-76-

4.3K 146 21
                                    

Hii, morgen begint bij mij het schooljaar weer :(. Voor degene die nog vakantie hebben: fijne vakantie. En voor de mensen die al op school zitten of morgen beginnen: veel plezier dit schooljaar.

-x- Julia🍀

---

Pov Julia

Ik word wakker omdat ik op een bed word gelegd. Iemand doet het licht aan en doet m'n jas uit. Ik doe m'n ogen voorzichtig open, Niall doet m'n kleding uit. Ik doe m'n ogen weer dicht. Ik voel hoe voorzichtig Niall m'n kleding uit doet. Ik voel dat ik in m'n ondergoed lig. Niall trekt een shirt over m'n hoofd en legt me onder de dekens. Ik glimlach.

Niall komt naast me liggen en doet het licht uit. "Dank je" zeg ik zacht. "Je bent wakker?" Vraagt hij verbaasd. "Pas toen je een shirt over m'n hoofd trok" zeg ik zacht. Hij lacht zacht. Ik ga dicht tegen hem aanliggen. "Zijn we thuis of bij de rest?" Vraag ik. "Thuis, hoezo?" Vraagt hij. "Gewoon, dat ik morgen niet in m'n pyjama naar beneden loop" zeg ik lachend. "Ow, maakt niks uit" zegt hij zacht en slaat z'n armen om me heen. "Ik hou van je" zeg ik. "Ik ook van jou babe" zegt Niall. Ik glimlach en geef een kusje op z'n arm. "Slaap lekker princes" zegt hij zacht. "Slaap lekker Nialler" zeg ik zacht en val inslaap.

*volgende ochtend*

Ik ben eerder wakker dan Niall, dus besluit om een ontbijtje op bed voor hem te maken. Ik haal voorzichtig z'n armen van me af en stap uit bed. Ik geef nog een kusje op z'n voorhoofd en haal m'n hand door z'n haar. Ik loop onze kamer uit en loop naar beneden. Ik loop de keuken binnen en zoek naar iets te eten.

Ik ben klaar met het maken van het ontbijt. Ik heb toast met ie en spek. Ik pak nog ff snel 2 glazen en sinaasappelsap. Ik zet alles op een dienblad en ruim de keuken snel op. Ik pak het dienblad en loop naar boven.

Ik loop onze kamer binnen en zet het dienblad op een nachtkastje. Ik ga naast Niall zitten. Hij slaapt nog. "Niall wakker worden" zeg ik zacht en ga met m'n hand door m'n haar. Geen antwoord. "Nialler" zeg ik harder en wrijf met m'n duim over z'n wang. No answer. "Als het niet anders kan" mompel ik en druk m'n lippen op die van hem. Eerst reageert hij niet, maar daarna kust hij terug. Hij trekt me over zich heen en lig nu aan de andere kant van Niall. Ik trek terug. "Goeiemorgen" zegt hij met een ochtendstem wat zo sexy is. "Morgen" zeg ik en wrijf met m'n duim zachtjes over z'n wang. Hij drukt z'n lippen weer op die van mij. "Ik heb ontbijt" mompel ik tegen z'n lippen. "Ik ben bezig" mompelt hij. Ik grijns en doe m'n mond een stukje open. Z'n tong glijdt naar binnen en onze tongen spelen met elkaar. Hij legt z'n handen op m'n heupen.

Ik trek na een tijdje terug. "Nu is het koud" zeg ik zacht lachend. Niall haalt z'n schouders op. Ik grinnik en rol over hem heen. "Dat kan er ook nog ff bij" mompelt hij. Ik pak het dienblad en ga in kleermakerszit zitten. Ik zet het dienblad voor me. "Kom" zeg ik. Niall komt naast me zitten en kijkt me aan. Hij drukt z'n lippen op die van mij.

Ik trek terug. "Dank je babe" zegt hij. "Geen probleem" zeg ik en druk een klein kusje op z'n lippen. "Wacht ik heb een beter idee" zegt Niall. Ik kijk hem vragend aan. Hij zet het dienblad weg en gaat gewoon zitten. Hij trekt mij opschoot en laat me tussen z'n benen zitten. Hij pakt het dienblad weer en zet het tussen m'n benen. "Klaar" zegt hij en slaat z'n armen om me heen. "Aww" zeg ik zacht en leg m'n armen om die van hem heen. "Cutie" zeg ik. Hij geeft een kusje in m'n nek. Ik grinnik en pak een toast. Ik geef hem aan Niall. Hij neemt een hap terwijl ik hem nog in m'n handen heb. Are u serious? Ik grinnik.

Het is 2 uur en we liggen nog in onze pyjama, nou trainingsbroek enz. We liggen op de bank. "Wat is een hele goede Nederlandse film?" Vraagt Niall als pitch perfect af is gelopen. "Um De Gooise Vrouwen denk ik" zeg ik. "De watte" zegt Niall. "De Gooise vrouwen, een vrouwen film" zeg ik. "En waar gaat dat over?" Vraagt hij met een raar gezicht. "Over vrouwen problemen" zeg ik. "Nee doe maar niet" zegt hij lachend. "Oke, um pijnstillers" zeg ik. Hij kijkt me raar aan. "Pijnstillers" herhaal ik. "Oke en waar gaat het over?" Vraagt hij weer normaal. "Over een moeder die kanker krijgt, Casper, hoofdpersoon, zoekt z'n vader ofso. Heb hem al heel lang al niet gezien" zeg ik. "Oke dan gaan wie die kijken" zegt hij en pakt z'n laptop. Ik kijk hem aan. "Zoek jij maar op" zegt hij en duwt z'n laptop in m'n handen. Ik lach. "Sukkel" zeg ik lachend en zoek de film op. Ik start hem op en zet de ondertiteling aan. Ik zet de laptop op tafel en klap hem niet helemaal dicht. Ik ga weer tegen Niall liggen. "Wacht" gilt Niall in m'n oor. "Niall" zeur ik. Ik zet de film op pauze en Niall rent naar de keuken. Ik zucht.

Niall komt terug met een fles Fanta en een zak chips. Ik schud lachend m'n hoofd. Hij gaat weer achter me liggen. "Kan ie?" Vraag ik. "Nee" zegt hij droog. Ik kijk hem aan en hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik leg m'n hand op z'n wang.

Ik trek na een tijdje terug. "Deze vond ik niet erg" zeg ik zacht en druk nog een kusje op z'n lippen. Ik draai me weer om en start de film. Niall slaat z'n armen om me heen en ik leg m'n hoofd op z'n borst. Ik kijk een tijdje naar hem. Hij is zo mooi en knap. Ik kijk na een tijdje weer naar de film.

"Wauw, hij is echt mooi" zegt Niall als de film is afgelopen. "I know" zeg ik. "Ja dûh, jij kent hem allang" zegt hij lachend. Ik begin te lachen. Niall begint me te kietelen. "Nihall stohop" zeg ik lachend. Hij grijnst alleen maar. "Ik doehoe alles" zeg ik lachend. "Alles?" Vraagt hij. Ik knik. "Een kus op m'n hemelse lippen" zegt hij. Ik knik. Hij stopt met kietelen en ik druk m'n lippen op die van hem. Niall komt op me liggen. Ik leg m'n handen om z'n nek. Niall doet ze mond een stukje, ik doe m'n mond ook een stukje open en onze tongen spelen met elkaar. Niall legt z'n hand op m'n wang en wrijft zachtjes met z'n duim over m'n wang.

Ik trek terug en Niall drukt nog een klein kusje op m'n lippen. "Ik hou van je" zeg ik hijgend. "Ik ook van jou" zegt Niall hijgend en legt z'n hoofd op m'n borst. "Je hart klopt snel" zegt Niall zacht. "Ja dûh" zeg ik lachend. "Er ligt een mooie, knappe, geweldige, super jongen op me en we hebben, um ja, gezoend" zeg ik. Niall tilt z'n hoofd op en kijkt me aan. Hij krijgt een glimlach op z'n lippen waardoor ik ook een glimlach op m'n lippen krijg. "Cutie" zegt hij. Ik glimlach en druk een kusje op z'n lippen.

"Mag ik ff naar de wc?" Vraag ik. "Tuurlijk" zegt Niall en drukt een kusje op m'n lippen. Hij rolt van me af en ik sta op. Ik loop naar de wc en doe m'n ding.

Ik loop weer terug en Niall ligt op de bank. Ik loop naar hem toe en ga op hem liggen. "Hey babe" zegt hij. "Ow ja, hoe gaat het?" Vraag ik. Hij kijkt me raar aan, op zich een goed teken. "Haat enz" zeg ik zacht. "Ow dat, geen flauw idee. Heb met de jongens afgesproken om 2 weken niet op twitter enz te kijken" zegt hij. Ik krijg een glimlach op m'n lippen. "Mooi zo" zeg ik blij. Hij lacht en legt z'n hand op m'n wang.

We hebben de hele dag niks gedaan. Niall kijkt nu naar tennis, saaaaaaai. Ik snap er echt niks van. Alleen een beetje een balletje heen en weer slaan, sow what? Dat is toch saai? "Kom we gaan naar bed" zegt Niall en doet de tv uit. Thank god!! Ik sta op en rek me uit. Niall geeft me een knuffel. Ik spring en sla m'n benen om z'n heupen. "Je bent lui hè?" Vraagt Niall. Ik knik. Hij slaat z'n armen onder m'n kont voor ondersteuning. Ik leg m'n hoofd in z'n nek. Hij geeft een kusje in m'n nek en loopt naar boven.

Hij legt me neer op bed. "Tnx" zeg ik en druk een kusje op z'n neus. "Geen probleem" zegt hij. Ik laat hem los en ga onder de dekens liggen. Niall komt naast me liggen en slaat z'n armen om me heen. "Ik hou van je" zegt hij. "Ik ook van jou" zeg ik gapend. Hij grinnik. Ik sluit m'n ogen en val inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu