64

5.2K 148 8
                                    

Pov Niall

Vandaag is de dag, WE GAAN SAMENWONEN. Ik zet m'n koffers en spullen af bij ons huis en ga naar Juul.

Ik bel aan, ik heb wel de sleutel, maar alsnog. "Hey Niall" zegt Bart slaperig, alles staat in slaapstand. "Hoi Bart" zeg ik en hij houd de deur verder open als teken dat ik naar binnen kan lopen. "Ze is boven" zegt hij. Ik knik en ik loop naar boven.

Ik klop eerst 2x op de deur. Geen antwoord. Ik doe de deur open en ik zie dat Juul nog aan het slapen is. Ik glimlach en doe m'n jas en schoenen uit. Ik ga naast haar liggen en kijk haar voor een tijdje aan. Ze is perfect, soms denk ik of ze niet te perfect voor mij is. Oke Niall James Horan, niet zo denken. Ik ga zachtjes met m'n vingertoppen over haar gezicht. Ze wordt langzaam wakker. Ze doet haar ogen open. "Goedemiddag babe" zeg ik.

Pov Julia

"Goedemiddag babe" zegt Niall. Wow wacht, heb ik door m'n wekker heen geslapen? "Middag" zeg ik zacht en ga tegen Niall aanliggen. Niall geeft me een kusje op m'n wang. "Opstaan" fluistert Niall in m'n oor. Ik krijg kippenvel. "Kom al" zeg ik zacht en sla het deken van me af. Ik sta op en kleed me om.

Ik loop naar Niall en kijk hem aan. Hij drukt z'n lippen op die van mij. "Ik hou van je" mompelt hij tegen m'n lippen aan. "Ik ook van jou" mompel ik terug en ga met m'n hand door z'n haar.

Ik trek terug. "Kom" zegt Niall en pakt m'n koffer. Ik stop de laatste dingen in m'n rugzak en we lopen naar beneden. Ik zie Bart en Thomas op de bank zitten in een shirt en trainingsbroek. "Hoi" zeg ik. Ze kijken gelijk op en glimlachen. Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel. "Dank jullie voor alles" zeg ik. "Geen probleem, jij ook dank je" zegt Bart en geeft me een kus op m'n wang. "Als er iets is mag je altijd langs komen" zegt Thomas. Ik knik. "Ik kom minimaal 1x per week langs" zeg ik vastbesloten. Ze knikken en ik geef ze nog een knuffel.

We rijden weg. "Ik ga ze missen" zeg ik zacht. "Maar ik woon met de jongen van m'n leven samen" zeg ik er snel achteraan. Ik kijk naar Niall. Hij heeft een mega glimlach op z'n gezicht. "Ik woon ook met het meisje van m'n leven samen" zegt hij blij. Ik leg m'n hand op z'n knie en knijp er zacht in. Hij legt z'n hand op m'n hand en pakt hem vast.

Be Together-Major Lazer is bezig op de radio. Ik luister goed naar de tekst, doe ik altijd bij nieuwe liedjes. Het is onze situatie. "Babe..waarom huil je?" Vraagt Niall. Ik schrik en voel aan m'n wangen. "Nou als je goed naar de tekst luistert dan is het onze situatie" zeg ik zacht en er rolt weer een traan over m'n wang. "Wat ben ik een emotioneel wrak" lach ik door m'n tranen door. "Zeg dat niet" zegt Niall zacht. Ik veeg m'n tranen weg. >lied zie media<

We rijden een oprit op. "Wauw" zeg ik zacht als ik een huis zie, zeg gerust villa. Niall stapt uit en ik wil ook uitstappen, maar Niall houd me tegen. Hij staat daar als een echte gentleman met z'n arm gestrekt. Ik pak z'n hand en hij help me met uitstappen. "Dank je meneer Horan" zeg ik en druk een kusje op z'n lippen. "Geen probleem mevrouw Malik" zegt hij met een bekakt accent. Ik doe de autodeur dicht en ga voor he-ons huis staan. Niall staat al naast me met m'n koffer. We lopen naar de voordeur. "Aan jou de eer" zegt hij en geeft me een sleutel. Ik maak de deur open en loop langzaam naar binnen. "Wow" zeg ik zacht. De gang ziet er al gaaf uit. Ik loop verder naar een deur. Ik doe hem open. Het is de woonkamer. Het ziet er echt super tof uit. >woonkamer zie media<.

"Dit is echt geweldig" zeg ik hyper en ren naar Niall. Ik sla m'n armen om hem heen en knuffel hem zowat dood. Hij lacht. Ik kijk hem aan en druk m'n lippen op die van hem. Hij vraagt gelijk om toestemming. Ik open m'n mond een stukje en onze tongen spelen met elkaar. Ik ga met m'n hand door z'n haar, automatisme, hij kreunt zacht.

Ik trek na een tijdje terug. "Ik hou van je" zeg ik en kijk hem aan. "Ik ook van jou" zegt hij en drukt nog een klein kusje tegen m'n lippen. "Kom" zegt Niall en trekt me mee naar boven. Ik loop echt met een big smile rond. We stappen een kamer binnen, een mooie. "Dit is onze kamer" zegt hij. "Super gaaf" zeg ik zacht als ik rond kijk. Een groot bed in het midden van de kamer tegen de muur. Aan elke kant een nachtkastje. Er hangen foto's van ons en onze families. Het is een rustige mooie kamer.

We kijken het hele huis rond. "Maar hoe heb je dit in 1 dag kunnen doen?" Vraag ik als we op de bank zitten. "We hebben 1 week geleden alles geschilderd, nou mensen van een bedrijf, en gisteren hebben we alle meubels neergezet. Ik wilde het af hebben zodra je er weer was. Ik wilde het vragen op de dag toen je meegenomen werd door de kakkers" zegt hij zacht en kijkt naar beneden. Ik krijg een glimlach op m'n gezicht en duw z'n gezicht omhoog. Hij kijkt me onzeker aan. "Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar het is super lief" zeg ik zacht. Hij krijgt een glimlach op z'n lippen. Ik wrijf met m'n duim zachtjes over z'n wang. "Cutie" zeg ik zacht. Z'n glimlach wordt groter. Hij slaat z'n armen om m'n heup en trekt me opschoot. Hij legt z'n kin op m'n schouder.

"O ja, de jongens komen vanaaf" zegt Niall opeens. "Leuk" zeg ik hyper. "Ik ga m'n koffer uitpakken" zeg ik en sta op. "Ik ga mee" zegt Niall en rent naar de trap. Ik pak m'n koffer en loop naar de trap toe. Niall staat naast me en pakt m'n koffer van me over. Ik glimlach en we lopen naar boven. "Het is toch de 3de deur rechts?" Vraag ik. "Ja helemaal" zegt hij lachend. "Oke" zeg ik en stap naar binnen. Niall legt m'n koffer op ons bed en ik loop de inloop kast in. De linkerkant is van Niall, er liggen en hangen al kleren van hem, de rechterkant is van mij, er hangen al een paar dingen. Ik pak m'n spullen uit en ga op ons bed liggen. Ik voel dat Niall naast me komt liggen. "Ik weet alles nog toen we net samenwoonde, Perrie als leader" zeg ik zacht. "Dat was echt grappig, Perrie als leider" zegt Niall lachend. Ik knik en ga tegen hem aanliggen. Hij pakt m'n hand en vlecht onze vingers met elkaar.

We zitten nu met z'n alle buiten bij het kampvuur. "Juul speel is Hold Back The River" zegt El. "Oke" zeg ik en pak Niall's gitaar van z'n schoot af. Ik begin met spelen en daarna met zingen. Aan het einde zingt iedereen mee. "Wacht" zegt Niall en rent naar binnen.

Na 10 minuten komt hij terug met een gitaar. "Ik weet nou nog steeds niet waar alles hier zit" zegt hij en komt naast me zitten. Ik grinnik. "Is wel logisch hè, jullie wonen in een nieuw huis" zegt Liam. Ik rol met m'n ogen.

Niall begint met de eerste klanken van OIAL. Ik speel gelijk mee. Iedereen zingt z'n eigen stukje, van de boys dan.

Ik stop met spelen en loop naar binnen. Ik loop denk naar de keuken en zoek naar chips en dat soort shit. Stayin' Alive is bezig op de radio. Es en ik hebben ooit, toen we 17 waren, een dans op dit lied gemaakt. Ik zing mee en loop weer terug.

"Waaroooom duurde het zo laaaaaang?" Vraagt Louis overdreven. "Nou ik kon de keuken niet vinden en de chips en er was een oud lied op de radio wat ik ff mee zong" zeg ik en ga weer naast Niall zitten. "Oke" zegt El. Niall maakt gelijk een zak chips open. Ik grinnik. "Niall doe normaal" zegt Harry lachend. Hij haalt z'n schouders op en vreet hem gewoon leeg

Het is nog maar 10 uur en ik slaap al bijna. We zitten nog buiten. Ik gaap. "Hoe laat ben je gisteren naar bed gegaan?" Vraagt Niall. "Om 5 uur" zeg ik gapend. "Om 5 uur" lacht Niall. "Wat om 5 uur?" Vraagt Louis. Iedereen is stil en kijkt naar ons. "Deze mooie, prachtige, knappe, lieve mevrouw is vannacht om 5 uur naar bed gegaan" zegt Niall. Ik voel dat ik bloos. "Waarom?" Vraagt Es lachend. "Had filmavond/nacht met Thomas en Bart, we hadden niet door dat we to zo laat films aan het kijken waren" zeg ik normaal. Iedereen lacht. Ik grijns.

Ik besluit om toch maar naar bed te gaan. "Slaap lekker" zeg ik en geef iedereen een knuffel. Ik druk bij Niall nog een kusje op z'n lippen en loop naar binnen. Ik loop naar boven en laat me vallen op ons bed. Ik ruik aan het dekbed, het ruikt naar Niall. Ik sta weer op en kleed me om. Ik doe m'n bril af en maak m'n gezicht schoon. Ik ga onder de dekens liggen en ben zo vertrokken.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu