*week later*
Pov Julia
Het gaat weer goed tussen Niall en mij. Ook tussen de jongens. Toch twijfel ik nog aan die actie. Dat doe je toch niet zomaar? Of ben ik gek? I Don't know. Het zal wel.
Ik schrik uit m'n gedachten omdat Niall z'n lippen op m'n wang drukt. Hij kijkt me aan en grijnst. Ik kijk hem aan met een are-you-serious face. "Ik ga weg" zegt hij zacht. "Hoe bedoel je 'weg'? Weg in de zin foetsie of in de zin dat je straks weer terug komt?" Vraag ik. "Ik kom straks terug" zegt hij lachend. "En wat ga je dan doen?" Vraag ik. "Boodschappen, dat heb ik al 4x gezegd" zegt hij lachend. "Ow, mag ik mee?" Vraag ik lachend. "Tuurlijk" zegt hij. We liggen nog in bed, nou ik, dus ik stap uit bed. Ik loop naar de inloopkast en pak een setje kleding. Ik kleed me om en loop naar de badkamer. Ik poets m'n tanden en doe m'n haar goed. Ik doe een beetje mascara op en loop weer terug. Niall ligt op bed met z'n ogen gesloten. Ik zucht en ga op hem liggen.
"Babe" kreunt hij. "Ja" zeg ik. Hij doet z'n ogen open en kijkt mij gelijk aan. Hij drukt z'n lippen gelijk op die van mij. Ik glimlach tegen z'n lippen aan. Hij voelt het en legt z'n handen op m'n heupen. Hij tikt m'n onderlip zachtjes aan. Ik open m'n mond een stukje en onze tongen spelen met elkaar. Ik ga met m'n hand door z'n haar en trek er zacht aan. Hij kreunt zacht. Hij schopt z'n schoenen uit en draait ons om. Ik lig nu onder en Niall boven. Niall trekt terug. "De boodschappen kunnen wachten" fluistert hij. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan. Hij grijnst en begint kusjes te geven in m'n nek. Hij weet waar m'n zwakke plekje zit en begint daar kusjes te geven. Ik krijg gelijk kippenvel en kreun zacht. Ik schop m'n schoenen uit en trek het vest van Niall uit. Ik gooi hem naast het bed. Niall trekt m'n jas uit, ik had hem al aan😑.
Na een tijdje drukt Niall z'n lippen weer op die van mij. We openen onze mond tegelijk en onze tongen spelen weer met elkaar. Ik trek ondertussen z'n shirt uit.
-2 uur later-
We liggen onder de dekens. Ik met m'n hoofd op z'n borst. "Het was geweldig" fluistert hij en speelt met m'n haar. Ik knik. Niall's mobiel gaat af. Hij pakt hem, neemt op, zet de de luidspreker en legt hem op z'n buik.
N: "hey Louis" zegt hij normaal.
L: "hey Niall" zegt hij hyper.
J: "en Julia"
L: "en Juliet" gilt hij. Ik grinnik.
L: "komen jullie zo bij ons eten?". We kijken elkaar en en wisselen blikken uit.
N: "is goed. We komen eraan" zegt Niall hyper. Ik grinnik.
J: "tot zo Tommo" zeg ik normaal.
L: "daaaagg" zegt hij en hangt op.
Niall legt z'n telefoon weg en slaat z'n armen om me heen. "Ik hou van je" zeg ik zacht en kijk hem aan. "Ik ook van jou" zegt hij zacht en drukt een kusje op m'n lippen.
We stappen uit bed en ik zet de douche aan. Niall komt achter me staan en slaat z'n armen om me heen. Hij legt z'n kin op m'n schouder en kijkt me via de spiegel aan. Ik begin te glimlachen. Niall krijgt ook een glimlach op z'n gezicht. "Kom" zeg ik zacht en trek hem mee naar de douche. We stappen onder de douche.
We drogen ons af en ik trek m'n ondergoed aan. Ik loop naar de kast en pak een vest, T-shirt en een trainingsbroek. >media<. Niall trekt een grijze trainingsbroek aan en een witte V-hals T-shirt. OMG dat staat hem zo sexy. Ik schrik uit m'n gedachten omdat er een kussen tegen m'n hoofd wordt aangegooid. Ik kijk Niall aan. Hij grijnst. "Je was ff in je gedachten" zegt hij lachend. "Ow" zeg ik zacht en loop naar hem toe. Ik sla m'n armen om hem heen en leg m'n hoofd in z'n nek. Niall slaat ook z'n armen om mij heen en geeft een kusje op m'n neus.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...