59

4.6K 155 13
                                    

Pov Julia

En we zitten bij Simon. Ik erger me echt aan die man. Niall pakt m'n hand en knijpt erin. "Niall Horan en Julia Malik" zegt hij boos en we lopen naar hem toe.

We gaan zitten op die stoelen. "Wat heb ik gezegd" zegt Simon boos tegen mij. "Ik mag ze niet meer zien" zeg ik. "Waarom zit je hier dan met Niall?" Vraagt hij. "Nou ik heb een relatie met hem" zeg ik normaal. "Dat mag niet" zegt hij. "Verdomme Simon" zegt Niall boos. "Je weet verdomme niet wat ik allemaal heb meegemaakt" zeg ik boos. "Vertel" zegt hij.

"Je weet nog dat ik ruzie had met Zayn" zeg ik. Hij knikt. "Het werd erger, hij mishandelde me om een klein privé dingetje" zeg ik. "Wat voor een dingetje?" Vraagt Simon. "Nou of ik nog maagd was en als ik het al gedaan had mocht dat absoluut niet van Niall zijn" zeg ik simpel. Niall knijpt m'n hand fijn. "Hij sloeg me omdat ik een vraag niet antwoorde, een dag later stond hij opeens naast ons terwijl we zoende. Hij sloeg me weer, hij vroeg of ik pijn had. Ik zei van ja. Hij gaf me nog een trap in m'n buik en toen dat jij dat ik vocht met iedereen, maar dat is niet zo" zeg ik en er rolt een traan over m'n wang. Ik veeg hem weg.

Ik heb het hem uiteindelijk toch vergeven en hij zei dat we gewoon een relatie mogen hebben. "Ik ben zo blij" zeg ik als we buiten lopen. "Ik ook" zegt Niall en geeft me een knuffel. Ik geef een kusje in z'n nek. Ik kijk hem aan. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus terug.

"Ik hou van je" zeg ik als ik terug trek. "Ik ook van jou" zegt Niall en drukt nog een klein kusje tegen m'n lippen en we stappen de auto in. Niall pakt gelijk m'n hand vast. Ik geef er een kusje op en kijk naar Niall. Hij heeft een big-smile op z'n gezicht. Ik glimlach.

We zingen Change My Mind. Ook het stukje van Niall zoals in This Is Us. "Dat jij nog het nog weet" zegt Niall. "Ik heb ook hersenen" zeg ik en tik op m'n hoofd. "Sukkel" zegt Niall. "Mooie sukkel" verbeter ik hem. "Knappe sukkel" zegt hij en geeft een kusje op m'n hand.

We lopen naar de voordeur van Niall's huis enz. Niall maakt de deur open en pakt mijn hand. "OLAAA" gil ik als we in de woonkamer komen. "O" zeg ik als niemand in de woonkamer is. Niall lacht.

Ik ga achter achter de bank zitten en kijk naar buiten. "Babeeeee" gilt Niall. "Jaaa" gil ik. Hij komt voor me staan en kijkt me raar aan. "Ik kijk naar buiten" zeg ik. "O" zegt Niall en komt naast me zitten. Hij begint me te kietelen. "Nihal" zeg ik lachend. "Ja babe" zegt hij normaal. "Stohop" zeg ik en ga op de grond liggen. Niall gaat op me zitten. Een been aan elke kant. Hij stopt met kietelen en drukt z'n lippen op die van mij. Ik doe m'n mond gelijk open. Onze tongen spelen met elkaar. Niall pakt m'n armen en houd ze vast tegen de grond aan.

"Gatver ik hoor gekus" hoor ik Louis zeggen. Niall trekt terug en gaat naast me liggen. "Ga kreunen" fluistert Niall. Ik knik. "O my god Niall" kreun ik zacht. "Fack Juul" kreunt Niall zacht. "OMG ze doen het" hoor ik Harry zeggen. "Harder" kreun ik. "Ik hou van je, ik wil dat je dat weet" kreunt Niall. Ik kan bijna m'n lach niet meer inhouden en pak Niall's hand. Ik knijp erin. "God, you're amazing" kreun ik. "Oke oke ik ga al kijken" zegt Louis. "Nog een keer" kreunt Niall en ik kreun. Louis kijkt achter de bank, z'n gezicht verandert van o my god naar een grijns. Niall ik en beginnen te lachen. Iedereen komt achter de bank staan. "Gelukkig ze doen het niet" zegt Harry. Niall en ik lachen nog harder.

"Ik dacht echt dat jullie het deden" zegt El. "Serieus, wie gaat dat nou achter de bank doen" zegt Niall weer normaal. "Weet ik het" zegt Es. Ik ben ook gestopt met lachen. "Maar oke, we zoende wel" zeg ik eerlijk. "Maar we deden het niet" zegt Niall. "Mooi zo, maar wat doen jullie achter de bank?" Vraagt Liam. "Nou ik keek naar buiten" zeg ik. "En dan ga je achter de bank zitten?" Vraagt Es. Ik knik. Niall staat op en trekt mij ook omhoog. "Mensen, wij mogen van Simon bij elkaar blijven" zegt Niall blij. "OMG echt" zegt El en geeft me een knuffel. M'n telefoon gaat af, Thomas.

J: "hey"

T: "hey kleuter, wij gaan naar de ouders van Bart"

J: "oke leuk"

T: "als je mee wilt mag dat"

J: "nee joh, ja met z'n tweeën, tijd voor jullie zelf"

T: "oke, jij ook veel plezier"

J: "doeii" zeg ik en hang op.

"Tho en Bart gaan naar de ouders van Bart" zeg ik. "Oke" zegt Niall. "Nou, oke" zegt Louis zuchtend. "O ja, we hebben pizza meegenomen" zegt Liam en houd een pizzadoos omhoog. Ik trek hem uit z'n handen en maak hem open. Niall pakt een stuk en eet hem op. El en Louis lachen zich dood.

We hebben gegeten en liggen bij mij thuis op de bank. Niall en ik zijn naar mijn huis gegaan omdat ik geen schone kleding meer had en Liam had geen fut meer om de was te doen. "Kom" zegt Niall en trekt me mee naar boven. Hij loopt in een keer naar m'n kamer.

Als we in de kamer zijn duwt Niall me tegen de muur. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij opent gelijk z'n mond. Onze tongen spelen met elkaar. Hij trekt m'n shirt uit. Ik stop even en Niall trekt z'n kleding uit, ik ook. Niall laat me zachtjes vallen op bed en begint weer te zoenen. Ik ga met m'n hand door z'n haar en trek er een beetje aan. Niall kreunt. Hij trekt m'n beha uit. Hij masseert ze een beetje en ik kreun tussen het zoenen door. Ik trek terug omdat ik op adem moet komen. Niall geeft me kusjes bij m'n sleutelbeen en nek. Soms kreun ik zacht. Ik pak z'n hand en vlecht onze vingers met elkaar. "Ik hou van je" zeg ik zacht. "Ik ook van jou" zegt Niall zacht. Hij stopt even en kijkt mij aan. Z'n mooie blauwe ogen kijken in mijn ogen. Ik druk mijn lippen op die van hem. Ik hou zo veel van deze knappe jongen.

Wat er dan gebeurt blijft tussen de muren en Julia en Niall.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu