Pov Louis
Ik word wakker van gehuil. Ik maak El wakker. "Lou" zegt ze zacht. "Ik denk dat Juul huilt" zeg ik. Haar ogen springen open en ze zit gelijk rechtop. "Ik vind het zo klote voor haar" zegt ze zacht. Ik knik. Ze stapt uit bed en loopt naar de deur. Ik spring uit en loop achter haar aan.
Ze doet zachtjes de kamer van Juul en Niall open. We lopen naar binnen. Ik zie Juul huilend in Niall's armen zit. Niall kijkt mij aan en El gaat naast Niall en Juul zitten. "Wat is er?" Vraag ik zacht. "Zayn heeft iets op twitter gezet en het wijst naar Juul" zegt Niall zacht. Ik knik. Ik weet nog steeds niet waar het over gaat, maar ja. "Hoe laat is het?" Vraagt El. "10 uur" zegt Niall. "Wij laten jullie alleen" zegt El en staat op. Ze trekt me mee de kamer uit. Ik doe de deur dicht. "Echt wat Zayn haar allemaal kan aan doen" zegt El boos. "Op dat gebied is ze zwak" zeg ik zacht. El knikt.
Pov Julia
Ik lig huilend naast Niall. Wat doet Zayn me aan? Hij breekt me gewoon.
Niall en ik lopen naar beneden. Iedereen kijkt ons aan en ik pak Niall's hand. "Ik ga het jullie maar vertellen, dan ben ik er maar van af" zeg ik zacht. Ze knikken en ik op de bank zitten. Niall trekt me opschoot. "Na die ruzie met Zayn dacht ik dat het goed ging tussen ons. Niet dus. Hij zetten op twitter dat Broster weg is. Dat is een mix tussen Brother en Sister. Die had Zayn bedacht in de nacht dat m'n 'ouders' hadden gezegd dat ik Zayn's zusje ben. Toen barste ik uit in huilen, dat was gisteren. Toen stond hij opeens gister voor me. Ik kon het niet meer aan. Ik rende weg, maar Zayn had me al. Hij sloeg me. Vanochtend had hij een tweet verstuurd met de tekst: denk maar niet dat je van me af bent. Ik haat je" zeg ik. "Ik ben bang" zeg ik zacht. Niall legt me tegen zich aan. "Alles wat ik voor hem heb gedaan. Ik ben elke dag langs geweest" zeg ik boos. "Ik vermoord hem nog een keer" zegt Liam boos. Niall wrijft zachtjes of m'n arm. Iedereen zegt iets. Geen idee wat. Ik let niet op.
"Juul" zeg Niall zacht. "Mm" mompel ik. "We gaan naar huis, koffers inpakken. We gaan morgen weer op Tour". "Oke". We staan op. "Dank je voor alles" zeg ik tegen iedereen. El staat op en geeft me een knuffel. Uiteindelijk staan we in een groepsknuffel.
We zijn thuis. Ik geef Niall een knuffel. "Dank je" zeg ik zacht. "Voor wat?" Vraagt hij. "Dat je er voor me bent" mompel ik in z'n nek. "Zeg geen dank je, dat hoort als je een vriend bent en ik hou van je" zeg hij. "Oke" zeg ik zacht en geef een kusje in z'n nek. "En ik hou ook van jou" zeg ik als ik hem weer aankijk. Ik druk m'n lippen op die van hem. Niall vraagt om toestemming en die geef ik hem. Ik ga met m'n hand door z'n haar. Niall heeft z'n handen op m'n heupen liggen.
Dan wordt Niall weg getrokken. "Ik kwam hier om m'n excuses aan te bieden" zegt Zayn. Ik kijk hem bang aan en zoek Niall's hand. Dat heeft geen zin als hij achter Zayn staan. Ik voel weer iets hards tegen m'n wang aan komen. Ik val weer op de grond. Ik kijk naar Niall. "LAAT MIJ ERDOOR" schreeuwt hij. "Nee, ze moet pijn leiden" zegt Zayn met een vieze, enge grijns. "ZAYN" schreeuwt Niall huilend. "Nee" zegt Zayn. "Zayn alsjeblieft" zegt Niall zacht. Hij huilt. Ik krijg ook tranen in m'n ogen. "Waarom zou ik" zegt Zayn lachend. "Ze heeft pijn Zayn, haar wang, haar hart" zegt Niall huilend. "Heb ik je pijn gedaan?" Vraagt Zayn kinderachtig aan mij. Ik knik zacht. Hij trapt in m'n buik. Kan er ook nog ff bij, tuurlijk. Ik schreeuw het uit van de pijn. "ZAYN LAAT ME ERDOOR" schreeuwt Niall.
Iemand komt naast me zitten. Ik kijk op. Het is Niall. Mijn buik, wow. Het doet mega veel pijn. Niall legt m'n hoofd op z'n borst en wiegt weer zacht heen en weer. Zayn is weg. Niall zoekt z'n telefoon en belt iemand. Hij zet hem op luidspreker.
E: "hey Niall" zegt El vrolijk.
N: "Juul" zegt hij zacht.
E: "wat is er met Juul?" Schreeuwt ze.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...