93

4.7K 136 24
                                    

Pov Julia

Ik ben weer vroeg wakker, 8:29. Ik blijf dit keer liggen anders wordt Niall weer zo overstuur en dat willen we niet.

Ik pak m'n telefoon en ga maar iets op dat ding doen. Ik zoek hairStyles op, heb zin om iets anders met m'n haar te doen. Ik ben dat lange haar eigenlijk zat. Ik heb een plaatje gevonden waar ik het haar mooi vind >zie mediatjonez<. Ik ga straks wel vragen of iemand een goeie kapper hier weet.

Na een tijdje gaat Niall's telefoon af. Ik schrik me dood. Ik probeer me uit Niall's greep te wurmen, maar dat lukt niet. Niall houdt me maar steviger vast. "Ze kunnen wachten" fluistert hij in m'n nek. Ik glimlach. "Oke" zeg ik schoor. "Hoe laat is het?" Fluistert hij. "9 uur" zeg ik. Hij zucht. "Wie belt er dan ook om 9 uur" zegt Niall schoor. "Paul, Liam of weet ik het" zeg ik zacht. "Dan komen ze ons maar halen" zegt hij. "Jep" zeg ik en draai me langzaam om. Niall's ogen zijn nog dicht. "Doe je ogen eens open" zeg ik zacht. Hij doet langzaam z'n ogen open en kijkt mij aan. Hij krijgt een glimlach op z'n lippen en drukt z'n lippen op die van mij. Ik glimlach tegen z'n lippen aan.

"Jaaaa" gilt iemand opeens. Ik schrik en we trekken terug. Iedereen staat daar bij het voeteneinde. "Wel lopen zoenen en niet je telefoon opnemen Niall" zegt Anne. "Oke, wat is er?" Vraag ik. "We gaan naar het stadion" zegt Louis. "Dude, het is 9 uur" zeg ik niet begrijpend. "Moet je niet bij ons zijn, Paul wilde dat" zegt Louis en gooit z'n armen in de lucht. Ik grinnik. "Dan opzouten, we komen er zo aan" zegt Niall. "10 minuten, niet langer" zegt Liam en ze zijn foetsie.

We stappen langzaam uit bed en lopen naar de koffer. Ik pak een zwarte jeans, spijkerblouse en een zwart vest. Ik kleed me aan en loop naar de badkamer. Ik poets snel m'n tanden en doe m'n haar en make-up. Ik loop de badkamer uit en Niall ligt zoals gewoonlijk languit op het bed te wachten. "Kom" zeg ik en trek snel m'n gympen aan. Niall staat op en we lopen de kamer uit.

"Jullie hadden nog 30 seconde" zegt Liam. "Serieus? Let je daarop?" Vraag ik. Hij knikt. Ik schud lachend m'n hoofd. Ik pak Niall's hand en vlecht onze vingers met elkaar. We lopen naar de auto en we stappen in. "Maar ff seri, waarom moeten we om 10 over 9 naar het stadion gaan? We moeten er normaal pas om 3 zijn ofso" zeg ik. "Wij werden om 8 uur gebeld en moesten om half 10 daar zijn, meer weten we niet" zegt Harry. "Ow" zegt Niall gapend en legt z'n hoofd op m'n rug, ik zit bij hem opschoot dus ja.

We komen aan bij het stadion en lopen naar binnen. "Jullie moeten geknipt worden" zegt Lou. "Moeten we daar serieus om 9 uur voor uit bed" zegt Niall. "Ja" zegt Lou en ze loopt weg. We lopen maar achter haar aan. "Ze kon gewoon naar ons toe komen" mompelt Niall. Hij is er echt totaal niet mee eens dat we zo vroeg uit ons bed moesten om geknipt te worden. "Als we straks terug mogen, ga jij nog slapen ja" zeg ik tegen hem. Hij knikt.

"Julia is eerst" gilt Lou boven de andere uit. Ik loop naar de stoel toe. "En hoe wilt je het?" Vraagt ze. Ik pak m'n telefoon en laat de foto zien >zie media<. "Ook zo kort?" Vraagt ze. "Ja" zeg ik. "Komt voor me kaar" zegt ze en doet de schort, kapper ding, om. Ze begint met m'n haar.

Het is 12 uur en iedereen is geknipt. "JULIEEEEET" gilt iemand. "JAAA" gil ik terug. "Kom eens" zegt iemand anders. Ik loop naar de andere kleedkamer. "OMG je haar is zo geweldig" gilt Es. Ik grijns. Iedereen heeft hetzelfde model gehouden, alleen ik heb iets anders. "Dank je" zeg ik. "Waar is Niall?" Vraag ik omdat ik hem niet zie. Opeens voel ik handen op m'n schouders. Ik schrik en draai me om. "NIALL" gil ik. "Nu ben ik doof" zegt hij sarcastisch. "Maar je haar is echt mooi" zegt hij hyper. Ik rol met m'n ogen. "Die van jou ook" zeg ik en ga met m'n hand door z'n zachte haar. Hij drukt een kusje op m'n lippen.

Iedereen staat op het podium omdat dat moet. "Jullie gaan liedjes zingen en dan moeten de andere dat raden" zegt Louis en geeft iedereen een microfoon. "Maar ik kan niet zingen" gilt Anne. "Dan ga je met je man zingen" zegt Harry. "Ja dan mag ik ook met Juul" zegt Niall en slaat z'n arm om me heen. "En ik met Niall" zeg ik en sla mijn arm om Niall heen. "Oke, beter gaat iedereen met je man of vrouw" zegt Louis. Iedereen stemt in. "Neeeeee ik wil met Juul" gilt Es. "1 lied" zegt ze. "Oke" zeg ik en ga naast haar staan. "We gaan DMD doen van Theaumes" zegt ze. "Jaa" gil ik en geef haar een high-5.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu