Pov Julia
Ik word wakker van m'n telefoon die af gaat. Ik neem op.
J: "hallo"
O: "ja um Julia, noodgeval"
J: "waar?" Brooklyn belt.
B: "Dublin"
J: "daar ben ik, ik ben weg" zeg ik en hang op.
Ik spring uit bed en trek snel wat aan. Ik werk undercover bij de politie van Londen, dus moet soms zomaar weg. Ik schrijf snel ff een briefje.
'Hey Ni
Ik ben weg, ik leg je uit waarom.
X je babe'
Ik leg het briefje neer op z'n bed en ren naar beneden. Ik pak mijn sleutels en spring de auto in. Ik zie dat het druk is op de weg dus zet dat speciale ding op m'n dak. Ik zet de sirene aan en scheur langs de auto's.
Ik ben bij de plaats en pak m'n pistool uit het kastje. Ik zie mensen achter een persoon aanrennen dus ik ren er ook maar achter aan. Ik zie op een klok dat het 11:00am is. Ik ren zo hard als ik kan. "Julia links" roept Brooklyn. Ik neem de straat links en ren me rot. Heb niet zoveel energie en fut omdat ik niks op heb.
Ik zie de persoon naar me toe rennen. Ik pak m'n pistool en richt hem op hem. "POLITIE" schreeuw ik. Hij stopt met rennen en draait zich om. Ik ren achter hem aan. Ik spring over een persoon heen die gevallen is. Ik ben dichtbij de persoon en spring op hem. We vallen op de grond en ik doe handboeien bij hem om.
De rest komt naar me toe rennen. "Good job Julia" zegt Brooklyn. Ik sta op met de persoon en geef hem aan iemand anders. Ik geef m'n pistool aan Brooklyn. "Dank je voor je inzet" zegt hij. "Geen dank" zeg ik en loop naar de auto. Kak nu staat iedereen om me heen. "AAN DE KANT" schreeuw ik en wurm me tussen de mensen.
Ik spring weer in de auto en rij weer naar Niall. Ik kan nu weer rustig rijden.
Ik kom aan en doe de deur open. Iedereen zit op de bank. Ze kijken naar het nieuws, ik ben natuurlijk weer in het nieuws, fijn. Je ziet mij die sprong maken. Niall zit daar met betraande ogen. "Hoi" zeg ik zacht. Ze kijken gelijk naar mij. "Julia waar ben jij mee bezig?" Vraagt Niall boos. "Ik deed m'n werk" zeg ik zacht. "En dan denk je; ik ga gewoon weg" schreeuwt hij. "Ja wat, ik werkte undercover. Het heet niets voor niets undercover" zeg ik boos en ren weg. Ik ga tegen de muur aanstaan en laat me zakken. "Niall ze deed verdomme undercover werk, vindt je het dan niet gek dat ze niks zegt" zegt Greg boos.
"Juul" schreeuwt Niall als hij de gang binnen komt rennen. "Ja" zeg ik. "Sorry, ik was bang dat ik je weer kwijt ging raken" zegt hij zacht. Ik sta op en ga voor hem staan. "Maakt niet uit, ik had het verwacht" zeg ik. Hij slaat z'n armen om me heen en ik sla mijn armen om hem heen. Hij geeft me een kus op m'n voorhoofd.
We lopen weer naar binnen. Ik ga bij Niall opschoot zitten. "Ik werkte dus undercover voor de politie in Londen. Af en toe deed ik wat. Dit was m'n laatste klus" zeg ik. "Maar die sprong, die was echt mooi" zegt Greg. Ik glimlach. "Niall dacht dat je hem verliet" zegt Denise. "Ik zou dat echt nooit van me hele leven willen doen" zeg ik vastbesloten. Niall slaat z'n armen om me heen. Ik geef een kusje op z'n arm. "Jullie zijn echt lief samen" zegt Greg. "I know" zegt Niall. Ik grinnik.
Ik loop naar boven omdat ik er niet uit zie. Ik heb gewoon wat uit m'n koffer gepakt en het boeide me niet wat. Ik trek een jeans, oranje Nederlands elftal shirt en sneakers. Ik doe m'n haar in een knot en loop weer naar beneden.
"Juul kan je me Nederlands leren?" Vraagt Greg. "Sure, wat?" Vraag ik. "Je bent een sukkel" gilt Niall. "Je bent een sukkel" zeg ik. "Je benth in sukkul" zegt Greg met een gaar face. "Je bent een sukkel" gilt Niall. "Niall hoe weet jij dat?" Vraag ik. "Van Es" gilt Niall en komt naast me zitten. Ik lach. "Sukkel" zeg ik lachend. Hij trekt me opschoot en geeft me een kusje in m'n nek.
"Wie doet er mee met voetbal?" Gilt Greg. Niall en ik springen op en rennen naar buiten. "Jullie dus" zegt Greg lachend. "Jupp" zeg ik. "Oke ik hoor bij Greg" gilt Niall. "En Julia dan?" Vraagt Greg. "Zie je wel" zeg ik. "Okee" zegt Greg en rent naar het doel toe. Ik mag uit nemen omdat ik loner ben. Ik stap een paar stappen naar achter en schiet de bal met een knal weg. Hij is raak. "What the fack" zegt Greg. Ik geef een kus op het leeuwtje van het shirt en maak een vreugdedansje. "O my god Juul" gilt Denise. Ik draai me om en ik zie daar Maura en Denise staan. Ik glimlach naar ze. "Mijn vriendin is de beste" zingt Niall en slaat z'n armen om me heen. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus terug. "Waarom moeten jullie altijd zo klef doen" moppert Greg. Ik trek terug. "Nou omdat we van elkaar houden" gil ik. Niall drukt een klein kusje op m'n neus. "Omdat wij super mega veel van elkaar houden" gilt Niall. Ik geef hem een kusje op z'n wang. "Ja dat weten we nu wel" zucht Greg. Ik grinnik.
"IEMAND HELP" gilt Denise. Ik kijk naar haar en Maura ligt op de grond. We rennen naar ze toe. "MAAM" gilt Niall. Ik voel aan haar hartslag. Gewoon normaal. "Wakker nu" gilt Niall. "Niall rustig" zeg ik rustig. "HOE KAN IK RUSTIG BLIJVEN ALS MN MOEDER HIER ZO LIGT" schreeuwt Niall boos. "Rustig, anders wordt het erger" zeg ik normaal en pak een flesje water. "Moet ik een ambulance bellen?" Vraagt Greg zacht. "Nee, ze moet eerst reageren op dit" zeg ik en giet weter over haar polsen heen. "WHAT THE FACK DOE JE?" Gilt Niall boos. "NIALL HORAN, RUSTIG. JE WILT TOCH OOK DAT ZE WAKKER WORD? WEES DAN STIL" schreeuw ik boos. Maura wordt langzaam wakker. "Wij zijn bij je" zeg ik zacht en ondersteun haar. Ze staat langzaam op en we brengen haar naar binnen. Ik zet haar neer op de bank en pak een glas water.
"Sorry" zegt Niall als hij de keuken binnen komt lopen. "Maakt niks uit, het is je moeder. Zou ik ook doen en ook sorry" zeg ik zacht. Ik geef Niall een knuffel. Ik druk mijn lippen op die van hem.
Met Maura gaat alles goed en ik lig in bed. Ik ben super mega moe, ook van vanochtend. Ik doe m'n ogen dicht en val inslaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanficJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...