Pov Julia
Ik word wakker. Ik ruik gelijk een vertrouwde, lekker geur. Ik open m'n ogen voorzichtig. Ik kijk de kamer rond. Ik ben weer thuis. Ik snuif de geur van het dekbed op. Niall grinnikt. Ik draai me hoofd en hij kijkt naar me met een grijs. "Wat" zeg ik. "Hoe je dat deed" zegt hij. "Ik de geur gemist" zeg ik en ruik nog een keer aan het dekbed. Niall houd me steviger vast. Ik leg m'n hoofd in z'n nek en snuif ze geur op. Hij ruikt lekker.
Ik ga weer goed liggen. Ik kijk Niall aan. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Na een tijdje vraagt hij om toestemming. Ik doe m'n mond een stukje open. Onze tongen spelen een spelletje met elkaar. "Juliet het is bij- laat maar ga maar door" zegt Louis en rent gelijk de kamer weer uit. Ik grinnik tussen de zoen door. Niall maakt rondjes met z'n duim op m'n rug. Ik word er rustig van.
Ik trek weer terug en drukt nog een klein kusje op z'n lippen. Hij pakt z'n telefoon. "Juul het is al half 2" zegt Niall. Ik spring m'n bed uit en loop naar Niall's kast. Ik pak een broek van hem en ren naar mijn kamer. Ik trek een shirt en een vest uit m'n kast en ren weer naar de kamer van Niall.
Ik kleed me aan en doe m'n routine. "Babe rustig" zegt Niall. Ik kijk hem aan en word rustig. "JULIAAAAA HET IS KWART VOOR 2" gilt Louis bij de deur. Niall en ik lopen de kamer uit en Louis ligt op de grond. "Lou" zegt Niall niet begrijpend.
Ik pak een broodje en stop hem in m'n mond. Ik loop naar de gang en pak m'n schoenen. Ik loop weer terug naar de bank en trek ze aan. Ik pak Niall's arm vast en trek hem mee naar buiten. "Juul rustig" zegt Niall als we bij de auto zijn. Ik grinnik.
We stappen in de auto en hij brengt me naar de Starbucks. Hij stopt voor de Starbucks. "Tnx Ni" zeg ik en geef hem een kus. "Ik bel straks wel" zeg ik en stap de auto uit. Ik zwaai nog even en ga naar binnen. Ik zet m'n zonnebril en beanie op.
Ik zie 2 bekende gezichten in de hoek zitten. Ik loop naar ze toe. "Hoii" zeg ik. "Um hoi?" Zegt Luc. Ik zucht en haal alles van m'n gezicht af. "Juul" gilt Isa en geeft me een knuffel. Ik geef Luc ook een knuffel. Wauw awkward. "Het is echt raar om je oude trainer een knuffel te geven" zeg ik. Ze lachen.
We lopen naar het appartement van Isa en Luc. "Waarom ben je hier? Ik bedoel jullie wonen toch in Nederland?" Vraag ik. "Nou, m'n moeder is overleden en m'n vader kreeg problemen dus ik wilde naar Londen" zegt Isa. "O uh sorry" zeg ik. (Voor de duidelijkheid, Isa is 20 en Luc is 25. Toen Julia en Isa training van hem kreeg was Julia 13, Isa 12 en Luc 17)
We lopen hun huis binnen. "OMG dit is echt mooi" zeg ik hyper. "Yeah I know" zegt Isa. Ik grinnik. Ik ga naast Luc staan. "Ojeaaah ik ben groter" gil ik. "Uh ja" zegt Luc lachend. "Sukkels" zegt Isa. Kwa gezicht zijn ze echt niks veranderd. Alleen Isa heeft geen bril meer en ze heeft een andere haar kleur.
We gaan zitten op de bank. "Ik heb 1 vraag" zeg ik. Ze kijken mij aan. "Hoe hebben jullie een relatie gekregen?" Vraag ik met een grijns. "Juul grijns weg nu" zegt Luc. "Nou we waren elkaar tegen gekomen na een hele lange tijd. Luc vroeg of ik wat wilde drinken. Ik zei ja en zo groeide we wat dichter bij elkaar. Nu zitten we hier. Kort samengevat" zegt Isa met een rood hoofd. Ik kijk naar Luc. Ook een rood hoofd. "tomaatjes" zeg ik lachend. Luc gooit een kussen naar m'n hoofd. "En waarom ben jij in Londen?" Vraagt Luc. Ik kijk hem aan met een weet-je-dat-niet face. "OMG Luc" gilt Isa. "Ik ben het zusje van Zayn Malik en de vriendin van Niall Horan. Ze zitten in One Direction" zeg ik. Hij kijkt me met open mond aan.
"Spelen jullie nog?" Vraag ik. "Soms" zeggen ze. Ik knik. Isa begint opeens te zwaaien. Ik lach. Luc kijkt ons raar aan. "Nee niks" zeg ik. Ik kijkt ons raar aan. "Zin in een potje?" Vraagt Luc. Ik knik en Isa ook.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...