17

9.3K 247 23
                                    

Pov Julia

En ja hoor, de wekker gaat. Ik druk hem uit en geef Ni nog 1 kusje. Ik loop naar beneden en maak ontbijt voor iedereen. Ik pak ook alvast aspirientjes voor de feestgangers.

Ik loop naar boven en ga naar Liam. "Liam wakker worden" zeg ik. Hij doet langzaam z'n ogen open. "Hier" zeg ik en geef hem een aspirientje. Dat doe ik bij iedereen. "Niall wakker worden" gil ik. Hij doet langzaam z'n ogen open en grijpt naar z'n hoofd. "Hier" zeg ik en geef hem een aspirientje.

Ik loop naar beneden. "ONTBIJT" gil ik. Iedereen komt 1 voor 1 langzaam naar beneden lopen en gaat aan de eettafel zitten. Niall zat als eerste aan de tafel en Zayn als laatste. "Heb jij dit gedaan?" Vraagt Perrie gapend. "Ja, jullie waren gisteren echt verrotte zoutzakken en vandaag is de laatste dag voor de Tour, dus ik dacht ik maak een ontbijt" zeg ik. Louis lacht. "Waren wij echt verrotte zoutzakken?" Vraagt Harry ongelovig. Ik knik. "Perrie wilde een verliefde man. Harry een zingende krokodil. Louis een wortel die homo is. Liam wilde een getrouwde bed. Zayn wilde een mooie verliefde vrouw en Niall een minion en een paarse paars zoals in de Milka reclame, maar dat kan niet want het is een koe en er bestaan geen paarse koeien" zeg ik. Iedereen begint te lachen. "Ja echt" zeg ik serieus. "O ja en Niall noemde me 'schatje'" zeg ik snel. "Meen je die, ik heb daar echt een hekel aan" zegt Niall. Ik grinnik.

Ze hebben hun koffers al ingepakt en staan op het punt om weg te gaan. Perrie blijft samen met mij hier. Ik sta tegenover Niall. "Ik ga je missen" zeg ik zacht. "Ik jou ook" zegt Niall terug. Ik geef hem nog een knuffel. "Ik hou van je" zegt Niall. "Ik ook van jou" mompel ik in z'n nek. Ik snuif nog 1x z'n geur op en geef hem een kus. Een lange kus. "We moeten gaan" zegt Paul. Ik trek terug. Ik geef hem nog een knuffel en een kus.

Ik sta buiten samen met Perrie de boys aan het uitzwaaien. Dit is fcking moeilijk. Ik zwaai nog 1x en we gaan naar binnen.

"Gelukkig zie we ze over een paar weken weer" zegt Perrie. "Ja gelukkig wel ja. Ik mis ze nu al" zeg ik. Perrie lacht. "Meidenmiddag?" Vraag ik. "Meidenmiddag" zegt Perrie lachend.

We hebben en gezellige middag gehad en we liggen nu op de bank. Ik val niet veel later inslaap.

-2 weken later-

Ik mis Niall niet normaal erg en Zayn ook. Ik ben m'n haar ook zat. Ik ben gewoon alles zat. "PERRIE" gil ik. "Ja" zegt ze als ze binnen komt lopen. "Weet jij een goede kapper?" Vraag ik. "Ja, hoezo?" Vraagt ze. "Ik ben m'n haar zat" zeg ik zuchtend. "Kom, dan gaan we" zegt ze. Ik pak m'n spullen en we gaan.

-na de kapper-

"OMG dank je" zeg ik hyper. "Graag gedaan lieverd" zegt Marie, kapper. Ik geef haar een knuffel en betaal. Ik heb nu licht-bruin haar en een blonde gloed. "Perrie bedankt" zeg ik en geef haar een knuffel.

Ze zet me af bij ons huis en rijd weer verder, ze gaat naar vrienden en ik zit hier weer loner. Ik bel Niall denk.

N: "hey babe"

J: "hey Nialler"

N: "ik mis je"

J: "ik mis je ook, waar zijn jullie?"

N: "we zijn nu in Florida"

J: "cool, ik verveel me wel zonder jou"

N: "aww, ik ben over 3 weken weer terug"

J: "ja weet ik, maar het duurt zo lang. Deze 2 weken duurde voor mijn gevoel als 2 jaar"

N: "ja dat heb ik ook"

J: "niet leuk"

N: "nee, ik moet weer verder"

J: "oke doeii love you"

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu