Pov Julia
"JULIA ZAYN WAKKER WORDEN" gilt Louis die op het bed springt. "Louis als je nu niet oprot, kan je die wortels wel vergeten vandaag, ik zorg er persoonlijk voor dat je ze dan moet opdrinken" zeg ik geïrriteerd. "Echt een zusje van Zayn" zegt Liam lachend. "En nu weg, anders geen eten" zeg ik. "Neeeee" zegt Niall. "Weg dan" zeg ik. Ik hoor dat ze weg lopen. Ik verberg m'n gezicht in de dekens en val weer in slaap.
Pov Liam
"Julia is echt Zayn" zeg ik lachend. "Het was echt geniaal" zegt Harry ook lachend. "Nou dat was het niet" zeggen Louis en Niall tegelijk.
Het is al 12 uur. "Echt familie, ze slapen vet lang uit" zegt Louis ongeduldig. Niall en Louis kijken elkaar aan en knikken. "Dan maar op onze manier" zegt Niall.
Ze rennen naar boven. Na een tijdje hoor ik een gil. "TOMAAT EN EENHOORN, IK KRIJG JULLIE NOG WEL" hoor ik Juul roepen. "Tomaat en eenhoorn" zeg ik lachend.
Ze lopen naar beneden en ze doen of er niks is gebeurt. "Hoi tomaat en eenhoorn" zeg ik lachend.
Pov Julia
"Ik vond die wel geniaal, tomaat en eenhoorn" zegt Zayn lachend. "Dat krijg je ervan als je me wakker maakt als ik nog slaap en vooral met water" zeg ik. "Broster" zegt Zayn en ik geef hem een high-5. "Mag ik kleding van jou lenen, die hoofden hebben mijn kleding net nat gemaakt" zeg ik. "Tuurlijk sis" zegt Zayn vrolijk. Hij loopt naar z'n koffer en pakt een shirt en een trainingsbroek. "Dank je" zeg ik en geef hem een knuffel.
Ik loop naar de woonkamer. "Hoi" zegt Louis. Tijd om ze te negeren. "Heeyy Li en Haz" zeg ik hyper. "Hoi Juul" zegt Niall. "Eenhoorn en tomaat" zeg ik met een gaar face. Ze kijken sip. "Geintje" zeg ik lachend. Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel.
Farah belt.
J: "heeyyyy Farah"
F: "heeyyyy Juul, ik heb een vraagje"
J: "vertel"
F: "zou je morgen met Enzo en mij een video willen opnemen?"
J: "jaaaa tuurlijk"
F: "morgen bij mij thuis"
J: "is goed, tot morgen mrs Knol"
F: "ja ja, mrs hoofd". En ik hang op.
Ze kijken mij allemaal aan. "Ik ga morgen een video op nemen met 2 vrienden" zeg ik. "Oke, video?" Vraagt Niall. "Ja, een vriend van een vriendin heeft een YouTube kanaal" zeg ik. "Cool" zegt Louis hyper. "Mogen wij mee?" Vraagt Harry met puppy ogen. "Van mij mag het, maar ik weet niet of het van Farah mag. Ik vraag het ff" zeg ik en pak m'n telefoon weer.
Ik: joooooooo Farah, mogen morgen een paar vrienden mee komen, ze zijn hier voor een paar dagen en ze willen graag mee. Mag dat? 💕
Farah: Jaa tuurlijk
Ik: oke tnx, maar ze zijn super druk en het zijn net kleuters. En je kent ze wss (waarschijnlijk) al.
Farah: wie zijn het dan??
Ik: One Direction, maar alsjeblieft zeg niks tegen mensen.
Farah: OMG ik zeg niks
Ik: okii tnx
"Het mag" zeg ik. Ze juichen. "Juliet, we gaan je spullen ophalen" zegt Louis. Ik lach, Juliet. "Dan gaan we" zeg ik.
We zijn bij mijn huis. "Blijf ik bij je wonen of niet?" Vraag ik aan Zayn. "Wacht ff hoor" zegt hij en rent naar beneden.
Pov Zayn
"Mag Juul bij mij komen wonen?" Vraag ik aan Henk en Anna. "Um ja" zegt Anna twijfelend. "Oke tnx" zeg ik en ren weer naar boven.
"Alle spullen inpakken" zeg ik. "Ga ik bij jullie wonen?" Vraagt ze. Ik knik. "OMG" zegt ze en geeft me een knuffel. Ik lach. Ze heeft 3 koffers gepakt en stopt daar al haar spullen in.
We zijn weer thuis, hotel. "Tomaat, ik maak nu wortelsap voor je" zegt Juul uit de keuken. "Nee nee neeeeee" gilt Lou. Hij rent de keuken in en komt de keuken uit met Juul over z'n schouder. Ze probeert los te komen, maar het lukt haar niet.
Dan komt Paul binnen lopen. "Hoi jongens" zegt hij. "Hoi" zegt iedereen terug inclusief Juul. "Wie is zij?" Vraagt Paul. "Hoii ik ben Julia" zegt Juul. "Nee Juliet" zegt Louis. "Tomaat ik ben Julia" zegt ze lachend. "Hoi Julia" zegt Paul. "We hebben een interview" zegt Paul. "Oke" zegt iedereen.
Juul blijft thuis. "Wie is Julia eigenlijk?" Vraagt Paul. "Mijn zusje" zeg ik. Hij kijkt me vragend aan en ik begin m'n verhaal. "Oke" zegt hij.
Ik app Juul ff.
Ik: interview is op RTL 4 om half 2 xZ
Juul: okiii veel suc21 en plezier XJ
Ik lach om haar suc21. We stappen de auto uit en we moeten in de make-up.
Pov Julia
K zit klaar voor de interview.
"Hoe gaat het met jullie?" Vraagt die man. "Goed" zegt Zayn blij. Hij straalt helemaal. "Zayn kan jij uitleggen wie dit is?" Vraagt de man aan Zayn. Er komt een foto inbeeld van Zayn en ik van vannacht. "Een meisje" zegt hij droog. "Ja dat zie ik ook wel" zegt de man lachend. "Meer zeg ik niet" zegt Zayn.
-een uurtje later-
Ik lig onderste boven op de bank. Daar had ik zin in. "Haaiiiii Juul" gilt Zayn. "Hooiii bro, tomaat, eenhoorn, Style en Payny" zeg ik. "Hoii Juliet" zeggen ze in koor. "Je straalde helemaal" zeg ik. "Ja ik heb m'n zusje weer terug" zegt Zayn blij. Ik sta op en geef hem een knuffel.
Ik pak m'n telefoon en ga een boek lezen. Niall Horan, my love. Het einde is echt super mega mooi. Ik heb bijna tranen in m'n ogen, oke nu overdrijf ik. Maar hij is echt super mooi.
"Gaan we Ajax kijken?" Vraag ik. "Wat is Ajax?" Vraagt Niall. "Een Nederlandse voetbalclub en-" begin ik. "Oke ik weet al genoeg. We gaan voetbal kijken. Eindelijk een meisje die van voetbal houd" zegt hij en springt op en geeft me een knuffel. "Ik was nog niet klaar. Jullie traden daar gisteren op" maak ik mijn zin af. "Wacht ff" zegt Zayn en hij rent naar boven.
Hij komt terug met een tenue van Ajax. "Die ja" zeg ik. "Cool" zegt Louis. "Ik heb honger" zeg ik. "Dan gaan we pizza bestellen" zegt Niall vrolijk. "Welke?" Vraagt Harry. "Met mozzarella en tomaat" zeg ik. "Broster" zegt Zayn en ik geef hem een high-5. De jongens kijken ons raar aan waardoor wij lachen.
Wij kijken Ajax. "Jeeezzz die kon je makkelijk hebben" gil ik zowat. "Schiet hem dan ook recht" gilt Niall zowat. Iedereen ligt in een deuk om ons. "Hoofd schiet gelijk en wacht niet een eeuw" zeg ik weer. "Die had je gewoon kunnen hebben" zegt Niall weer.
Ik speel wat met m'n telefoon. Ik kijk op twitter, Harry heeft iets geplaatst. Een foto van Niall en ik dat we aan het praten zijn, Nou ja noemt het maar schreeuwen, het ziet er echt grappig uit. Ik schiet in de lach. Niall pakt m'n telefoon af en kijkt ook. Hij schiet ook in de lach. "Jij maakt ook altijd foto's op het goeie moment" zegt Niall lachend. "Tjaaaa dat heeft nou Styles-Power" zegt hij. Ik moet nog harder lachen. "Nou wij hebben Malik-Power" zeggen Zayn en ik tegelijk. We geven elkaar een high-5.
We hebben gegeten en zitten op de bank een film te kijken. Horror. Ik kan er tegen, maar dit is zoooooo'n slechte. Ik gaap. "Mensen ik ga slapen" zeg ik en geef iedereen een knuffel. Ik app Farah ff.
Ik: jooo hoe laat moeten we bij jou zijn?
Farah: umm 10 uur
Ik: is goed
Ik app de jongens ook. Als ik roep reageert er toch niemand.
'1D+Juliet'
Ik: mensen, morgen om 10 uur in Adam zijn, dus ga niet te laat slapen❤️
Ik stel de wekker in op m'n telefoon en kleed me om. K doe m'n routine en ga slapen.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...