Pov Julia
Ik zit beneden te wachten op Niall. Hij moest nog ff wat doen ofso. De jongens hebben zo soundcheck en de meiden moet per se mee. Ik vind het niet erg hoor, wat doe je een dag lang zonder Niall. Ik niks. Ja knipperen, ademen, slikken, bewegen, eten, drinken en luisteren. Maar dingen doen. Ik amper iets. Ik ben gewoon een lui mens, nee, idk waarom ik dan niks doe.
"We kunnen gaaaaaan" gilt Niall van boven en rent naar beneden. Ik sta op en loop naar de deur. Niall pakt m'n hand en we lopen naar de auto. "Heb je er weer zin in?" Vraag ik en kijk hem aan. Hij knikt als een klein kind. Ik grinnik. "Mooi zo" zeg ik en laat z'n hand los. "Niet zo snel" zegt Niall en pakt m'n hand vast. Ik kijk hem vragend aan. Niall drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus gelijk terug.
We trekken na een tijdje terug. Ik glimlach en laat z'n hand los. Ik loop naar de bijrijders stoel en stap in. We moeten naar het GZ huis omdat Paul daar ons komt ophalen, het is te veel moeite als hij naar 2 plekken moet rijden, lazy ass. Niall start de auto en we rijden naar de andere toe. O ja, Greg, Denise en Theo zijn net weer naar huis gegaan. Het was echt super gezellig.
We lopen de O2 binnen. "JULIA" gilt iemand. "Juul" gilt iemand anders en er staan mensen om me heen. Ze vragen van alles en nog wat aan mij, maar ik versta er niks van. "STIL" gil ik. Iedereen kijkt me aan en is stil. "Een voor een" zeg ik lachend. "Kan je voor me invallen?" Vraagt de gitarist (weet ff de naam ff niet meer). "Ja is goed" zeg ik. Iedereen zucht opgelucht. "Was dat het?" Vraag ik lachend. Ze knikken en lopen weer weg. Oke, dat was vaag. "Ow ja, zeg niks tegen de rest" zegt Lou die langs rent. "Is goed" mompel ik en loop naar de kleedkamer.
"OLA" gil ik. "Hey babe" gilt Niall en rent naar me toe. Hij geeft me een knuffel, we zagen elkaar 5 minuten geleden nog en we doen of we elkaar 10 jaar hebben niet gezien, boeie. Ik leg m'n hoofd in Niall's nek. Hij ruikt zo lekker. (Oke, dit heeft niks met het boek te maken, MAAR IK HEB JOEL VELTMAN GEZIEN😱😱, een Ajacied, precies op dit moment). Niall laat me los en we lopen naar de bank toe. Niall gaat zitten en trekt mij opschoot. Ik speel met Niall's vingers.
De jongens hebben soundcheck en ik kijk F&F7, Fast and Furious. Last movie with Paul Walker. Hij is echt mooi en gaaf. Als de film is afgelopen rek ik me uit en gaap. Van film kijken word ik altijd moe. I don't know why? "Julia is moeeee" gilt El. Ik kijk haar aan en begin te lachen. "Nope" zeg ik lachend. "Jawel je gaapte" zegt Es. "Omdat ik film heb gekeken ja" zeg ik wijs. "Tuurlijk, wilde nacht gehad?" Vraagt El serieus. "Nee" zeg ik serieus. "Echt niet?" Vraagt Anne. "Nee" zeg ik lachend. "Greg, Denise en Theo waren er" zeg ik serieus. Anne kijkt me met een grijns aan. "Vraag maar aan Niall, Denise, Greg of Theo" zeg ik lachend. "Oke" zegt El en staat op. Ze staat voor me en zet m laptop van m'n schoot. Ik kijk haar vragend aan. Ze trekt me mee naar het podium.
Ze pakt Louis's microfoon uit z'n handen. "Niall? Hebben jullie vannacht een wilde nacht gehad?" Vraagt ze door de microfoon. Ik kan haar nu echt vermoorden. Ik kijk awkward om me heen. "Nee" zegt Niall. Iedereen van de crew kijken Niall en mij aan. "Eleanor what the fack, je bent echt gek" sis ik blozend. "Ja Julia" zegt ze door de microfoon. "Ik haat je" zeg ik serieus. "Ik hou ook van jou" schreeuwt ze. Ik rol met m'n ogen. "Goed Juul, nu je er toch bent, blijf je hier" zegt Liam. El rent weg. "Um oke" zeg ik zacht. Fijn, film middag missen. "Je moet ff naast je man staan" zegt Harry met een grijns. Ik kijk Niall vragend aan, tenminste als hij het ziet want hij staat aan de andere kant van het podium. Ik ren naar Niall toe. "Hey babe, wat was dat?" Vraagt Niall en slaat z'n arm om me heen. "Hey Nialler. Ik was film aan het kijken en gaapte toen hij was afgelopen. El dacht dus dat we een wilde nacht hadden, ik zei van niet. Ze geloofde het niet dus vroeg ze wie het kom bevestigen. Ik zei Niall, Greg, Denise of Theo. Ze stond op en trok mij mee naar het podium en ja" zeg ik snel. Niall lacht. "Wat een sufkop is het" zegt hij lachend. "Komt er een achter" zeg ik droog en druk een kusje op z'n neus. "Julia en Niall" zegt Louis door de microfoon. We kijken om naar Louis. "Jullie moeten ff een lied spelen en zingen" zegt Harry op een dûh stem. "What, waarom?" Schreeuw ik. "Nou gewoon omdat het kan" zegt Liam droog. Niall geeft z'n microfoon aan mij en haalt z'n schouders op. Ach wat boeit het. Niall begint Scars-James Bay te spelen op z'n gitaar. Ik begin te zingen. Het is echt helemaal stil in de zaal, logisch er is bijna niemand. Niall zingt ook stukjes en soms samen. Aan het einde begint de band ook mee te spelen. Daarna zingen Niall en ik nog ff Midnight Memories, het is zo grappig. Niall en ik maken er een andere tekst van.
Ik word weer weggestuurd door Louis. Ik druk nog een kus op Niall's lippen en ren het podium af. Ik ren weer naar de kleedkamer waar ik zat. "Haii" zeg ik als ik de kleedkamer binnen loop. Ik word gelijk naar de bank getrokken. "Hoi Juul, hoe was het?" Mompel ik. "Kijk" gilt E en wijst naar de computer. Ze laat een foto zien van Niall en mij toen we MM aan het zingen waren. "Oke hij is mooi" zeg ik. Hij is eigenlijk gaaf. Niall en ik kijken elkaar aan en lachen. Ik sla de foto op.
Ik sta klaar om op te gaan. Ik heb een zwart shirt, zwarte broek en zwarte schoenen aan. Als je in de band zit moet je zwarte kleding aan, zwart is zo somber. Ik doe m'n oortjes in. "Band moet op" gilt iemand. Ik loop tussen de gasten van de band het podium op. Iedereen begint te gillen en te schreeuwen. Ik grijns. Ik doe m'n gitaar om en ga klaar staan. Ik voel me best loner, ik sta als enige meisje tussen de gasten op het podium. Ja oke, dat was eerst ook met Zayn toen ik in moest vallen, maar alsnog. We stemmen onze instrumenten af en gaan met die banaan. De jongens rennen het podium op en wij beginnen te spelen. Het is best gaaf om het te zien.
Niall kijkt me aan. Hij begint te lachen als hij mij ziet staan en rent naar me toe. Dat hij het pas merkt na 14 liedjes😑. "Babeee" gilt hij. "Heyy Nialler" gil ik. "Sinds wanneer sta je hier?" Vraagt hij en slaat een arm om me heen. "Vanaf het begin" zeg ik droog. "Ow, super gaaf" gilt hij en drukt een kus op m'n wang. Ik ga weer verder met spelen en Niall loopt weer weg.
"We willen de band bedanken voor deze avo-Juul wat doe jij daar?" Vraagt Louis verbaasd. Ik glimlach naar hem. Liam rent naar mij toe en houd z'n microfoon onder m'n mond. "Ik val in" zeg ik door de microfoon. "En dat zeg je nu pas?" Vraagt hij nep-beledigend. "Jep" zeg ik droog. "Oke, maar we willen de band bedanken voor vanavond" zegt Louis weer normaal. Ik lach.
Niall en ik liggen in bed. "Ik had het niet door joh, echt. Je speelde super" zegt Niall lachend. "Nou dank je" zeg ik nep-beledigend. "En dank je" zeg ik weer normaal. "Maar waarom zei je niks?" Vraagt hij. "Ik mocht niks zeggen". "Van wie niet?". "Lou en de crew. Het moest een verrassing blijven". "Nou dan hebben ze een goeie, mooie en beste verrassing bedacht en uitgevoerd". Ik lach en kijk hem aan. Hij glimlacht en drukt z'n lippen op die van mij. Ik leg m'n hand op z'n wang en wrijf er zachtjes met m'n duim overheen. Ik doe m'n mond een stukje open. Niall ook gelijk en onze tongen spelen met elkaar.
Ik trek terug na een tijdje. "Ik hou van je" zegt hij zacht. "Ik ook van jou" zeg ik zacht en druk een klein kusje op z'n lippen. Ik ga goed liggen en val zo inslaap.
-----
HAPPY BDAY LIAM🎉🎉
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...