96

4.5K 135 20
                                    

-20 jaar later-

Pov Julia

"Pap mam, Louis is er" gilt Brooklyn. Ik kreun en trek het deken over m'n hoofd heen. "Kohom, we gaan naar de dierentuin" zeurt hij. "We komen" zeg ik. "Oke" gilt Brooke en loopt de kamer uit. "Niall" zeg ik. "Ja" zegt hij schor. "We moeten gaan" zucht ik. "Nog ff knuffelen" mompelt hij en pakt me nog steviger vast. Ik glimlach en pak z'n hand. Ik vlecht onze vingers met elkaar. Niall drukt een kus op m'n kruin. "Ik hou van je" fluister ik. "Ik ook van jou" fluistert hij.

We hebben 3 kinderen. Noah, 19 jaar. Lynna, 16 jaar. Brooklyn 12 jaar. Super gelukkig.

Harry en Es hebben 2 kids. Samuel en Rose, 19 jaar. Gelukkig getrouwd.

Louis en El hebben 2 kids. Leah en Jaylynn, Leah is 20 jaar en Jaylynn 14 jaar. Happy wedding!

Anne en Liam zijn getrouwd. 2 kids. Alexander en Olivier. Alexander is 17 jaar en Oliver 12 jaar.

We lopen naar beneden, we zijn al aangekleed enz. "Ein-de-lijk de Horan's zijn er" zegt Louis en rent op me af. Hij geeft me een knuffel. "Louis" piep ik en probeer hem van me af te duwen. "Louis, maak m'n moeder niet dood" roept Brooke hysterisch. Hij is echt een tweede versie van mij. "Ja ja rustig" zegt Louis en laat me los. We staan met z'n alle in de woonkamer. Heel One Direction+vrouw+kids, nou oud One Direction, ze zijn gestopt.

"Wie gaat bij wie in de auto?" Vraagt Lynn. Ik trek ondertussen m'n schoenen aan. "Ik ga bij Lynn" gilt Rose. "Ik ga bij Sam" zegt Noah. "Ik ga bij Leah" gilt Brooke. "Ik ga bij Olie" roept Jaylynn. "Ik ga bij Noah en Sam" roept Alexander. "Wij gaan bij mama" roept Lynn en ze lopen naar de deur. "Ik ga met de meiden" zeg ik en sta op. Ik geef Niall nog een kus en ren naar de deur. Ik pak m'n sleutel en m'n tas. "C YA LATERZ" gil ik en loop naar buiten. Ik trek m'n jas aan en loop naar de auto.

"We gaan naar Londen zoo" zegt Rose. "Jep" zeg ik en start de auto. Ik rij naar de dierentuin. De meiden hebben het over jongens ofso. Super grappig om te horen hou enthousiast ze zijn over die jongens. "Mam, wie vond jij vroeger knap?" Vraagt Lynn. "Niall" glimlach ik. "En nooit iemand anders?" Vraagt Rose. "Ik had wel een jongen in m'n oude klas die wel knap was, maar Niall is nog knapper" zeg ik trots. "Ja, praat maar verder als je alleen bij papa bent" zucht Lynn. Ik grijns.

We zijn in de dierentuin, de rest moet nog komen. Ik zie Brooke al aan komen rennen. "Sow, die slakken zijn er ook" zegt Lynn. Ik grinnik. Iedereen komt langzaam aanlopen. We hebben de hele dierentuin afgehuurd omdat Noah ook bekent is, hij is acteur.

Niall komt naast me staan en pakt m'n hand. Ik vlecht onze vingers met elkaar. "Weet je, ik mis het Touren" zegt Harry opeens. "Ik ook" zucht Louis. "Dan doen jullie toch nog een allerlaatste Tour, volgend jaar zouden jullie 30 jaar bestaan" zeg ik. Iedereen krijgt een glimlach op z'n face. "Daar komt Juliet weer met haar geweldige ideeën. Je bent geweldig" roept Louis. "Yeah I know" zeg ik droog. Iedereen lacht. "Als we straks terug zijn, dan zoeken we het uit" zegt Liam. Iedereen knikt en we lopen de dierentuin in.

We zitten op een terras en de kids spelen, nou de kleintjes. Noah leert een beetje voor z'n rol. Hij moet zingen. Hij zingt een beetje. Ik hoor dat het They Dont Know About Us is. Ik tik Niall aan en wijs naar Noah. Hij glimlacht. Niall zingt z'n stukje, daarna Harry, daarna ik, Zayn's stukje. Daarna zoals in het liedje.

"Hoe the fack kennen jullie dat lied?" Vraagt Noah als het afgelopen is. Ik kijk hem aan met een are-u-serious face. "Noah wat een schande" zegt Louis nep-beledigend en slaat z'n hand op z'n borst. "Julia en Niall, hebben jullie hem dan niks geleerd?" Vraagt Harry lachend. "Dit lied vaak" zegt Niall lachend. "Dit lied is van One Direction, Liam, Louis, papa, Harry en Zayn" zeg ik. "Daar kende ik hem van" gilt Noah. Ik rol met m'n ogen. "Dit lied zit dus ook in de film" zegt Noah. "Cool" zegt Harry. Ik grinnik. "Sukkel" zegt Lynn lachend. "Mam, mag ik met Rose, Lynna en Jaylynn rond lopen?" Vraagt Leah aan El. "Um ja oke, als je maar om 5 uur bij de fontein bent aan het begin" zegt Louis. "Pap, heet jij mam?" Vraagt Leah lachend. "Nee, maar wel je vader" zegt Louis met een piep stem. Ik lach me dood. "Is goed lieverd" zegt El. "Is goed" zegt Niall. "Tuurlijk" Es. "Oke dan gaan we" gilt Lynn en ze lopen weg.

Het was echt super gezellig vandaag. Noah is naar een vriend toe, Lynn en Brooke spelen Mario kart en Niall en ik kijken naar Lynn en Brooke. Ik lach me dood om hun frustraties. Niall doet net zo fanatiek mee, alleen dan zonder controller. "Rustig" zeg ik lachend als ze schreeuwen. "Sorry" gilt Brooke. Ik grinnik. "Lynn naar rechts" gilt Niall. "Brooke gebruik dat ding" gilt Niall weer. Ik lach me dood. "Ja lacH MAAR" gilt Lynn. Ik schud lachend m'n hoofd en sta op. Ik loop naar de keuken en ga eten maken, pasta ala spinazie.

"Babeeeee" gilt Niall als ie de keuken binnen komt. "JAAA" gil ik terug. Niall kont achter me staan, ik hoor dat, en slaat z'n armen om me heen. "Hoi" zeg ik zacht. Niall geeft een kus in m'n nek en legt z'n kin op m'n schouder. Ik krijg kippenvel. "Smells good" zegt hij. Ik glimlach en draai me om. Niall kijkt me aan en drukt z'n lippen op die mij. Ik kus gelijk terug. "Pahp, je ging wat drinken halen en dan sta je mama af te lebberen" zucht Brooke. Ik trek snel terug en begin te lachen. "Ja wat, ik mag mama toch wel een kus geven" zegt Niall en gooit z'n armen in de lucht. "Je mag heus wel zeggen dat je mama een kus gaat geven hoor, dan pakken we zelf wel wat te drinken" gilt Lynn vanuit de woonkamer. "Ik dacht, ik ga drinken halen en Juul en kus geven" zegt Niall. "Mag ik dan ook een knuffel van mama?" Vraagt Brooke met puppy ogen. "Nee ze is van mij" zegt Niall kinderachtig en slaat z'n armen om me heen. "Nouhou" zegt Brooke en probeert ons uit elkaar te krijgen. Niall laat mij los en begint nep te huilen. "Kleuters" zeg ik en geef Brooke een knuffel. "Ik hou van je mama" zegt Brooke zacht. "Ik ook van jou" zeg ik zacht en druk een kus op z'n voorhoofd. Brooke laat me los en huppelt de keuken uit. "En ik dan?" Vraagt Niall nep-beledigend. "Ik hou ook van jou" zeg ik en geef hem een knuffel. "Ik ook van jou" zegt hij en drukt een kus op m'n wang. Hij pakt wat te drinken en loopt de keuken weer uit.

We liggen in bed. Niall slaapt al en ik bijna. Ik geef nog een kusje op Niall's arm en sluit m'n ogen. Ik val inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu