Haiii, OMG 50K, THANK YOUUUU!! Toen ik dit met dit boek begon, had ik dit niet verwacht. Guys, you're amazing! Love yaa
-x- Julia🍀
---
Pov Julia
Ik word wakker. Ik open m'n ogen langzaam en kijk rond. Niall slaapt nog, dus het zal waarschijnlijk vroeg zijn. Ik kijk op de wekker, ja, 9:27. Niall slaapt nog makkelijk tot 1 uur in de middag, dus daar heb ik ook niks aan.
Een half uur later heb ik het wel gehad om te liggen. Ik wurm me voorzichtig uit de greep van Niall en stap uit bed. Ik loop naar m'n koffer en pak een setje kleding >zie media<. Ik kleed me rustig om en loop naar de badkamer. Ik doe m'n routine. Ik trek m'n schoenen aan en schrijf een briefje dat ik ff de stad aan het verkennen ben. Ik pak m'n rugzak, telefoon, zonnebril, pet, oordoppen en Glidr. Ik loop zachtjes de kamer uit en ga naar buiten.
Bij de eerst volgende bakker koop ik een broodje. Op een Glidr rijden is zo chill, nadeel is dat iedereen je aan kijkt, I don't care, yolooo. Ik rij ondertussen op m'n gemak rond.
Ik zie een meisje, van ik denk 6 jaar, huilend op de stoep zitten. Ik ga ernaartoe. "Hey meid, wat is er?" Vraag ik en stap af. Ze kijkt me aan. Ik ga gehurkt voor haar zitten. "Ik ben mama kwijt" zeg ze huilend. "Ow, das niet fijn, waar heb je haar voor het laatst gezien?" Vraag ik. "In de speelgoedwinkel" zegt ze zacht. Ik doe m'n rugzak af en doe stop dat ding erin. "Kom, dan gaan we naar mama" zeg ik. Ze knikt en staat op. Ze pakt gelijk m'n hand vast. Ze is echt super cute. We lopen langzaam naar de winkel. "Waar kom je vandaag? Je hebt een schattig accent" zegt ze giechelend. "Ik kom uit Londen, jij?" Vraag ik. "Birmingham" zegt ze. "Leuk" zeg ik vrolijk. "Heb jij een vriendje?" Vraagt ze verlegen. "Ja" zeg ik lachend. "Hoe heet hij?" Vraagt ze hyper. "Niall" zeg ik zacht. Ze stopt me lopen en kijkt me ongelovig aan. "Ben jij Julia Malik?" Vraagt ze zacht. Ik ga gehurkt voor haar zitten en kijk haar aan. "Ja, ik ben Julia" zeg ik. "IK BEN LUCY" gilt ze blij en geeft me een knuffel.
Na een tijdje zoeken hebben we de moeder van Lucy gevonden. "Dank je, kan ik je ergens mee bedanken?" Vraagt haar moeder. "Nee, het is goed" zeg ik. "Mag ik met je op de foto?" Vraagt Lucy verlegen. "Tuurlijk" zeg ik blij. "Mam, kan je een foto van ons maken?" Vraagt Lucy aan haar moeder. "Tuurlijk Luus" zegt haar moeder en pakt haar telefoon. Ik ga gehurkt zitten en Lucy komt naast me staan. "Smile" zegt haar moeder. Ik glimlach. "Dank je, dank je" zegt Lucy en geeft me een knuffel. We nemen afscheid en ik loop weer verder. Lucy is echt een energiek kind.
Ik pak m'n telefoon en app El ff dat ik een test koop voor haar. Ik wil hem net verzenden en m'n telefoon valt uit. "Niall" zeg ik zacht. Hij heeft hem gewoon van de oplader gehaald. Wat een sukkel, knappe sukkel. Ik zucht en stop m'n telefoon weer in m'n zak. Ik loop alsnog de drogist binnen en koop een test. Ik ga nog ff langs de supermarkt en de H&M.
Ik zie op de klok van de kerk dat het 2 uur is. Tijd om terug te gaan. Ik zie het hotel al dus hoef alleen nog maar door het park te gaan. Ik pak dat ding weer uit m'n rugzak en ga weer verder rijden. Het is hier echt mooi. Ik zie allemaal verliefde stelletjes picknicken en groepjes vrienden die chillen. Super leuk om te zien, deden ze vroeger ook in het Amsterdamse bos. Ik mis die tijden wel. Vroeger met z'n alle na school naar het bos toe en chillen. Ik heb het nu ook super, maar dat waren echt mooie tijden.
De papz staat voor het hotel. Ik zucht, wanneer kunnen ze er een keer niet staan? Nou ik denk, en het is zo, dat ze er voor altijd blijven. Ik wurm me tussen de mensen. Op een moment kan ik er niet meer door. "Mensen ik moet kotsen" roep ik. Iedereen stapt gelijk opzij en ik kan erdoor. "Dank je" roep ik nog en rij naar binnen. "Mevrouw Horan" roept iemand. Ik draai me om en ik zie dat het meisje zwaait van de balie. Ik rij naar haat toe. "Hey" zeg ik. "Hey, de lamp is gisteren gemaakt" zegt ze. "Ik zag het, dank je" zeg ik blij. "Geen probleem" zegt ze. Ik pak wat geld uit m'n zak, om precies te zijn £10. "Hier" zeg ik en geef het geld. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Dank je" zegt ze verbaasd. Ik lach en rij naar de liften toe.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...