88

4.6K 134 22
                                    

Pov Julia

Ik loop naar de lobby toe en loop langs de kamer van Harry. Harry zingt SOML. Ik grinnik en zing mee.

Ik loop weer naar beneden en loop naar de receptie, de lamp doet het niet meer om een of andere reden. "Hoi" zegt een meisje. "Haii, um onze lamp van de kamer doet het niet meer" zeg ik. "Ow das niet fijn, welke kamer?" Vraagt ze. "827" zeg ik. "JULIEEEEET" gilt Louis en komt naast me staan. "Hey Lou" zeg ik ongemakkelijk en leun tegen de balie. "Um ja, we bellen straks voor een afspraak en dan gaan we hem maken" zegt het meisje. "Is goed, dank je" zeg ik en Lou en ik lopen weg. "Waaaaaat is uuuuur?" Vraagt hij overdreven. "Lamp doet het niet meer" zucht ik. "Ow, das kak" zegt hij. Ik knik. "En moet je niet ff wat eten halen voor Nialler, ontbijt sluit zo" zegt hij. "Ow, ja dat ga ik dan maar snel doen" zeg ik lachend en loop naar de zaal.

Ik smokkel een paar borden met eten naar boven. Louis heeft me geholpen. Ik zet alle borden, het zijn er 4, op het bureau en loop naar het bed. Niall slaapt nog. Ik trek m'n schoenen uit en ga weer naast hem liggen. Hij beweegt een beetje en slaat z'n arm weer om me heen. "Ik hou van je Juul" mompelt hij in m'n nek. "Ik ook van jou Nialler" zeg ik zacht. Hij pakt me steviger vast en drukt me tegen zich aan. Ik glimlach.

Na een tijdje krijg ik nog ergere honger dan dat ik had. "Niall" zeg ik zacht. Hij reageert niet. Ik kijk naar hem en ik zie dat hij slaapt. "Niall ik heb eten" zeg ik. Z'n ogen gaan langzaam open. "Goedemiddag schone slaper" zeg ik zacht en glimlach. "Goedemiddag" zegt hij schoor terug. Ik draai me om zodat ik nu op m'n zij lig naar Niall. Hij glimlacht super erg, oftewel super cute. Hij drukt z'n lippen op die van mij.

Ik trek na een tijdje terug omdat ik gebeld word door Liam. Ik zucht en neem op.

J: "hoi"

L: "hoi Juul, we gaan film kijken bij Louis, komen jullie om 5 minuten?"

J: "um nou kijk, Niall is net wakker en we moeten nog ontbijten"

L: "ow, doe maar rustig aan"

J: "we komen wel over een half uurtje, begin maar met kijken"

L: "oke tot zo"

J: "tot zo" zeg ik en hang op.

"We moeten over een half uur bij Louis zijn" zucht ik. Niall knikt. Ik stap uit bed en pak de borden. Ik leg ze op bed neer en ga weer onder de dekens liggen. Niall kijkt me verbaasd aan. "Bedank de lamp en Louis maar" zeg ik. Hij kijkt me raar aan. "Ik kwam Louis tegen toen ik naar de receptie ging voor die lamp en hij zei: ik zou maar ontbijt halen voor Nialler, ontbijt sluit zo" zeg ik. "Ow" zegt hij zacht. "En toen hebben we ontbijt gehaald voor ons" zeg ik en pak een broodje. Niall lacht.

We hebben net gegeten en we liggen nog in bed. Ik lig dicht tegen Niall aan. Niall speelt met m'n haar. Ik ga half rechtop zitten en Niall kijkt me raar aan. Ik ga op hem liggen, tja daar heet je Julia voor. "Dat heb je nou niet kunnen doen" zegt Niall zacht lachend. Ik knik zacht en leg m'n hoofd op z'n borst. Niall slaat z'n armen om me heen en drukt een kusje op m'n kruin. Ik glimlach. "Ik heb je mega erg gemist" zeg ik zacht. "Ik jou ook" zegt Niall zacht.

We staan op en kleden ons aan, nou Niall. Ik sta al in een vest, shirt en een trainingsbroek. Niall kleed zich snel om en zet een pet op, dan hoef ik m'n haar niet te doen- Niall's zin. "Kom" zegt Niall en pakt m'n hand vast. "Wacht" gil ik. Niall staat gelijk stil en kijkt me vragend aan. Ik druk m'n lippen op die van hem. Hij kust gelijk terug. Ik glimlach en trek terug. Hij kijkt me blij aan en we lopen onze kamer uit. We lopen gewoon op onze sokken naar de kamer van Elounor. "Eleanor Calder nu hier" gilt Harry. Ik kijk Niall aan en begin te lachen. We doen de deur open en lopen naar binnen. In Harry's haar zit popcorn. "Haii" zegt Niall ongemakkelijk. "DAAR ZIJN ZE" gilt Louis. "Haiiii" zeg ik. "Niall heb je goed geslapen?" Vraagt Liam. Ik trek een wenkbrauw op. "Ja, altijd naast Juul" zegt Niall vrolijk. "Mooi zo" zegt Harry. "Waar gaat dit over?" Vraag ik. "Niall heeft nachten niet geslapen omdat hij jou miste" zegt Louis. "Ow echt?" Vraag ik en kijk naar Niall. Hij knikt zacht. "Aww" zeg ik en geef hem een knuffel. Hij slaat z'n armen om me heen en legt z'n hoofd in m'n nek.

We kijken frozen, maar dan in het Nederlands, wel met Engelse ondertiteling, maar alsnog. "Laat het los, laat het gaan" zing ik samen met Es. Iedereen kijkt ons raar aan. Ik grijns. "Weet je nog, als die prins echt had bestaan was het je man" zeg ik lachend tegen Es. Ze begint te lachen. "Ja, maar H is beter" zegt ze lachend. Ik knik lachend. "Popcorn is op" zegt Harry zuchtend. "Juul en ik gaan halen" zegt Es en ze trekt mij mee. Ik kijk haar verbaasd aan, maar loop gewoon mee. Ze loopt onze kamer in en pak m'n skateboard. Ze loopt naar haar kamer en pakt haar Pennyboard. "We gaan naar Paul" zegt ze en skate weg. "Oke" mompel ik. We skaten naar beneden omdat z'n kamer beneden is.

We hebben popcorn gehaald en we skaten weer naar boven. Nou via de lift gaan we naar boven. De deuren gaan open. "Stop wait a minute" zeg ik als Es uit wil stappen. Ze stop en kijkt naar mij. Ik loop de lift uit. Ze kijkt me met een meen-je-die face aan. "Sorry, had ik zin in" zeg ik. Ze moet lachen en we staken weer door naar de hotelkamer.

Ik pleur bijna van m'n board af en we krijgen weer de slappe lach. We lopen lachend de kamer binnen. Iedereen is gelijk stil en kijkt ons vragend aan. We moeten nog harder lachen. Ik hoor Niall ondertussen ook lachen. Langzamerhand stop ik met lachen, Es en Niall ook. "Je kunt echt zien dat ze bij elkaar passen" zegt Liam. "Uhum, ja ik pas bij Niall, niet bij Es. Ze is m'n beste vriendin" zeg ik serieus. "Sukkel ik bedoel Niall en jij" zegt Liam lachend. "I know" zeg ik droog en geef iedereen een zak popcorn. Ik zet m'n skateboard tegen de muur aan en ga weer tussen de benen van Niall zitten. "Tnx" zegt hij zacht, slaat z'n armen om me heen en geeft een kusje in m'n nek. "Geen probleem" zeg ik zacht. "Wie kan dit flesje open krijgen?" Vraagt Anne. "Geef ens" zegt Es. Ze probeert hem open te krijgen, lukt niet. "Hier" gilt Louis. Hij probeert het ook, lukt niet. Zo gaan we het rijtje af. Niet lukte het. Alleen Niall en ik zijn over. "Jij kan het niet" lacht Louis. "Onderschat nooit een meisje Tommo" zeg ik en pak het flesje. Ik draai hem in een keer open. "Wat zei ik" zeg ik en geef het flesje aan Anne. Iedereen kijkt me verbaasd aan. "Ja daaag, ik had zweethanden" zegt Harry. "Tuurlijk en ik heb girlpower" zeg ik. Iedereen moet lachen.

We hebben de hele middag films gekeken. Niall en ik hadden grote deels van de tijd de slappe lach waardoor we bijna weg moesten. Ik lig op ze kop op de bank. De jongens hebben een concert. De meiden doen iets voor zichzelf. Anne is super moe dus die ging alvast slapen. Es ging eten halen. El komt nu onze kamer binnen lopen.

"Hoii" zeg ik. "Hoi Juliet" zegt ze zacht. Ik ga normaal zitten en kijk haar vragend aan. "Kan ik iets vertellen?" Vraagt ze zacht. "Sure" zeg ik en ze gaat naast me zitten. "Ik denk dat ik zwanger ben" zegt ze zacht. "Dat is geweldig" zeg ik zacht, maar enthousiast. "Weet Louis het al?" Vraag ik. Ze schud haar hoofd en kijkt naar beneden. "Weet jij het zeker?" Vraag ik. Ze schud weer haar hoofd. "We gaan morgen een test halen" zeg ik vast besloten. Ze knikt. "En dit blijft tussen ons als je dat wilt" zeg ik. Ze kijkt me weer aan en krijgt een glimlach op haar lippen. "Dank je" zegt ze en geeft me een knuffel. "Ik word tante" zeg ik hyper. Ze lacht. "Ja ja" zegt ze lachend. Ik grijns.

We hebben echt een heel gesprek gehad over echt iets kleins wat echt dom is namelijk: Teletubbies! Ik lig in bed. Het is 11 uur en Niall zal zo wel komen. Op dat moment gaat de deur open. "Babe" zegt Niall zacht. "Ja" zeg ik. Hij doet het licht een en ik verstop m'n hoofd onder de dekens omdat het licht vel is.

Na een tijdje ben ik eraan gewent en haal de dekens van m'n hoofd op. Niall staat naast me. Ik schrik. "Jesus Christ" zeg ik geschrokken. Niall lacht en komt naast me zitten. "Hoi" zeg ik weer normaal. "Haii" zegt Niall en geeft een kusje op m'n voorhoofd. Hij staat op en loopt naar de badkamer. Vast om tanden te poetsten enz. Ik val ondertussen zowat inslaap.

Ik voel dat Niall naast me komt liggen. Hij slaat z'n armen om me heen en geeft een kusje in m'n nek. "Slaap lekker Nialler" fluister ik. "Slaap lekker princes" zegt hij. Ik glimlach en val inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu