Pov Niall
Ik zie dat Juul inslaap is gevallen. "Hoe laat gaan we eten?" Vraag ik. "Um nu" zegt El. "Oke" zeg ik. "Juul wakker worden" zeg ik zacht. Ze doet langzaam haar ogen open. "We gaan eten" zeg ik zacht. Ze knikt en gaat van me af.
Ze doet haar haar goed en we lopen weer naar beneden. "Waarom bestaan er time zones" zegt Juul. "Weet ik het" zegt Lou. Ze grinnikt.
We stappen de lift binnen. Juul komt tegen me aanstaan. "Je bent echt moe hè?" Vraagt Perrie. Ze knikt. "Het is in Nederland 2 uur in de nacht en in Londen 1 uur in de nacht" zegt Juul. "Je moest ons eergisteren zien" zegt Liam. "Waarom?" Vraagt Juul. "We gingen om 3 uur in de nacht voetballen in de gangen" zeg ik. "What? Sukkels" zegt ze lachend. "Ja dat zijn we" zegt Lou.
We hebben gegeten en we zitten nu op de bank. Juul probeert wakker te blijven en de rest is heel erg hyper. "Ga maar slapen als je wilt" zeg ik tegen Juul. "Mensen ik ga slapen" zegt Juul. "Oke slaap lekker sis" zegt Zayn. Ze staat op en ik loop achter haar aan.
Juul doet nu haar ding in de badkamer en ik wacht. "Ni nog bedankt voor alles. Toen ik dat had met m'n knie" zegt ze als ze de badkamer uit komt lopen. "Geen probleem" zeg ik. Ze komt naast me zitten. "Alles voor m'n princes" zeg ik. Ze giechelt. Ik kijk haar aan. Ze heeft mooie bruine ogen. Ze drukt haar lippen op die van mij. Haar lippen zijn ook perfect. Juul is gewoon perfect. Ik vraag om toestemming. Die geeft ze. Ze doet haar mond een stukje open. Onze tongen spelen een spelletje met elkaar.
Na een tijdje trekt Juul terug. "Ik hou van je" zegt ze. "Ik ook van jou" zeg ik. Ik trek haar bij me opschoot. Ze legt haar hoofd op m'n borst. Ik knuffel haar. Na een tijdje voel ik dat ze inslaap is gevallen. Ik leg haar neer op bed en ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Ik doe het licht uit en loop weer naar de anderen.
Ik ga weer op de bank zitten. "Je houd echt super veel van haar hè?" Vraagt Zayn. "Ze is m'n alles" zeg ik. "Aww" zegt El. We kijken X-factor. "Het is echt super leuk om te zien dat zij er nu staan terwijl wij er ook hebben gestaan" zegt Liam. Ik knik.
Na een tijdje besluit ik ook om naar bed te gaan. Ik loop naar Juul. Ze slaapt. Logisch, maar ze is zo lief en schattig als ze slaapt. Ook in het echt. Ik kleed me om en ga naast haar liggen. Als ik naast haar lig komt ze tegen me aanliggen. Ik geef haar een kusje op haar kruin en val inslaap.
-ochtend-
Pov Julia
Ik word wakker. Ik kijk hoe laat het is. 6am. Ik blijf gewoon liggen, maar ben klaar wakker. Ik kijk naar Niall. Z'n mond staat een beetje open en er komen zachte snurk geluiden uit. Super mega cute. Ik pak m'n telefoon en ga gwn appen met Enzo, Farah en Colin.
Ik; olaaaaaaaaa.
Colin: heeeeeeyyyy wdj
Ik: ik lig ik bed😁
Enzo: zo laat, het is al 2 uur in de middag.
Ik: sufhoofd ik ben in Canada, daar is het nu 6 uur in de ochtend
Farah: hahahhahahahahha
Colin: maar we gaan weer verder met opnemen🎥
Ik: okeeeeee doeiii
Dan maar kijken op Wattpad. Ik kom allemaal boeken tegen die over mij gaan. Hoe cool. Ik zet ff iets op twitter.
@JuliaMalik: hey guys, happy 5 years of One Direction❤️ @NiallOfficial @Real_Liam_Payne @ZaynMalik @Harry_Styles @Louis_Tomlinson x Julia
Er word op de deur geklopt. Ik stap uit bed en doe een sweater aan van Niall. Ik loop naar de deur van onze kamer. Niemand. Ik loop naar de deur van de gezamenlijke kamer. Ik doe die open. "Hoi Juul" zegt Paul. "Hoi Paul" zeg ik. "We moeten gaan, we gaan naar New York. Zijn ze al wakker?" Vraagt hij. "Nee, volgens mij niet" zeg ik. "Maak ze wakker en zeg dat ze 10 minuten hebben" zegt hij. Ik knik.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...