34

6.2K 177 12
                                    

Pov Zayn

Juul is vandaag jarig. Ik vergeet het niet 😉. Bij haar snapte ik het wel. Ze woont bij Zayn Malik. De Zayn Malik en ze is m'n zusje. We gaan vandaag karten. "Iedereen klaar?" Vraagt Liam. We kikken.

We lopen hun kamer in. "OMG hoe cute" roept/fluistert El. Ik knik. Ze liggen echt bijna in elkaar. "Happy birthday to Juul" zingen we. Na het liedje is ze nog niet wakker. "Slaap kop" mompelt Perrie. "Hii guys dank je" zegt Juul hyper. "Was je wakker?" Vraagt Harry. Ze knikt. "Ik had geen zin om m'n ogen open te doen" zegt ze. "Luilak" mompelt Niall. "Ze zijn wakker" gilt Louis. "Nee we slapen" zegt Niall met een ochtend stem. "Jullie hebben 30 minuten en dan woonkamer" gilt Perrie en we lopen de slaapkamer uit.

Pov Julia

"Wacht" roep ik. Ze lopen weer terug onze kamer in. "Wat moet ik aan?" Vraag ik. "Iets comfi, geen jurkje of iets korts" zegt El. "Tnx" gil ik en ze lopen de kamer uit. Ik ga tegen Niall aanliggen. "Gefeliciteerd babe" zegt hij. "Dank je" zeg ik. Ik draai me om en kijk in Niall's ogen. Ze zijn zo mooi. Ik druk m'n lippen op die van hem. Hij vraagt gelijk om toestemming. Ik doe m'n mond een stukje open en onze tongen spelen een spelletje. Ik trek na een tijdje terug. Ik geef nog een klein kusje op z'n neus en ga uit bed.

Ik trek m'n kleding aan. >zie media voor outfit<. Ik loop naar de badkamer en doe m'n routine. "Zayn komen" gilt Niall. "Vas happening?" Zegt hij als hij in de kamer staat. Ik loop de badkamer uit. "Je moet m'n haar doen" zegt Niall. Ik kijk hem aan en grijns. Ik dacht altijd dat hij dat zelf deed. "Hoe vindt madame het mooist?" Vraagt Zayn aan mij. "Um zoals hij het altijd heeft" zeg ik. Dit is echt zo hot.

We lopen naar de woonkamer. Bij de eettafel staat een ontbijt voor 2. "OMG thank you" gil ik en ga aan de tafel zitten. Niall en ik gaan eten.

"Juliet en Niall zijn jullie klaar?" Vraagt Louis. Ik knik. Niall propt z'n broodje naar binnen en knikt. "Dan krijgt Juliet een theedoek om hoor hoofd" zegt Harry. Ik kijk hem raar aan, maar er wordt al een doek voor m'n ogen gedaan. Fijn... "Hoe moet ik lopen?" Vraag ik, maar ik word al opgetild. Ik voel dat het Niall is, vraag me niet hoe ik dat weet. Ik voel het gewoon. "Jij bent Niall" zeg ik. "Jep babe" zegt hij. Ik leg m'n hoofd op z'n borst en zo lopen we naar buiten. 

Ik voel dat we in een auto gaan zitten. Ik zucht. Dit wordt een lange rit.

Na een tijdje verveel ik me echt dood. Ik begin gewoon te zingen. Ook al ergeren mensen zich aan mij. Ik begin Better Than Words te zingen. Ik ken al die teksten gewoon uit m'n hoofd. Als Niall's stukje is geweest lacht iedereen. Ik zing gewoon door.

"OMG het stukje van Niall. Hoe je dat deed. Geniaal" gilt Perrie. Was dat zo bijzonder dan. Ze spelen iets af. Het stukje van Niall, maar dan zing ik. Ik grinnik en Niall lacht zich dood. "Ja wat, zo dat Nialler dat ook altijd" zeg ik normaal. Niall moet nog harder lachen. "Ik hou van je" gilt Niall en geeft me van achteren een knuffel. "Meen je die? Ik hou ook van jou" gil ik.

"We zijn er" gilt Louis. "Eindelijk" mompel ik. "Was het dan zo erg op m'n schoot?" Vraagt Niall nep-beledigend. "Nee, maar ik zag niks en daar kan in niet tegen" zeg ik. Iedereen lacht. "Je mag je blinddoek af doen" zegt Harry. Ik doe m'n blinddoek af en knijp m'n ogen dicht. Licht is een beetje fel. Ik doe ze weer open. Ik zie dat we voor een kart baan staan. "OMG gaan we karten" gil ik. Iedereen knikt. "OMG" gil ik. Iedereen lacht.

We lopen naar binnen. Zayn regelt alles. Ik geef Niall een knuffel. Daar had ik zin in. "We mogen naar de baan" gilt Harry. Ik laat Niall los en we lopen naar de baan.

We krijgen een hele uitleg.

We krijgen een eigen kart aangewezen. "Eerste paar rondes nog niet een wedstrijdje spelen, het is om in te komen" zegt de jongen. We knikken.

Na een paar rondes mogen we racen. O jaaaaaaaa. Eerst rij ik voorzichtig. YOLOOOO. Ik trap gewoon het hele gaspedaal in. Ik haal gelijk een paar mensen in. Ik zie niet wie het is omdat we helmen op hebben en ik onthoudt die nummers niet.

"Jullie gaan nu die rondes racen en dan zien we wie de winnaar is" zegt de jongen na de pauze. Ik loop naar Niall toe en ik geef hem nog een kusje. Ik stap weer in m'n kart ding gebeure en we gaan klaar staan.

"3-2-1 go" roept de man. Ik rij eerst langzaam. Als ik voor de eerste ronde over de streep kom, trap ik dat hele ding in. Ik ga vet hard. O jeaaaaaaah mensen.

Laatste ronde, laatste kansen. Er rijden nog 2 mensen voor me. Ik neem de binnenbocht en trap m'n gaspedaal in. Ik heb er al 1 ingehaald. Nu de andere nog. Diegene trapt z'n gaspedaal in en slipt uit de bocht. Ik lach en race verder.

Ik ga als eerste over de streep. Ik rij naar de verzamelplaats en wacht daar. Als iedereen er is moeten we uitstappen en naar de kantine lopen. "Dat was echt geweldig" gil ik. Iedereen lacht. Ik ga naast Niall staan. Hij geeft me een knuffel. "Ieeell Niall. Zweet" gil ik. Hij haalt z'n schouders op en pakt me steviger vast. Ik zucht.

"Uitslag is er" zegt de jongen. We gaan goed staan. "Op de negende plek is geëindigd: Esmee. Op de 8ste: Harry. Op de 7de: Zayn. Op de 6de: Eleanor. Op de 5de; Liam. Op de vierde: Niall. Op de 3de: Perrie" begint de man. Ik kijk Louis met een grijns aan. "Op de 2de: Louis en op de eerste: Julia" zegt de man. "Ik heb gewonnen" zing ik.

"In wat ben je niet goed?" Vraagt Harry. "Um nagellakken, bakken, tennis, kleding opvouwen en strijken" zeg ik. Iedereen lacht. "Maar hoe kom je dan gekleurde nagels?" Vraagt Louis. "Esmee, Perrie of El" zeg ik. "Maar dank je voor deze dag" zeg ik en we staan in een groepsknuffel.

We rijden weer terug naar huis. Perrie en El gaan zo weer terug omdat ze weer moeten werken.

-vliegveld-

"Ik ga je missen" zeg ik tegen Perrie. "Ik jou ook" zegt ze. Ik geef haar een knuffel. "El" gil ik. Ze staat naast me. "Ik ga je missen" zegt ze en geeft me een knuffel.

Pov Perrie

We lopen naar onze gate toe. "Ik ga ze missen" zegt El. "Ja en niet zo'n beetje ook" zeg ik. "Vooral Juul, ze is zo hyper en lief. Ze vrolijkt iedereen altijd op en het is denk straks stil thuis. Ondanks dat ze soms irritant kan zijn" zegt El. Ik lach. "Das waar" zeg ik lachend.

We stijgen nu op. "See you boys en girls" zegt El. "Doeii" zeg ik. Ik doe m'n oordoppen in en val inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu