60

4.9K 146 32
                                    

Pov Julia

"Juul" zegt Niall zacht. Ik doe langzaam m'n ogen open en kijk gelijk in de ogen van Niall. "Niall" zeg ik zacht. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus terug.

Ik trek na een tijdje terug en ga dicht tegen Niall liggen. Hij slaat z'n armen om me heen. "Ik hou van je" zeg ik en kijk hem aan. "Ik ook van jou" zegt Niall en drukt een klein kusje tegen m'n neus. Ik glimlach.

We hebben met gedoucht en we kleden ons aan. "Hier" zeg ik en geef een setje kleding aan Niall. "Tnx babe" zegt hij en drukt een kusje tegen m'n slaap. Ik trek een jeans en een sweater aan. Niall's sweater*. Ik doe m'n haar in een staart en ga naast Niall staan. Hij slaat z'n armen om me heen. Ik leun tegen hem aan.

"Zijn jullie naakt?" Vraagt Thomas bij de deur. "Nee" lach ik. "Oke" zegt Bart en ze komen mijn kamer binnen lopen. "Aww jullie zijn zo cute samen" zegt Thomas als ze ons zo zien staan. Ik grinnik. "We hebben ontbijt voor jullie" zegt Bart en geeft ons een zakje van de Starbucks. "Dank je" zeg ik en laat Niall los. Ik geef ze een knuffel. "Geen probleem" zeggen ze tegelijk en lopen weer m'n kamer uit. Ik maak het zakje open en geef een bagel aan Niall. (Een bagel is een rond broodje, lijkt op een donut, maar is het niet).

"Dit is echt lekker" zegt Niall met volle mond. "Ni praat niet met volle mond" zeg ik lachend. Hij slikt door. "Sorry babe" zegt hij en drukt een kusje op m'n wang. "Maar het is inderdaad lekker" zeg ik lachend. Ni moet ook lachen. "Sukkel" zegt hij lachend. Ik druk een kusje tegen z'n slaap. "Cutie" zeg ik. Hij kijk me aan en doet z'n mond open om iets te zeggen, maar klapt hem al weer dicht. Ik grinnik.

"JUUUUL" gilt iemand van beneden. "JAAAA" gil ik. "KOMEN" gilt diegene weer. Ik sta op en loop naar beneden. Ik sta beneden en Niall roept naar me. "JAA" gil ik. "Kan je ff komen" hoor ik. Ik zucht en ren naar boven. "Ik heb je " zegt hij en pakt m'n hand. "Ik snap hier echt niks, waar is de trap?" Vraagt hij. "Nou kijk, hier heb je mijn kamer" zeg ik en wijs naar m'n kamer deur. "Als je drie deuren naar rechts ga sta je bij een kruispunt. Dan ga je naar rechts en dan ben je bij de trap" zeg ik. "Aah, ik zou het onthouden" zegt Niall lachend. Ik vlecht onze vingers met elkaar en we lopen naar beneden.

"Vas happening?" Vraag ik. "Nou kijk" begint Bart. "Je nummer met die gasten staat op 1" gilt Thomas. "Echt o my god" gil ik. "Echt" gilt Bart. We stuiteren nu als 4 5-jarige rond. Ik krijg de slappe lach en ga op de bank liggen.

Ik ben gestopt met lachen, maar de rest niet. De lacht van Niall is zo cute. De bel gaat. Ik loop naar de voordeur en doe de deur open. Mijn ogen worden groot. Laura en Jessica staan daar. "En mevrouw gaat met ons mee" zegt Laura en slaat me op m'n hoofd. Ik val neer en zie niks meer.

Pov Niall

Na 10 minuten is Juul nog niet terug. Ik loop naar de voordeur en de deur staat open. Geen Juul. Ik ren terug naar Bart en Thomas. "Juul is weg" zeg ik zacht. "Hoe bedoel je?" Vraagt Bart. "Weg, weg. Ze is er niet meer" zeg ik en er rolt een traan over m'n wang. "Camera beelden" zegt Bart en Thomas pakt z'n laptop. "God" zegt Thomas. "Wat" zeg ik zacht. Hij laat de beelden zien. Ze wordt meegenomen door 2 meiden. "Dat zijn Jessica en Laura" gil ik. "En dat zijn?" Vraagt Bart. "Laura was haar beste vriendin, ze wilde alleen vriendinnen zijn omdat ze het zusje van Zayn Malik is en Jessica is een arrogante bitch" zeg ik.

