Pov Julia
Ik word wakker. Niemand ligt naast me. Ik ga rechtop zitten. Geen brief. Ik denk weer na. O ja, ze gingen naar Canada. Ik stap uit bed en trek comfi kleding aan. Broek van Niall. Vest van Niall en een simpel shirt. Hoge witte gympen en ik doe m'n bril op. Ik pak m'n tas in en loop de kamer uit. Ik check in alle kamers of ze hun lichten en dingen uit hebben staan.
Ik loop naar beneden met m'n spullen. Ik zet ze in de gang neer en loop naar de keuken. Er ligt een briefje op de tafel.
'Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Juul -Lou-
We zijn weg zoals je kunt zien. We missen je nu al. En doe voorzichtig.
Xx familie Directiontjonez.
Ps vergeet je krukken niet x Nialler'
Ik grinnik om Niall's actie. Ik pak snel iets te eten en trek m'n schoenen en jas aan. Op naar Nederland. Ik pak m'n spullen. Check nog alles en loop het huis uit. Ik stap onze auto in (auto van ons allemaal) en rij naar het vliegveld.
Ik stap het vliegtuig in en ga op m'n plek zitten. Ik pak een magazine en begin te lezen. 'Luke is opgepakt' staat er. Ojeaah. Ik pak m'n telefoon en oortjes en ga muziek luisteren.
-Nederland🇳🇱-
Ik pak een taxi en rij naar het huis van 'mijn oom en tante'. Ik bedank de man en bel aan bij Nina, 'tante', en Boris, 'oom'.
Na een heel gesprek te hebben gehad ga ik Lotte ophalen. 'Nichtje'. Ze zit in de derde van havo, maar haal haar gwn op. Ze is en blijft m'n nichtje. Ik mag de auto van haar ouders lenen, dus Nina en Boris. Het is wel wennen, hier rijden ze rechts en in Engeland links.
Als ik bij mijn oude en haar school ben stap ik uit. Ik ga gewoon in de hal wachten. Boeit me niet of ze me een loser vinden. Ik zet een pet van Niall op. Je kan eigenlijk zeggen dat ik een outfit van Niall aan heb. Dan gaat de bel. Juul zet je schrap. Er kunnen mensen naar je toe komen voor een foto. De eerste mensen lopen voorbij. Een paar meisjes kijken mij met open monden aan. Ik glimlach. "OMG mogen wij met je op de foto?" Vraagt een meisje. "Tuurlijk" zeg ik. We maken een foto en dan komt Lotte aanrennen. Ze geeft me een knuffel. "Ik heb je gemist" zegt ze. "Ik jou ook" zeg ik.
We lopen naar buiten. "Maar wat doe je hier?" Vraagt Lotte. "Ik dacht, ik kom weer een keer langs. Ik heb jullie al heel lang niet meer gezien en ook al zijn jullie geen familie van mij. Jullie voelen als familie" zeg ik. "OMG" zegt ze. Ik lach.
Ik heb haar thuis gebracht en ik loop nu naar mijn oude huis. Ik druk op de bel. Anna doet open. "Julia" gilt ze. "Mam kan het wat rustiger" hoor ik een meisje zeggen. Ze geeft me een knuffel en we lopen naar binnen. Henk geeft me gelijk een knuffel. "Oke mag ik vragen wie dit is?" Vraagt een meisje. Ik draai me om en haar ogen worden groot. "Wat-um-hoe-uh" stottert ze. "Hoi ik ben Julia" zeg ik. Ze wordt hyper en geeft mij een knuffel. "Ik heb hier gewoond" zeg ik. "Echt" zegt ze hyper. Ik knik. "Jullie hebben gewoon gewoond met Julia Malik!!" Gilt ze. Anna en Henk lachen.
"Uh wie ben jij eigenlijk?" Vraag ik. "Oh uh ik ben Chatherine, maar Kate is beter" zegt ze. Ze trekt me mee naar boven, waarschijnlijk naar haar kamer. Ik loopt haar kamer binnen. Haar hele kamer hangt vol met posters van 1D en een paar van mij. "Wow" zeg ik. "Mag ik een foto maken van ons twee?" Vraagt Kate. "Tuurlijk" zeg ik. We maken selfies. Dan belt El. "Moment" zeg ik en neem op.
J: "hoii"
LT: "JUUUUUUUUUL" gilt Louis. Ik haal m'n telefoon een stukje van m'n oor af.
J: "haiii"
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanficJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...