-paar dagen later-
Pov Julia
Ik heb gisteren m'n haar lila geverfd, daar had ik zin in.
We zijn in Bradford, we gaan naar mijn familie. Ik ben zo blij. "Juul we zijn er" zegt Zayn. We stappen de auto uit. "Wat als ze me niet meer willen?" Vraag ik onzeker. "Juul niet zo denken, ze hebben hun hele leven naar jou gezocht" stelt Zayn me gerust. "Oke" zeg ik zacht. Zayn loopt naar binnen en loop achter hem aan.
"OMG" zegt een meisje, ik ben een Directioner, maar ik ken de namen van z'n zusjes niet, dus ook niet van mijn zusjes. "Staat Justin Bieber daar" gilt de andere. En bedankt. "Nee sukkel je zus" zegt het eerste meisje. "Is Julia daar" gilt het tweede meisje weer. "Mensen wees rustig, daar kan ik niet tegen" zegt Zayn. Ik grinnik. "Hey Zay- Julia?" Zegt denk m'n moeder. "Ja ik ben Julia" zeg ik. Ze geeft me gelijk een knuffel en huilt zacht.
We lopen weer naar buiten. "Ze zijn echt super aardig" zeg ik als we in de auto zitten. "Dat zei ik toch" zegt Zayn lachend. "Starbucks?" Vraagt Zayn. "Starbucks" zeg ik. We zingen alle liedjes mee die langs komen op de radio. Dan komt little mix langs. Zayn helemaal happy. "Sttth" zegt hij als er een stukje van Perrie langs komt. Ik rol met m'n ogen.
We zingen als een gek mee met Ed Sheeran- Give Me Love. Ik schiet in de lach waardoor het helemaal niet meer klinkt, maar goed. Ik zoek naar een Nederlandse zender, nope geen 1 Hollandse zender. Dan maar online. "Mag hij hier ff op?" Vraag ik. Hij knikt. Ik koppel m'n telefoon met de auto. 3FM here I come.
Dan komt het liedje Nick&Simon met Julia. Ik haat dat lied zo erg. "Ey dat is een lied met jou naam" zegt Zayn. "Nee meen je die?" Zeg ik sarcastisch. "Maar wat zingen ze nou eigenlijk?". "Over Julia, hoe geweldig ze is" zeg ik met een zucht. AliB- Terwijl jullie nog bij me zijn. Ik zing+rap het mee. "Ik versta er geen reet van, maar je zingt echt goed" zegt Zayn. "Tnx" zeg ik.
Volgens mij moeder en zusjes ben ik het tegenovergestelde van Zayn. K praat blijkbaar veel en weet ik het. Logisch, we zijn ook geen tweeling.
We zijn weer thuis. Zayn en ik hadden veel lol in de auto. Morgen gaan we naar Londen, eindelijk. Het is super gezellig met ze in de bus, maar je hebt geen eigen plek en je zit op elkaars lip. Of in het hotel, soms zijn het echt geen fijne bedden ondanks dat het 5 ***** hotel is. "Olaaaa" gil ik als we binnen lopen. Geen antwoord. "Mensen ik heb eten mee" zeg ik. "Hooiiii Juul" zeggen ze in koor. Ik schiet in de lach. Ze rennen naar mij toe. "Sorry ik heb geen eten" zeg ik. Ze zuchten. Ik lach.
Ik zit op de bank. De jongens zijn een bitch fight aan het houden over een foto. "Laat die foto eens zien" zeg ik. Niall loopt naar me toe. "Welke is mooier?" Vraagt hij. Hij laat een foto zien van 2 vrouwen die TE veel make-up op hebben. "Geen van beide" zeg ik. "Ik zei het toch" zegt Niall hyper. "Ze hebben te veel make-up" zeg ik. Niall geeft me een high-5. Ik grinnik. Ik pak m'n telefoon en vraag "Welke is het mooist?". Ik laat ze een foto zien van mij en de jongens. "Duidelijk Louis" zegt Louis. "Niall" zegt Niall. "Mr Styles" zegt Harry. "Payne" zegt Liam. "Julia" zegt Zayn. "Kijk hij is aardig, hij kiest mij" zeg ik en geeft Zayn een knuffel. Ze kijken mij met puppy oogjes aan. "Nee" zeg ik. Ze zuchten. "Geintje, kom hier" zeg ik lachend. Ze rennen als kleine kinderen naar me toe geven me een knuffel.
"Sukkels" zeg ik. "Wat" zeggen ze in koor. "Ik hou van jullie" zeg ik. "Sukkuls" zegt Louis. Ik doe m'n best om niet te lachend. Laura belt via Skype. Ik neem op.
"Ola" zeg ik. "Heeyy" zegt ze. "Sukkuls" zegt Harry. Laura en ik barsten uit in lachen. Ik maak een beweging met m'n handen niet-zeggen. Ze knikt. "Ik ga naar little mix" zegt Laura hyper. "Little mix" zegt Zayn. Ik geef mezelf een facepalm. "Laura gaat naar little mix" zeg ik. "OMG" zegt Zayn. Ik lach. "O ja, Luc heeft met Isa" zegt Laura. "Echt OMG, sinds wanneer?" Vraag ik. "Sinds 30 minuten geleden". "OMG gefeliciteerd". "Ik zal het doorgeven". "Ik heb m'n familie ontmoet, ze zijn echt vet aardig" zeg ik hyper. Iedereen lacht. "Dat is mooi" zegt Laura droog. Op onverwachte en verwachte momenten kan ze heel erg droog zijn. "O ja en nail polish (onze geheime code naam voor Niall, verzonnen toen we niet meer over Niall mochten praten) is super schattig als hij bloost" zeg ik weer hyper. "OMG maak volgende keer een foto". "Ik zal het proberen". "Wie the hell is nail polish?" Vraagt Niall onbegrijpelijk. "Wat moet ik vertellen?" Vraag ik aan Laura. "Zeg dat het een vriend van school is die nagellak op heeft" zegt ze snel. "Antwoord please" zegt Niall ongeduldig. "Een jongen van school draagt nagellak en wij noemen het nail polish" zeg ik slim. "Oke" zegt Niall. "Ik bedoel jou su-hoofd" zeg ik. Laura lacht zich dood.
Harry komt binnen lopen, hij ging douchen. "HAROLD, doe alsjeblieft een shirt en broek aan" zeg ik. "WAAAT CAMERA OMDRAAIEN" gilt Laura. "Neh, hij heeft ook privé leve " zeg ik normaal. "KOM OP JUUL, MISSCHIEN KRIJG IK DEZE KANS NOOIT MEER" gilt ze weer. "Nee sorry". "Wat ben jij een sukkel". "Dank je k hou ook van jou" zeg ik lachend.
We hebben al gegeten. "Juhul mag ie op tennis" zeurt Harry. "Nehe" zeg ik op de zelfde toon terug. Hij zucht. Wij kijken een documenteren over weet ik veel wat. Ik zap hem verder. "LAAT STAAN" gilt Niall. Ik laat hem staan. Ik zap hem 1 verder. Hij staat op SpongeBob. "Jaaaa" gilt Louis. "Neeeeeeeeee golf" gilt Niall. Ik leg de afstandsbediening op de tafel. "Gaat het altijd zo" zucht ik. "Jep" zegt Liam. "Nou dan gaan we Enzo Knol kijken" zeg ik. "Enzo watte" zegt Harry. "Die ene jongen met de bean and boozeld gebeure" zeg ik. "Jaaaa" gilt Liam.
Ik sluit m'n telefoon aan op de tv en we kijken naar die bean and boozeld gebeure, wel met ondertiteling anders worden die boos. We lachen ons dood.
Ik lig nu in bed. "Slaap lekker" zeg ik tegen Zayn. "Slaap lekker Juul" zegt Zayn. Hij geeft nog een kus op m'n kruin en ik val in slaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...