Pov Julia

Ik word wakker. Ik kijk rond. Ik grijp gelijk naar m'n hoofd. Jezus wat doet dit pijn. Waar the hell ben ik? Ik lig op een matras, een vieze. Ik denk na, Laura en Jessica. Wat willen ze van me. Ik heb niks gedaan, oke ik negeerde Jessica op school, maar ik was niet de enige. Laura en de rest van de klas deed dat ook. Laura heeft mij laten vallen en ik negeerde haar. Wat heb ik gedaan? Ik wil weg. Ik wil naar Niall. Ik wil nu weg.

Ik sta op, ondanks ik mega koppijn heb en loop naar de deur. Ik ram aan die deur. Niks helpt, wat ik ook doe. Ik ga ook niet te ver omdat ze dan juist komen. Ik laat me weer vallen op het matras. Ik ruik aan de sweater, heerlijk naar Niall. Ik wou dat ik nu naast hem zat op de bank. Veilig in z'n armen. Wat moet hij nu wel niet denken? Dat ik weer weg ben zonder iets te zeggen. Hij denkt dat ik hem verlaat. Nooit in m'n hele leven. Never in a million years. Wat een rot streek is dit. Ik denk diep na. Ik heb m'n oortje in! Van de politie, die moet je minimaal nog een week in nadat je ontslag hebt genomen.

"Julia hier" zeg ik zacht. "Wat is er Julia?" Vraagt iemand. "Ik ik ben ontvoerd" krijg ik er net uit. "Waar ben je?". "Dat weet ik niet" zeg ik en de deur gaat open. Ik kijk bang naar de deur. "Help me" zeg ik nog zacht.

"Kijk eens wie we hier hebben" zegt Laura walgelijk. "Mevrouw Malik" zegt Jessica. "Wat willen jullie van me?" Vraag ik boos. Ik probeer me sterk te houden. "Julia" zegt iemand door m'n oortje. "Nou ja, wat willen we nou eigenlijk Laura?" Vraagt Jessica aan Laura. "Um de pijn laten voelen die ze ons heeft gegeven" zegt Laura en geeft een trap tegen m'n buik aan. Ik gil het uit van de pijn. "Kijk zo moet het" zegt Laura gemeen. De tranen rollen over m'n wangen. Ze geven elkaar een high-5. Jessica slaat tegen m'n wang. Dat kan er ook nog ff bij. "Kijk eens wat we hebben" zegt Jessica en haalt het oortje uit m'n oor. Ze lopen weer de kamer uit.

Ik kruip in me kaar. Men wat doet dit pijn.

Pov Niall

"JEZUS" gil ik boos. "Niall rustig" zegt Bart. "Hoe kan ik verdomme rustig blijven als Juul is ontvoerd" zeg ik huilend. "Bel Louis" zegt Thomas. Ik pak m'n telefoon en bel Louis.

L: "hey Nialler" zegt hij vrolijk.

N: "Louis" zeg ik zacht.

L: "wat is er?" Gilt hij.

N: "Juul" zeg ik snikkend.

L: "wat is er met Juul?" Vraagt hij bezorgd.

N: "ze is weg" zeg ik huilend.

L: "zij gaat er nu echt aan. Voor de tweede keer" zegt hij boos.

N: "ze is ontvoerd" zeg ik zacht.

L: "ONTVOERD" gilt hij.

N: "ja"

L: "blijf waar je bent, blijf rustig en wij komen er nu aan" zegt hij gestrest.

N: "ik ben bij Juul thuis en rij voorzichtig" zeg ik en hij hangt op.

Ik pak een kussen en hou hem tegen me aan. Ik knijp erin en huil. Hoe kunnen ze? "Hier" zegt Bart en geeft een glas water. Ik kijk hem aan. Hij huilt ook. "Dank je" zeg ik zacht en neem een klein slokje.

Louis rent naar me toe. "Gaat het?" Vraagt hij. Ik schud m'n hoofd. "Niall" gilt El en rent naar me toe. Ze geeft me een knuffel. Ik moet weer harder huilen. "Jongen toch" zegt ze zacht en ik hoor haar snikken. Ik laat haar los. "Het zijn Laura en Jessica" zeg ik zacht. "Doe dan aangifte en meldt haar op vermist persoon" gilt Liam. "Aangifte kan niet en ze hebben met Julia gesproken, ze antwoordde niet meer" zeg ik zacht er moet weer huilen.

"Ga maar slapen, als we iets weten maken we je gelijk wakker" zegt Bart. Ik knik en loop naar boven. Ik loop in een keer naar haar kamer. Ik laat me op haar bed vallen en ruik aan haar kussen. Lag ze nu maar in m'n armen. Man wat voel ik me slecht >foto media< Na een tijdje val ik inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu