Pov Julia
-paar weken later🇪🇸-
De boys zijn weer op Tour, ze hebben al een paar shows gehad. Ik lig nu in Niall's armen in bed. We zijn nu in Spanje. Het is echt super gaaf hier. "Niall en Julia wakker worden" gilt iemand die onze kamer binnen komt lopen. "Hoiii, ik maak hem wel wakker" zeg ik hyper. Louis knikt en loopt de kamer weer uit. Ik draai me om naar Niall. Hij ligt zo schattig te slapen. Ik druk mijn lippen op die van hem. Daar wordt hij altijd wakker van. "Juul nu niet" mompelt hij tegen m'n lippen aan. Ik trek terug en hij heeft z'n ogen nog dicht. Ik druk nog een keer m'n lippen tegen die van hem. Hij kust dit keer terug. Ik trek terug en ik zie dat Niall langzaam z'n ogen open doet. "Opstaan" zeg ik. Hij knikt langzaam en pakt mij vast. Hij kan soms echt irritant zijn op gebied van wakker worden.
Na een tijdje zeg ik "Kom anders is het ontbijt al geweest". Hij mompelt "Ik kom al". Ik grinnik. Ik stap uit bed en trek een trainingsbroek en een sweater aan. Makkelijk. Ik doe mijn eigen knot in m'n haar en loop naar de badkamer. Ik pak m'n bril en loop naar Niall. Hij ligt nog steeds in bed. Slaap kop. Ik gooi een kussen naar z'n hoofd. "Juul" kreunt hij. "Opstaan" roep ik en loop naar hem toe. "Voor een kus" zegt hij. Ik rol met m'n ogen en geef hem een kus op z'n lippen.
Hij stapt moeizaam uit bed en geeft mij een knuffel. Hij wilt tijdrekken. Zo erg vind ik dat niet hoor. Als ik maar bij Niall ben. "Juliet en Nialler komen" horen we iemand bij de deur roepen. Waarschijnlijk die van Liam. Ik laat Niall los en loop naar z'n koffer. Ik pak een trainingsbroek en een sweater en gooi hem naar hem toe. Hij trekt ze langzaam aan en we kunnen eindelijk gaan.
We lopen onze kamer uit. Iedereen staat te wachten voor onze deur. Niall pakt mijn hand en knijpt erin. "Ja" zeg ik maar om de stilte te verbreken. "Um nou we moeten iets bespreken, kan dat in jullie kamer?" Vraagt Paul. Ik kijk Niall aan. "Wacht effe" zeggen we en rennen onze kamer binnen. We maken ons bed op en ruimen wat rommel op. "Kom maar" roepen we.
Iedereen loopt naar binnen en gaat ergens zitten. "Ga je gang" zegt Niall. "Nou Zayn is ziek" zegt Liam. "O" zeg ik. "En we willen dat Juul voor hem gaat invallen vanaaf" zegt Simon. Is hij hier ook? Ik trek een wenkbrauw op en kijk naar Niall. Hij knikt. "Um oke" zeg ik. Louis gilt en geeft mij een knuffel. "Maar mag Juul dan ook gitaar spelen?" Vraagt Niall smekend. "Um als ze het kan dan wel" zegt Simon. Niall rent de kamer rond als een klein kind. Ik grinnik.
We lopen naar beneden om te ontbijten. "Juliet en Nialler 2 minuten dan moeten jullie weer hier zijn" zegt Paul. We knikken en rennen naar binnen. Wat pakken allemaal verschillende broodjes en lopen weer naar buiten. "Jullie hadden nog 1 minuut" zegt Liam. Ik grinnik.
We hebben nu soundcheck. Het is toch ouders om hier te staan. Je zingt nu net de boys en ja het kunnen kleine kleuters zijn. Niall en ik hebben nu alles besproken voor vanaaf met de gitaar. We houden het voor de andere nog geheim.
-show-
We zitten nu in de make-up. Ik heb m'n kleding al aan. Toch een beetje de style van Zayn. >zie media voor outfit, met foto van Perrie bedoel ik haar en make-up<. Niall komt aanlopen. "Zenuwachtig?" Vraagt hij. "Eigenlijk niet" zeg ik hyper. Lou doet ook de rest. De jongens gaan het podium op. Ik doe snel die oortjes in. Ik sta daar aan de zijkant van het podium.
"We hebben een mededeling" begint Harry. "Zayn is ziek" zegt Louis. "Maar daar hebben we wat op bedacht" zegt Harry. "Julia, z'n zusje, vriendin van mij, oftewel Niall Horan, valt voor hem in" zegt Niall. Ik lach om z'n zin. Ik hoor iedereen juichen. Ik ren het podium op en ga naast Niall en Liam staan. Dus in het midden. De eerste klanken van Clouds galmen door de boxen.
Clouds
Steal my girl
Little black dress
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...