Pov Niall
Ik word wakker. Vannacht was echt geweldig. Ik hou zo erg van haar. Ik kijk naar haar. Ze ligt nog te slapen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en stap uit bed. Ik loop naar de kasten en zoek naar een boxer.
Ik loop naar de badkamer en zit de douche aan, nou probeer het. Het is effe wennen.
Na het douchen ga ik een ontbijtje voor Juul maken. Ik loop naar beneden en kijk rond. Het is best raar om hier te zijn, ik bedoel gisteren aten we nog in het gezamenlijke huis. Ik loop naar de keuken en zoek naar eten.
Ik maak 8 broodjes klaar. Haar favo ontbijt is 2 broodjes met pinda..? Idk wat, maar het is Nederlands en 2 met Nutella.
Opeens worden er 2 armen om me heen geslagen. Ik schrik en kijk om. "Goeiemorgen Ni" zegt Juul. "Goedemorgen babe" zeg ik en draai me om. Ze drukt haar perfecte lippen op die van mij. Ik kus terug. "Vannacht was super" zegt ze zacht. "Geweldig" verbeter ik haar. Ze lacht. Ik druk een kus op haar neus.
Ik loop met een bord vol broodjes naar de bank. Ze gaat glimlachen als ze de broodjes ziet. Ik ga naast haar zitten en zet het bord op haar schoot. Ze pakt gelijk een broodje en eet hem op. Ik grinnik en pak ook een broodje. We eten alles binnen no-time op.
"Hebben we ook een muziek kamer?" Vraagt ze na een tijdje. Ik knik. "OMG dat is echt awesome" gilt ze. "Ga dan kijken" zeg ik. Ze staat op en trekt mij van de bank af. We rennen naar boven. Juul doet een deur open en loopt naar binnen. Ik loop ook maar die kamer binnen. Wauw, gitaren en een drumstel.
Juul gaat achter het drumstel zitten en begint te drummen. Het klinkt niet slecht. Super zelfs.
Pov Julia
Ik pak m'n kans en ik ga achter het drumstel zitten. Ik begin War-Kensington te drummen. >media voor lied<. Ik heb het geleerd bij een vriendin. Die kan bijna alles drummen.
Als ik klaar ben kijk ik naar Niall. Hij staat daar met z'n telefoon in z'n hand met open mond naar mij te kijken. "Holy shit, jij kan echt ver goed spelen" zegt Niall verbaast. Ik grinnik. "Welke liedjes kan je nog meer?" Vraagt hij. "Rock me, riddles" zeg ik. "Wil je een stukje spelen van allebei" vraagt Niall. Ik knik.
Ik doe alleen de refrein's, anders word het te veel. Eerste speel ik rock me dan riddles.
"Dit is echt vet goed" zegt hij als ik klaar ben. Ik stap achter het drumstel vandaan en ga op de grond liggen. Het is best zwaar. "Zo ik heb m'n sport al gehad vandaag" zeg ik hijgend. Niall lacht en kom naast me liggen. "O ja dank je" zeg ik. Hij gaat op me liggen. Dat kan er ook nog ff bij. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus terug.
"Uhm" horen we opeens. Niall rolt van me af en iedereen staat in de kamer. "JULIA MALIK DAT WAS ECHT GEWELDIG" gilt Perrie. Ik kijk Niall vragend aan. "Hij stuurde fragmenten toen jij aan het drummen was" zegt Es. "O oke, dank je" zeg ik. "Jij kan bijna alles" roept Zayn. "Dat waren de enige liedjes die in kende op de drum" zeg ik. "Kan je dan nog meer?" Vraagt El. "Ik ken bijna al jullie liedjes op de gitaar" zeg ik. "Hoe?" Vraagt Liam. "Dûh leren" zeg ik terwijl ik met m'n ogen rol. "Ja dat weet ik ook wel" zegt Liam lachend. "Toen jullie op Tour waren en ik was mee leerde ik soms liedjes van de gitarist omdat ik met verveelde" zeg ik. "OMG dat ik echt gaaf" gilt Es. "Maar als jullie het niet erg vinden ga ik wat eten en drinken" zeg ik en sta op. "Drummen maakt je kapot" zeg ik. Iedereen begint te lachen.
