82

4.6K 134 4
                                    

Pov Niall

Ik zie dat Juul inslaap is gevallen. Ik glimlach en druk een kusje op haar voorhoofd. Ik pak het deken die over de bank hangt en leg hem over ons heen. Ik doe alles uit en ga liggen. Juul beweegt zacht en gaat dichter tegen me aanliggen. Ik geef een kus op haar voorhoofd en val ook inslaap.

-next day-

Pov Greg

We lopen Niall's en Julia's huis binnen. "Hoooooiiii" gilt Theo. Geen antwoord. We lopen de woonkamer binnen. "Ze liggen nog te slapen" zegt mam. Ik knik. Ze zijn zo schattig, ze liggen zowat in elkaar. Kan kloppen, ze liggen op de bank. Theo rent al naar ze toe. Ik til hem op. "Zal ik Juul en Ni wakker maken?" Vraag ik aan hem. "Oke" zegt hij blij en klapt in z'n handen. Ik zet hem weer neer en loop naar de bank. Ik ga gehurkt naast ze zitten.

"Wakker worden" zeg ik zacht. Julia opent langzaam haar ogen. Als ze mij ziet staan legt ze gelijk haar handen voor haar gezicht. "Greg serieus? Ik slaap nog half" zegt ze schoor. "Ja serieus" zeg ik lachend. Ze trekt haar deken over haar hoofd. Ik grinnik en probeer Niall wakker te maken. "Niall Juul-" begin ik, maar word onderbroken door Niall zalf. "Ligt naast me, op m'n borst" zegt hij schoor. Denise en m'n moeder lachen zich dood. Ik kijk met een gare face om me heen. Niall's ogen gaan langzaam open. "Goeiemorgen Horan" zeg ik. "Morgen Horan" zegt hij en legt z'n hand op z'n gezicht. Ik grinnik en sta weer op. "Wat doen jullie hier?" Vraagt Julia. "Nou ik belde je man gisteren en ik zei dat we kwamen" zegt Denise. "Ik ben haar verloofde, niet man" zegt Niall serieus. "Man" roept Theo. Julia grinnik, haalt het deken van haar hoofd af en kijkt met een nee face naar Theo. Theo lacht waardoor ze zelf ook moet lachen. Niall kijkt me met een what-the-fack face. Ik haal m'n schouders op.

"Ow hi Maura, Bobby en Denise" zegt Juul opeens. "Julia" zegt Niall nep-beledigend. "Ja wat, ik zag ze niet" zegt ze zacht en kijken naar beneden. Iedereen lacht. "Maakt niet uit lieverd" zegt mam. Ze glimlacht. Ze staan op en rekken zich uit. "Als jullie het niet erg vinden gaan we ff omkleden" zegt Niall en trekt Juul mee naar boven. "Lekker welkom" mompel ik sarcastisch. "Laat ze, dat deed je vroeger ook altijd" zegt pap. "Oke laat maar" mompel ik.

Niet veel later rennen ze naar beneden. Niall rent door naar m'n en Juul loopt rustig naar Denise. Ze geeft haar een normaal knuffel en Niall knuffelt mama helemaal dood. Juul loopt naar mij toe en geeft me een knuffel, doet ze ook bij papa en Niall is nog steeds bij mama dus ja. Juul loopt naar Theo en gaat naast hem zitten. Theo kruipt bij haar opschoot en knuffelen met elkaar.

Na een kwartier is Niall eindelijk klaar met iedereen knuffelen. "Nu moet ik er nog een" zegt hij grijzend en loopt naar Juul. Juul en Niall knuffelen. Juul laat Niall los, maar Niall laat haar niet los. "Niall, we hebben bezoek" zegt ze en probeert los te komen. "Ze kunnen wachten" zegt Niall. "Niall je ouders zijn je vrienden niet, bij Louis kan ik het me voorstellen, maar het is je familie" zegt Juul wijs. Ik moet echt met moeite m'n lach inhouden. Niall haalt z'n schouders op. Juul zucht. "Wat kan je moeilijk zijn" zucht ze. "Mam, pap jullie weten de weg naar de keuken, schenk iets voor jullie zelf in" zegt Niall. "Niall luister naar je vrouw" zegt mam. "Let op je woorden, ik ben haar verloofde, ze is m'n vrouw nog niet" zegt Niall serieus. Ik zucht. Wat kan hij moeilijk zijn.

Pov Julia

Niall en Greg zijn boodschappen aan het doen. "Echt, hij is net een jochie van 4, dat ik met hem ga trouwen" lach ik. "Ik weet hoe je je voelt, Niall was vroeger nog erger" zegt Bobby lachend. "Maar ik wel van hem hoor" ik zeg serieus. "Jullie zijn zo schattig samen, jullie lagen echt zowat in elkaar toen jullie aan het slapen waren" zegt Denise. "Huh?" Vraag ik. "Jullie sliepen zowat in elkaars lichaam" zegt Maura lachend. "Ow" zeg ik zacht en bloos. Theo klimt op m'n school. Hij heeft een boekje vast. "Juul voollezen" zegt hij. Ik open het boekje en leesvoor. Het gaat over een vage kabouter en een kikker ofso.

En ja hoor, we kijken Bumba. Ik zit onderuitgezakt op de bank en Theo zit op m'n schoot. Hij zingt echt alles me en weet gwn alles uit z'n hoofd. Ik zucht. Wat is dit saai. Het is alleen leuk omdat Theo zo enthousiast is. Ik hoor Niall en Greg lachend binnen komen. Ze lopen de woonkamer binnen. "Hey babe" gilt Niall en loopt naar me toe. Hij komt naast me zitten. "Hey Nialler" zeg ik normaal, anders schreeuw ik in Theo's oor. Niall legt z'n hoofd op m'n schouder. Ik ga met m'n hand door z'n haar. Theo klimt van mijn schoot naar die van Niall. Ik grijns. Niall zucht. "Jeeejj Bumba marathon" zegt hij sarcastisch. "Niall hij zit op je schoot" fluister ik. "Ow o ja" zegt hij zacht. Ik grinnik. "Lekker Niall, moet ik alles opruimen" zegt Greg nep-boos. "Ja goed hè" zegt Niall met een grijns. Greg zucht en loopt naar de keuken. "Lazy ass" zegt Denise lachend. "Yeah I know" zegt Niall droog. Ik zucht. "Sorry, maar wij moeten gaan. We hebben een bespreking morgen" zegt Bobby. "Ow jammer" zeg ik en sta op. Ik geef ze een knuffel en neem Theo van Niall over. Niall knuffelt ze nog ff dood. "Dank je voor de gastvrijheid Niall" zegt Maura. "Geen probleem" zegt Niall kinderachtig. Ik schop tegen Niall's komt aan. Hij kijkt me boos aan. Ik kijk hem aan met een doe-niet-zo-kinderachtig face. "Sorry, zal het niet meer doen" zegt Niall onschuldig. Maura en Bobby lachen. "Je bent altijd zo eigenwijs, dus oke" zegt Maura droog. Ik grinnik en loopt weer naar de bank. Ik zet Theo op de bank en ga naast Niall staan. Niall slaat een arm om me schouder en zo lopen we naar de deur. We nemen afscheid en we lopen weer terug naar binnen.

"Ik moet nog ff wat doen" zegt Niall en draait me naar hem toe. Hij legt z'n handen op m'n heupen en drukt z'n lippen op die van mij. Ik leg m'n hand op z'n wang en wrijf zachtjes met m'n duim over z'n wang. Hij vraagt om toestemming. Zal ik dat wel doen? Ik bedoel z'n broer en schoonzus zitten in de woonkamer. Bij de jongens vind ik het al gênant en dam al helemaal bij z'n familie. Ach boeie. Ik open m'n mond een stukje en onze tongen spelen met elkaar.

Na een tijdje trek ik terug. Niall drukt nog een klein kusje op m'n lippen en zet z'n voorhoofd tegen die van mij aan. Ik kijk hem aan. "Ik hou van je" zegt hij zacht. "Ik ook van jou" zeg ik zacht en druk een klein kusje tegen z'n lippen. Hij glimlach en ik geef hem een knuffel.

We lopen weer terug naar de woonkamer. "Dat duurde lang" zegt Greg met wiebelende wenkbrauwen. "Mogen we niet knuffelen?" Vraag ik. "Jawel, maar het duurde 20 minuten" zegt Denise met een grijns. "Ja en" zeg ik. Greg lacht zich dood. "Niall's gezicht verraad jullie" zegt hij lachend. Ik kijk naar Niall en hij is rood. "Ja en, wij hebben privé dingen" zeg ik en kruis m'n armen voor m'n borst. "Man, je bent echt slim" mompelt Greg. "Vrouw en dank je" zeg ik en trek Niall mee naar de bank.

Niall en ik liggen in bed. We hebben gegeten en gepraat enz. "Jouw broer kan echt moeilijk zijn net zoals jij" zeg ik serieus. "Ik moeilijk? Nee waar heb je het over" zegt Niall lachend. "Sukkel" zeg ik lachend. Niall pakt me vast en houd me stevig vast. Ik glimlach mega erg. Ik druk m'n lippen op die van Niall. De boys gaan weer op Tour :(. De eerste 1,5 weken gaan Anne en Es mee, daarna 1 week met alle meiden en daarna 1,5 week El en ik (er zit wat vertraging in dit boek, het loopt wat achter dan met het schema van One Direction). Dit word moeilijk. Morgen (het is woensdag) tot woensdag spelen ze gelukkig nog in Londen. Vrijdag gaan ze naar Manchester.

Ik trek terug. "Slaap lekker Ni" zeg ik zacht en ga goed liggen. "Slaap lekker princes" zegt hij zacht en slaat z'n armen om me heen. Ik doe m'n ogen dicht en val inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu