29

5.7K 198 14
                                    

-3 weken later-

Pov Julia

We wachten nu op de dokter. "Julia Malik" zegt de man. We staan op. "Juul we moeten gaan" gilt Lou. "Nee ik heet geen Julia Malik" zeg ik sarcastisch. Ik loop op die dingen de kamer binnen.

"Zo en hoe gaat het?" Vraagt dokter Holland. "Goed" zeg ik. "En hoe met de krukken?". "Als ik eerlijk moet zijn echt verschrikkelijk. Ik kon amper wat". "En heb je nog pijn gehad?". "In het begin wel maar nu niet meer". "Dan mag je even je broek uit doen en op de bank komen liggen". Ik trek m'n broek uit en geef hem aan Niall. Ik ga op de bank liggen. En hij doet van die oefeningen.

"Je mag je broek weer aandoen en ik ga even iets bespreken" zegt Holland en hij loopt de kamer uit. "Jezus, die dingen die hij doet" zeg ik. "Deed het pijn?" Vraagt Lou op een kinderachtig stemmetje. "Nou het was meer stijf dan dat het pijn deed" zeg ik. Ik ga op Niall's schoot zitten. Lou gaat op mijn plek zitten.

Na 10 minuten is Holland er nog niet. "Hoe lang kan het nog duren?" Vraagt Louis ongeduldig. "Zoooow" zegt Holland. Lou schrikt zich rot. "Je meniscus is geheeld, alleen nu krijg je een verband band mee. Die moet je 8 uur per dag dragen. Maakt niks uit of het overdag of s'nachts is en je krijgt krukken mee voor noodgevallen. Als je veel gaat lopen. Krukken mee. En je mag weer lopen. Niet langer dan een half uur achter elkaar. Nog vragen?" Zegt Holland. 'En je mag weer lopen' dûh als je krukken voor noodgevallen hebt. "Um nee" zegt Niall. "Ja!" Gilt Louis. "Vertel" zegt Holland. "Mag ik een wortel?" Vraagt Louis. Ik lach me dood. "Um ja als je thuis bent" zegt Niall lachend. We bedanken Holland en gaan naar huis. (Ik weet dat je een proces hebt na de geheling, kan niet op een ander woord komen, maar ik ben lui dus Julia kan bijna weer alles)

"Half kruk loos" gil ik als we in de auto zitten. "Tnx Juul nu ben ik doof" zeggen Niall en Louis door elkaar. "Sukkels" zeg ik lachend. "We houden ook van jou" gillen ze. "I know" zeg ik.

"Mensen we zijn thuis" gilt Louis als we naar binnen lopen. Ik gooi m'n krukken op de grond en loop verder naar binnen. Ik loop nog mank, maar oke. Ik sta in de woonkamer en ik zie daar Nash en mr perfect wat ie niet is zitten. "Esmee hier" zeg ik en knip in m'n vingers en wijs voor me. Ze staat op en komt voor me staan. "Wat doen zij hier?" Roep fluister ik. "Nou uh ze stonden opeens voor de deur en ik dacht ik laat ze uh naar binnen" zeg ze snel. "Ik geef ze nog 1 kans. Als ze die verpesten, ik vermoord ze en ze mogen oprotten" zeg ik. Ze knikt en loopt weer terug. Niall loopt de woonkamer binnen en verstijft. Ik loop naar hem toe. "Ze stonden opeens voor de deur" zeg ik lachend. Hij kijkt Esmee nog vuil aan en trekt mij mee naar de keuken.

Niall trekt de kasten open en pakt chips enz. Ik grinnik. "Ga nu serieus vreten?" Vraag ik. "Ja ik heb honger" zegt hij. Ik haal m'n schouders op en pak ook een zak chips. Ik moet lachen. Daardoor moet Niall ook lachen. Lachend lopen we de keuken uit. "O shit" zeg ik en ren de keuken weer in. Ik pak een wortel en ren weer naar Niall. "Louis" zeg ik. "LOUIS KOM EENS" gil ik. Binnen 2 seconde staat hij voor me. Ik geef hem een wortel en hij huppelt als een klein kind weer weg. Ik grinnik.

Ik ga op de bank zitten. Nog wel naast mr PWINI (Perfect Wat Ie Niet Is). Hij legt gelijk z'n hand op m'n knie. Ik zucht en leg de zak chips op Niall's schoot. Ik sta op en ga voor hem staan. "Zo mr pwini, pak je spullen en ga maar" zeg ik boos. Hij zucht en blijft zitten. "Dan maar op mijn manier" zeg ik en pak hem vast bij z'n arm. Ik trek hem mee naar de voordeur en doe de voordeur open. Ik zet hem buiten. "Nog iets?" Vraag ik terwijl ik m'n armen kruis voor m'n borst. "GRIER JE WEET DE WEG" gil ik. Hij staat binnen 10 seconde naast pwini. "Doeii" zeg ik en sla de deur dicht.

Ik loop naar binnen. Ik loop weer normaal. Ojeaahh. Iedereen kijkt mij aan. "Mr pwini moest zo nodig weer m'n knie hebben ofso" zeg ik. "Mr pwini?" Vraagt Zayn. "Mr perfect wat ie niet is, Cameron" zeg ik en ga weer naast Niall zitten.

De jongens+vriendinnen gaan morgen weer op een soort van Tour. Interviews over de wereld. Ik ga niet mee. Ik ga eerst naar Nederland. "Koffer al ingepakt?" Vraag ik. "Nee" gilt Louis en rent naar boven. "Ja" gilt Niall. "Mooi zo" zeg ik.

Ik speel wat achter m'n telefoon en ik drink water. Dan komt er een foto langs van mij die soort van bewerkt is. Foto is van bean en boozeld challenge bij Enzo. Deze is echt geniaal en grappig. Ik doe m'n best om m'n water in te houden, maar zoals je misschien al denkt proest ik het uit en begin te lachen. "Juul" zegt Liam boos. Ik lach gewoon door. Esmee pakt m'n telefoon af en begint ook te lachen.

Iedereen ligt al op bed. Ik zit verveelt op de bank. Ik heb zin om iets te doen. Maar ja om 22:30 ga je niet zoveel meer doen. Ik sluit alles af en ga ook maar slapen. Ik loop naar boven. Als ik boven ben besef ik dat ik zonder moeite naar boven ben gelopen. Ik doe een vreugdedansje en loop verder naar de kamer van Niall. Ik doe zachtjes de deur open. Ik loop naar binnen en ik zie dat Niall slaapt. Ik kleed me snel om en doe m'n routine. Ik loop naar z'n bed toe en ik onder de dekens liggen. Als ik lig doet Niall z'n armen om me heen. "Hoi" zegt hij met een nacht stem. "Hoi Nialler" zeg ik. Ik draai me om en ik kijk nu in z'n ogen. Ik geef hem een kus. De kus duurt langer dan ik gedacht had. "Ik ga je missen" zegt hij. "Ik jou ook en ik hou van je" zeg ik zacht. "Ik ook van jou" zegt hij en drukt nog een kusje op m'n neus. "Alles al ingepakt?" Vraagt hij. Ik knik. "Mooi zo" zegt hij en drukt een kusje op m'n lippen. Ik ga morgen naar Nederland, daar blijf ik voor 2 dagen en daarna ga ik weer naar de boys. De helft van m'n spullen zit bij Niall in z'n koffer. Ik zie dat Niall al inslaap is gevallen. Ik druk een kusje op z'n neus en val ook inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu