פרק 28

541 36 3
                                    

נקודת מבט: נועם

״אתה לא מבין! המורה הזאת כזאת מעצבנת!!!! אני ציירתי במחברת ואז היא התחילה לצרוח עליי בלי שום סיבה!״ סיפרתי לאדם כשנכנסתי לחדר שלו, עבר 3 שבועות מאז התאונה, שחררו את אדם מהבית חולים אחרי שבועיים וההורים של אדם לא הסכימו לו לחזור לעבודה ולבית ספר עד שהוא מחלים ב-100% אז בכול יום בשבוע האחרון אני באתי לאדם אחרי בית ספר והעברתי לו את הזמן.

אדם הסתכל עליי עם חיוך על הפנים, חייכתי אליו בחזרה, ״את מתכוונת לבוא לשכב לידי או שאת רוצה להמשיך לעמוד שם?״ אדם שאל בקול ישנוני, זה הקול האהוב עליי... יש לי קול צרוד עמוק כשהוא מתעורר. הלכתי לכיוונו. נכנסתי מתחת לשמיכה וחיבקתי את אדם, ״את כל כך יפה״ משכתי אותו אליי לנשיקה, עצרתי לפני שנישקתי אותו, אדם התקרב לשפתיי והתרחקתי וצחקתי כשראיתי את היאוש על פניו, ״אל תשחקי איתי״ הוא לחש, ״אני אעשה מה שאני רוצה״ נישקתי את הלחי שלו ועברתי לצוואר, יש לי ריח כך כך טוב.
העלתי את החולצה שלו למעלה וחשפתי את השרירי בטן המדהימים שלו. נישקתי את החזה שלו ועברתי לקוביות שלו, התעכבתי על כול קוביה והסתכלתי על אדם באותו הזמן, אדם הסתכל עליי מרוכז.
המשכתי לזין שלו וליטפתי אותו מעל המכנס, הרגשתי אותו נהיה יותר ויותר קשה מתחת לידי. הסתכלתי על אדם וחיכיתי לאישור, ״פאק״ אדם גנח עצם את עיניו ומשך את ראשו אחורה. הורדתי את מכנסיו עם הבוקסר שלו והזין שלו זינק עומד קשה ומוכן.

אני לא ראיתי זין בחיים שלי אבל אני יודעת שגודל כזה זה לא גודל הגיוני, איך יום אחד הדבר המפלצתי הזה אמור להיכנס אליי?
ליקקתי אותו מכול זווית אפשרית ומצצתי את הקצה. ליקקתי אותו באזורים הכי רגישים, הכי עדינים והכי מחרמנים. שיחקתי בלשוני וגלגלתי אותה מעלה ומטה, מצד לצד והוא זרק את ראשו לאחור וגנח בהנאה. ״נועם אני קרוב, תוציאי אותו״ הוא לא רצה לגמור בפי אבל לא היה לי אכפת המשכתי במעשיי ואחרי שניות בודדות הוא גמר בפי.
הטעם שלו היה טעם מלוח וממכר, אדם צפה בי בולעת את הגמירה שלו. ״את בטוח שאף פעם לא עשית את זה?״ הוא חייך את החיוך הכי יפה שראיתי. גלגלתי עיניים. ״אני קוראת ספרים שכחת?״ צחקתי ואדם הצטרף. אדם קם ונעמד מולי, הוא דחף את כתפיי וגרם לזה שאני שוכבת על המיטה שלו והוא עומד מולי. הוא הרים את ברכיי והוריד את מכנסיי, הסתכלי עליו בצפייה ובהתלהבות. פעם קודמת זה היה כל כך טוב. אדם התקרב לאיבר בפרטי שלי ומצץ את הדגדגן שלי בלי סוף, הוא שתי אצבעות אליי והתחיל להוציא ולהכניס, הלוך ושוב.
״אדם! פאק!״ גנחתי בלי סוף. ואדם הסתכל עליי תוך כדי שהוא מוצץ וחייך. גלגלתי עיניים בהנאה ועצמתי אותן אדם עצר הכול ״תסתכלי עליי כשאני מזיין אותי עם הפה שלי״ הוא ציווה עליי וידעתי שאם אני לא אסתכל עליו הוא לא ימשיך אז עשיתי מה שהוא אומר.
הוא המשיך למצוץ כאילו הפה שלו היה פאקינג שואב אבק. והוא הוסיף עוד אצבע ולא יכולתי יותר וגמרתי חזק מאוד, ״פאק אתה טוב״ אמרתי בגניחה ואדם צחק.
הוא נישק אותי, הטעמים שלנו התערבבו אבל זה לא כזה מגעיל אותי, רציתי לנשק את אדם יותר ממה שזה מגעיל.

לא שמתי לב אבל נרדמתי אצל אדם וקמתי כשאני מחובקת על אדם ואדם מחבק אותי. בדקתי את שעה בטלפון שלי וראיתי שקיבלתי הודעה ממשי ומייד פתחתי אותה.
משי-מש שלחה הודעה קולית הפעלתי אותה
״נועם את לא מבינה מה קרה עכשיו!״ עצרתי את ההודעה, ממתי משי בוכה?! היא אף פעם לא בוכה!!!! המשכתי ״אני ורפאל הלכנו למסעדה והוא אמר לי שהוא הולך שנייה לשירותים ואז אחרי דקה התנגשתי באיזה מישהו והשתייה שלו נשפכה עליי והייתי צריכה להתנקות אז הלכתי לשירותי נשים ומה אני רואה שם?! את רפאל מזיין את המלצרית שלנו! איזה דביל!!! את בסדר?״ קול גברי שאל את משי אם היא בסדר וזה הדבר האחרון ששמעתי, אני אהרוג את רפאל הדביל הזה!!!! ״אדם! קום הולכים להרוג את חבר שלך״ אדם התעורר והוא לא מבין מה קורה, איפה הוא ומה אני עושה פה. ״לאט לאט, איזה חבר? ולמה?״ הוא עצר אותי מלקום מהמיטה ״רפאל החבר הדביל שלך בגד במשי באמצע הדייט שלהם!!״ התקשרתי למשי, אולי הגבר הזה ששאל אותה אם היא בסדר חטף אותה או משהו. ״נועם? מה את עושה ערה? אמצע הלילה עכשיו!״ היא לא הייתה נשמעת כל כך ישנה ״רציתי לראות אם את בסדר, שמעתי את ההקלטה שלך.״ אמרתי בדאגה ״אה, רפאל דביל אבל אני אתגבר עליו, לא מגיע לו שהתאבל עליו. אני אדבר איתך אחר כך? אני באמצע משהו...״
״אממ... כן. תספרי לי הכול מחר?״ ״כן. תחזרי לישון. ביי! אוהבת אותך״ משי נתקע והסתכלי על אדם בשוק, ממתי משי ערה בשעה כזאת מאוחרת?״ אדם הסתכל עליי בסימן שאלה, אני די בטוחה שהוא חושב שהוא עדיין בחלום. ״אפשר לחזור לישון עכשיו?״ הנהנתי ואחרי שנייה אדם נרדם והצטרפתי אליו לשינה עמוקה.

המטרידן מהרכבתWhere stories live. Discover now