40

5.4K 171 13
                                    

Pov Julia

Ik word wakker gemaakt. Ik doe een oog open en ik zie Niall boven me hangen. Ik doe m'n andere oog ook open. "Hoi" zeg ik zacht. "Happy One Year" zegt Niall. Ik kijk hem raar aan. "Oh o ja happy One year" zeg ik en Niall drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus terug.

Het blijkt dat Paul bedoelde dat we om 3 uur in Parijs zouden zijn, dus we moeten eerder weg.

Ik loop naast Niall naar het vliegtuig. Louis is hyper. Hou kan hij dat nu al zijn? We lopen het vliegtuig in en ik ga naast Niall zitten. "Voor One Direction en Juul, Zayn mag minimaal een week niet zingen dus Juul als je zo aardig wilt zijn: wil je de hele week voor Zayn invallen?" Vraagt Paul. "Nou...eh...ik...moet...TUURLIJK" gil ik. "Maar dan moet Juul ook met gitaar" zegt Liam. Ik knik hevig. "Ja" zegt Paul. Louis gilt en de rest juicht. "Maar waar is Zayn?" Vraag ik.  "Terug naar Londen omdat hij daar naar de dokter kon en daar kan hij het beste uitrusten" zegt Paul. "Oke" zeg ik zacht.

-Parijs🇫🇷-

We lopen door de menigte heen. Niall heeft m'n hand stevig vast. Ik trek hem uit de menigte. Ik voel dat ie m'n hand steeds steviger vast pakt. Hij heeft er last van. Hij knijpt keihard in m'n hand. Ik kijk achterom, hij ademt zwaar en is rood. Ik stop met lopen. "MENSEN ZOUDEN JULLIE ALSJEBLIEFT EEN METER AFSTAND VAN ONS WILLEN STAAN. HET IS VOOR ONZE EN JULLIE VEILIGHEID" schreeuw ik boven iedereen uit. Iedereen is gelijk stil en zet een paar stappen naar achter. Ik trek Niall mee naar het busje.

Hij stapt in en ik word bij hem opschoot geduwd. "Juul hoe kreeg je dat voor me kaar?" Vraagt Liam. "Gewoon schreeuwen want Niall kan daar niet tegen" zeg ik simpel. "Maar als wij dat proberen gaan ze juist dichter op ons staan" zegt Louis. "Ik ben gewoon bijzonder" zeg ik met een grijns. "Ja tuurlijk" zegt Harry. Niall pakt me stevig vast en legt z'n hoofd op m'n rug. "Rustig" zeg ik zacht en pak z'n hand. Ik wrijft met m'n duim zachtjes over z'n hand. Iedereen probeert hem rustig te maken. Ik draai me hoofd om en kijk in de mooie ogen van Niall. "Adem in, adem uit" zeg ik zacht en doe met hem mee. Hij wordt na een tijdje weer rustig. Hij drukt z'n lippen op die van mij. "Dank je babe" zegt hij als hij terug trekt. "Geen probleem" zeg ik en druk een klein kusje op z'n neus.

"We zijn bij het stadion" roept Paul door de auto. Ik stap uit en rek me uit. Niall trekt me mee naar binnen en krijg gelijk een microfoon in m'n handen geduwd. "We hebben niet veel tijd dus begin" zegt Paul. We beginnen met zingen.

We hebben pauze en ik loop naar het drumstel. "Mag ik alsjeblieft iets spelen?" Vraagt ik met puppy oogjes aan de drummer. Hij staat op en geeft z'n stokjes aan mij. "Juul ga eens rock me spelen" zegt Liam door de microfoon. "Is goed" gil ik. Ik begin te spelen. Ik hoor dat de rest ook mee speelt en de jongens binnen te zingen.

Als ik klaar ben hoor ik allemaal mensen klappen. Ik kijk rond en bijna iedereen van de crew staat daar. Ik stap achter het drumstel vandaan en loop naar de boys. Niall gaat m'n microfoon weer en ik ga op de grond liggen. Louis komt naast me liggen. "Hoi" zeg ik. "Je moet verder met zingen" zegt hij. Ik knik en sta weer op. We gaan weer zingen.

Ik lig op de bank. We blijven hier in her stadion omdat we zo na de show gelijk door gaan naar België. We rijden nu verder met de Tour bus. Ik doe m'n ogen dicht. Ik ben moe.

"Ze slaapt" hoor ik iemand zeggen. Ik sliep ja. Ik doe m'n ogen een heel klein beetje open. Ik zie Louis daar met een emmer water staan. "Louis als je het waagt ik vermoord je" zeg ik schor. Ik hoor Niall lachen. Ik doe m'n ogen open en iedereen hangt boven me. "Je moet in de make-up enz" zegt Liam. "Is goed" zeg ik en sta op. Ik geef Niall een kus en loop naar Lou toe. >outfit media, hetzelfde haar en make-up als gisteren<.

We staan onder het podium. Niall en ik krijgen een microfoon om ons hoofd en een hand-microfoon in onze zak. We moeten apart op een ding staan en die kunnen ze omhoog duwen. Dan sta je opeens op het podium, snap je hem niet kijk dan naar This Is Us. "Als Superman naar boven komen, dus Juul hand in een vuist omhoog. Niall en Louis naar links en linker hand. Harry en ik naar rechts en rechter hand" zegt Liam. Ik knik. We worden naar omhoog geduwd en we staan daar als Superman. Ik hoor iedereen gillen en lachen. We gaan met z'n alle naast elkaar staan en Clouds begint. Niall en ik staan naast elkaar en spelen gelijk. Ziet er vast grappig uit.

Na Clouds begint Harry te praten. "Hallo Parijs" gilt hij door de microfoon. Iedereen begint te gillen. "Zayn mag minimaal een week niet optreden" zegt Liam. Ik hoor allemaal 'ah'. Ik geef m'n gitaar aan een man en loop weer naar de rest. "Maar we hebben Juul" zegt Niall en slaat z'n arm om me heen. Iedereen gilt. Ik glimlach. Steal my girl begint. Het is best raar om het zelf te zingen als het over een meisje gaat, maar boeie.

Niall en ik rennen weer naar het einde van het podium. We krijgen een gitaar en rennen samen weer terug. We gaan naast elkaar zitten en beginnen Little Things te spelen. Iedereen begint te gillen. Ik krijg een big-smile op m'n gezicht en begin te zingen. Als ik klaar ben met mijn stukje kijk ik naar Niall. Hij straalt helemaal, super cute. Als Niall's stukje is geweest geeft hij me een kus op m'n wang. Ik glimlach.

Bij No Control doen Louis en ik een gaar dansje die we ooit hadden verzonnen. Ik zing mijn stukje/Zayn en ga naast Niall staan. Hij geeft een kus op m'n wang en dan moeten we allemaal weer zingen.

Act my age begint. Niall pakt mijn hand vast en zo zingen we. Niall danst ondertussen ook wat.

Het concert is afgelopen en we rennen nu de bus in. Ik pak een schoon shirt en trek hem aan. Iedereen staat erbij, boeie dan zien ze m'n mooie zwarte beha. Ik laat me vallen op de bank. Ik voel dat iemand op me gaat liggen. Ik hoor aan z'n adem dat het Niall is. Hij wordt steeds zwaarder. "Juul gaat het goed? Er liggen 4 jongens op je" zegt Paul. "Liggen ze allemaal op me?" Vraag ik moeilijk. "Jep" hoor ik Louis boven me zeggen. "Oke ga nu maar van me af" zeg ik. Ze gaan langzaam van me af en ik ga weer normaal zitten.

Pov Liam

Juul kan super goed drummen. Ik maak een aparte groep aan.

'Juul'

Ik: hi, jan nog een groep, maar Juul kan super goed drummen en misschien kunnen we als we in Nederland zijn een van de bands vragen of ze stiekem mee gaan spelen als zij voor het publiek speelt.

Harry: en hoe krijg je dat dan voor me kaar?

Ik: maneges bellen en vragen

Niall: DAT IS ECHT EEN MEGA GOED IDEE

Louis: jaaaaaaaaa

Harry: oke Liam jij regelt her maar ;)

"Mensen stop met grijzen, het is echt eng. Jullie zitten achter jullie telefoon met een grijns" zegt Julia lachend. Iedereen kijkt van z'n telefoon en is stil. Ze begint nog harder te lachen. Niall begint ook te lachen. "Ik ga slapen" zeg ik. Ze zeggen slaap lekker en ik ga slapen.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu