במעגלים. גנחתי, פאק ההרגשה הזאת הרבה יותר טובה מהאצבע שלי
״פאק אדם אל תפסיק״ הוא החליף את אגודלו בלשון שלו ופאק, הלשון שלו חמה ורטובה. ״את כל כך טעימה פאק״ הוא החדיר אליי שתי אצבעות והניע אותן בתוכי.
״אני קרובה״ ״אל תגמרי עדיין״ הוא ציווה עליי. איך הוא רוצה שאני אעשה את זה כשהוא מענג אותי ככה?! הוא הוסיף אצבע והמשיך להניע ״פאק את באמת בתולה. הכוס שלך כל כך צר״ גנחתי למשמע מילותיו. ״אני גומרת!״ צעקתי ״את יכולה״ באותו רגע גמרתי חזק.

המטרידן מהרכבתWhere stories live. Discover now