Ik loop naar beneden en ga naar de keuken. Ik pak 4 zakken chips en een paar flesjes water.
Ik loop weer naar boven. Ik laat alles vallen op de grond. Iedereen kijkt me aan. Ik pak een zak chips en maak hem open. Ik eet en iedereen kijkt me aan. "Moet ik alles gaan uitleggen of zijn jullie slim?" Vraag ik. Niall pakt een zak chips en begint te eten. "Kan je alles ff doorsturen?" Vraag ik aan Niall. Hij knikt en stopt een hand chips in z'n mond. Ik grinnik.
Iedereen is alweer weg en wij liggen op de bank. Ik lig in Niall's armen. Ik pak m'n telefoon en luister alle fragmenten van net. "Ja ik ben wel goed ja" zeg ik. "Je bent mega geweldig" zegt Niall. Ik grinnik en geef hem een kus. Ik zet ze al twitter. Yolooo.
@JuliaMalik: 1: War, 2: Riddles, from @kensingtonband 🎶 hou van jullie muziek, guys. Ps. That was me
Gelijk wordt hij 800x geretweet in een minuut. Het is eigenlijk super gaaf. Ik scrol nog wat op twitter. Ik zie dat Kensington hem ook geretweet heeft. Niall kijkt blijkbaar ook mee want die maakt een blij geluidje. Ik kijk naar hem. Hij drukt z'n lippen op die van mij.
"Gaan we film kijken?" Vraagt Niall. "Is goed" zeg ik. Hij pakt de afstandsbediening en gaat naar Netflix. "Welke?" Vraagt hij. "Johny English" zeg ik hyper. Die gast doet alles verkeerd. Dat is zo leuk. Niall rent naar de keuken waarschijnlijk voor eten.
Als hij weer zit begint de film. "Wacht" gil ik. Niall zet de film op pauze en zucht. Ik leg m'n vinger op z'n wang en draai z'n hoofd naar mij toe. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij glimlacht tussen de kus door. Ik trek terug en zeg "Klaar". "Deze vond ik niet erg" zegt Niall met een grijns en zet de film aan. Ik ga dicht tegen Niall aan zitten. Ik hou mega veel van hem.
"Mens, ben je nou zo dom" zeg ik lachend. "Dat zie je toch" zegt Niall. Ik lach. Zo gaan de dus de hele film door.
De film is afgelopen. "Je zei dat je bijna alle liedjes kan spelen van ons. Kan je een stukje laten horen?" Vraagt Niall met puppy oogjes. "Ga maar een gitaar halen" zeg ik. Hij staat op en maak een vreugdedansje. Hij rent naar boven en ik schud lachend m'n hoofd.
Niet veel later komt hij met een gitaar terug. >zie media>. "Welk lied?" Vraag ik. "No control" zegt hij. Ik knik en begin te spelen.
Als hij klaar ben kijkt hij me met open mond aan. Ik grinnik. "Nu jij" zeg ik. Hij staat op en begint little things te spelen. Ik kijk hem aandachtig aan waardoor hij moet lachen.
Als hij klaar is komt hij naast en zitten. "Waarom moest je lachen?" Vraag ik. "Nou voor 1 persoon spelen is al speciaal en vooral als het een speciaal persoon is" zegt Niall. Ik glimlach en plaats mijn lippen op die van hem. Hij trekt na een tijdje terug. "Ik hou van je" fluistert hij. "Ik ook van jou" fluister ik terug. Hij trekt me in een knuffel en zo liggen we een tijdje.
We hebben net pizza op en Niall zapt nu met de afstandsbediening. Dan komt er een Nederlandse zender langs. Ik geloof NPO 3. "Stooooohp" gil ik. Niall kijkt mij geschrokken aan en stopt met zappen. Najib Amhali is bezig. Ik pak de afstandsbediening af van Niall en zet de ondertiteling aan.
Ik zie dat Niall inslaap is gevallen. Ik doe alles uit en ga ook goed liggen. We slapen op de bank. Wat maakt het uit. Ik geef nog een kusje op z'n kaak en val ook inslaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...