Hey mensen💓,
ik ga vandaag op vakantie naar Amerika😱 voor 3 weken en misschien kan ik kan niks uploaden😢. Ik hoop van wel, maar ik kan niks beloven. Verder nog fijne vakantie
-x- Julia❤️
--
Pov Julia
Ik word langzaam wakker. Ik doe m'n ogen open. "Juul is wakker" gilt iemand. "Nu alleen Niall nog" zegt Harry. Niall legt z'n kin op m'n schouder. "Nee" zeg ik schor. "Oke dan niet" zegt Harry. "Nou dan komen jullie maar te laat" zegt Liam. "Waarvoor?" Vraag ik. "Nou we hebben iets" ratelt hij. Ik grinnik en hij loopt onze kamer uit.
Niall pakt me steviger vast en ga dicht tegen hem aan liggen. Ik voel z'n warme adem in m'n nek. Ik krijg kippenvel.
Na een tijdje pak ik m'n telefoon. Ik app Liam, want we hebben pas om 7 uur iets en het is nu 11 uur.
Ik: Liam Payne, we hebben helemaal niks, behalve dan vanaaf
Liam: nou en
Ik: sukkel
Liam: nou ik zou opschieten als ik jullie was, ontbijt gebeure gaat zo dicht
Ik: ben al onderweg :)
Ik ga m'n Hollandse ontbijt echt niet missen. Na een jaar weer een Hollands ontbijt.
"Niall" zeg ik. Geen antwoord. "NAILLER" gil ik. Geen antwoord. Ik druk mijn lippen op die van hem. Eerst kust hij niet terug, maar na een tijdje wel. Ik trek terug. "Nou ik wil langer" zegt hij en tuit z'n lippen. "Je krijgt pas weer een kus als we nu uit bed gaan" zeg ik en druk een klein kusje op z'n neus. Hij zucht en ik sta op.
Ik trek een jeans, shirt, gympen en een leren jasje aan. >zie media<. Ik doe m'n routine enz en loop naar Niall. Hij ligt half te slapen. "Kom" zeg ik en loop naar hem toe. Z'n ogen zijn dicht en zie hem zacht glimlachen. "Nou ik ben beneden" roep ik en loop onze kamer uit.
Ik loop naar beneden en pak een bord. Ik ben zo aardig om ook voor Niall iets mee te nemen. Ik pak broodjes met kaas en pindakaas en leg ze op een bord. Ik pak een glas melk en ga weer naar boven.
"Hey Juul waar is Niall?" Vraagt Paul die ik tegen kom op de gang. "In bed" zeg ik serieus. "Slaapkop" roept Harry. Ik grinnik en loop onze kamer binnen. Ik zeg het bord en de glazen melk op het bureau en ga naast Niall liggen. Hij pakt me vast en ik ga dichterbij liggen. Zo liggen we een tijdje.
"Ik heb ontbijt" zeg ik. Z'n ogen staan gelijk open en krijgt een glimlach op z'n gezicht. "Ja ik ben zo aardig" zeg ik serieus. Hij grinnikt en geeft een kus op m'n slaap. Ik geef hem een broodje met kaas. "Dit is Goudse kaas" zeg ik. Hij neem een hap en is stil. "Dit is lekker" gilt hij. "Zei ik toch" zeg ik lachend. "Maar geitenkaas is toch iets lekkerder" zeg hij. "Als jij dat vindt, vind ik het goed" zeg ik. Hij geeft me den kus op m'n wang.
"Wij gaan" roept Niall. "Waarnaartoe?" Vraagt Harry sneeki. "Adam Grachten" zeg ik. "Okii doeiii" gilt Louis. "Als er iets is, bel je mij of een van de jongens" zegt Paul. Ik knik. "Is goed" roept Niall en trekt me mee naar buiten. Niall zet z'n pet en zonnebril op. Ik alleen m'n zonnebril.
Na 5 minuten lopen komt er iemand naar me toe lopen. Ik zie dat het Mascha is van BeautyGloss. "Hoi" zeg ik. "Hoi um, ik vind je outfit geweldig en die van je vriendje ook" zegt ze hyper. "Dank je" zeg ik. "Zou ik daarom een foto mogen maken voor m'n blog, BeautyGloss?" Vraagt ze. "Tuurlijk" zeg ik enthousiast. Ik vertel het aan Niall en hij knikt. "Hoe moeten we staan?" Vraag ik. "Hand in hand en dan kijken jullie elkaar aan" zegt ze en pakt haar camera. "We moeten hand in hand staan en dan elkaar aankijken" zeg ik. Niall knikt en we gaan klaar staan. Mascha schiet en paar foto's en bedankt ons.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...