Pov Niall
Ik word wakker van Juul. Ze draait en draait. "Juul" zeg ik zacht. Geen antwoord. "Juul" zeg ik harder. Geen antwoord en ze blijft maar draaien. "Wakker worden" zeg ik hard. Ze stopt me draaien en begint te huilen. Ze is niet wakker. In paniek bel ik Zayn op.
Z: "gast waarom bel je om 3 uur in de nacht?"
N: "Juul ze is heel erg onrustig. Ik krijg haar niet wakker"
Z: "probeer is op dezelfde manier zoals jullie het altijd doen"
N: "welke manier?"
Z: "jullie zeggen toch altijd dat Justin Bieber in m'n kamer staat, wie haat ze. Misschien wordt ze dan wakker"
N: "thanks"
Z: "geen probleem, slaap lekker nog"
N: "jij ook"
Gesprek beëindigd."Ariana Grade staat in je kamer" zeg ik. Ze schrikt gelijk wakker. "Waar is die bitch?" Vraagt ze. "Rustig ze is er niet. Ik deed het alleen om je wakker te maken. Je huilde in je slaap" zeg ik. Ze zucht opgelucht. "Wacht, huilde ik in m'n slaap?" Vraagt ze. Ik knik. "O" zegt ze. "Had je een nachtmerrie?" Vraag ik. "Niet dat ik weet" zegt ze. "O oke" zeg ik. Ze kruipt dicht tegen me aan. Ik pak haar stevig vast. Ik geef kusjes op haar kruin. Ze draait haar hoofd om en drukt haar lippen op die van mij. Haar perfecte lippen. "Ik hou van je" mompelt ze. "Ik ook van jou" mompel ik terug.
Pov Zayn
Dank je wel Niall, nu ben ik wakker en kan ik niet meer slapen. Ik haal voorzichtig m'n armen van Perrie af en stap uit bed. Ik loop naar beneden en pak een glas water. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Niks bijzonders. In Mulligur is er een auto in een huis gereden, het lijkt bijzonder veel op het huis van Niall en Maura. Wow, wacht. Dat is het huis van Niall en Maura. Ik pak snel m'n telefoon en bel Juul.
J: "hoi Zayn" zegt ze slaperig.
Z: "hoe gaat het?"
J: "goed, maar waarom vraag je dit midden in de nacht?". Is het wel het huis van Maura.
Z: "nou niet in paniek raken, maar er is een auto in een huis gereden en dat lijkt op het huis van Maura"
J: "wacht ff hoor" zegt ze en stapt waarschijnlijk uit bed.
Na een tijdje hoor ik haar weer gaan zitten.
J: "nee gelukkig niet, dat is van de overburen"
Z: "thank god, ik dacht dat jullie dat waren" gil ik door de telefoon heen.
J: "nee"
Z: "gelukkig"
"Gast, waarom gil je?" Vraagt Liam die opeens voor me staat.
Z: "ik moet weer gaan. Doeii love you"
J: "doeii love you too"
Gesprek beëindigd.Ik kijk weer op en iedereen staat voor m'n neus. "Er is een auto in een huis in Mulligur gereden en Ju-" begin ik maar m'n zin word afgekapt door Perrie. "Is ze dood?" Gilt ze. "Nee, daarom belde ik haar en ik was zo blij dat ik een beetje te hard gilde denk ik" zeg ik. "Sukkel" zegt Louis. "Het is bij de overburen" zeg ik weer. "Gelukkig" zegt Perrie. "En omdat Niall me wakker had gebeld kan ik nu niet meer slapen" zeg ik. "Waarom?" Vraagt Liam. "Juul huilde in haar slaap en Niall wist niet wat hij moest doen dus belde hij mij" zeg ik. Louis grinnikt.
Ik ben weer naar bed gegaan en val zo inslaap.
-ochtend-
Ik word wakker van twee stemmen. "IEDEREEN WAKKER WORDEN" gilt er iemand. Ik erger me aan die twee. Volgens mij zijn het Julia en Niall. Dacht het niet. Ik blijf gewoon liggen.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...