66

4.8K 133 14
                                    

Hey, ik ben weer in Nederland. Amerika is echt super tof. Misschien update ik wat minder omdat ik een huge jet lag heb, idk. -x- Julia🍀

-------

Pov Julia

En daar zitten we dan om 10 uur in het vliegtuig naar Nederland met 6 beveiligers. Ik vind het super tof. "Julia o Julia" zingt Niall opeens. "Niall o Niall" zing ik. "Ik hou van je" zegt hij serieus. "Ik ook van jou" zeg ik en geef hem een kusje. "Jullie zijn schattig" zegt Mark. Ik rol met m'n ogen en ik word gebeld door Louis.

J: "Louis Tommo"

L: "Juliet Horan, waar zijn jullie?"

J: "we zitten in het vliegtuig"

L: "waaaat? Waaroooom? Waarnaartoeeeee?" Gilt hij.

J: "ik heb een interview met een Nederlandse DJ, dus we gaan naar Nederland en ik hen een reünie met m'n oude klas"

L: "en waarom mag ik niet mee?". Ik zucht.

J: "omdat het misschien iets voor mij is?!"

L: "ja maar dan mag ik toch mee?" Vraagt hij met puppy ogen. Ik weet dat gewoon.

J: "we vliegen nu al boven Nederland" lach ik. Hij zucht.

L: "als je beloofd om een foto te maken in Nederland" zegt hij hyper.

J: "is goed"

L: "o ja, wij zijn naar het zwembad. Ik weet niet hoe laat jullie thuis komen, maar dan weet je dat"

J: "okii veel plezier"

L: "doeii" zegt hij en hangt op.

"Louis was een keer weer ongerust, nou ja ik denk Liam. Hij moest sowieso bellen van Liam" zeg ik. "Sowieso" zegt Niall lachend. "En ze zijn in het zwembad" zeg ik. "Fijn om te weten" zegt Mark lachend.

We zijn geland en we rijden gelijk door naar Hilversum. Ik maak ff een foto voor Louis en stuur hem naar hem. We luisteren al naar Domien, hij vindt het helemaal geweldig dat ik kom. Ik lig echt helemaal in een deuk. "Waarom lach je?" Vraagt James, een van de beveiligers. "Domien, radio gast die je hoort praten en waar ik zo naartoe ga, is super enthousiast omdat ik kom" zeg ik half lachend. "O oke" zegt iedereen. Niall probeert hem na te praten wat hem niet lukt. "Het is paraplu geen palaplu" zeg ik lachend. "De r is echt raar bij jullie" zegt Mark. "Oke" zeg ik droog.

We stappen de auto uit en lopen naar binnen. Wij mogen gelijk doorlopen in verband met de papz enz. Niall heeft m'n hand vast en we lopen de studio binnen. Giel geeft ons een heel welkoms comité. Ze zijn super aardig en chill. "Julia je moet op" zegt een man. Ik knik en geef Niall nog een kus. "Succes" zegt hij. "Tnx" zeg ik en loop naar Domien.

"Dames en heren Julia Malik" zegt hij hyper. "Hoii" zeg ik door de microfoon. "Hoe gaat het?" Vraagt hij. "Goed en met jou?" Vraag ik. "Super, super tof dat je hier bent" zeg hij blij. "Ik vind het ook super" zeg ik enthousiast. Niall en de rest vervelen zich een beetje. Ik grinnik. "Misschien een brutale vraag, maar waarom hebben we 2 jaar lang niks van je gehoord?" Vraagt hij voorzichtig. Ik slik. "Um ik had pauze" verzin ik snel. Hij knikt en gaat er niet verder op in.

Zo gaat het 2 uur lang door. Het is echt super gezellig. "Zou je misschien een lied willen zingen?" Vraagt Giel. Ik knik. "Is goed" zeg ik en we lopen naar de studio. "Welk lied?" Vraagt Domien. "Denk Lay Me Down" zeg ik hyper. Er gaat een man achter de piano zitten en domien gaat weer verder met z'n show.

Ik begin te zingen. Ik zie dat Niall naar me kijkt. Ik glimlach en zing weer door. Hij krijgt een big smile op z'n gezicht.

Ik ben klaar met zingen. Het blijft een tijdje stil en ik zie Giel en Domien met open mond naar me kijken. Net zoals Niall, Mark en de beveiligers. "Dit is echt geweldig" zegt Domien. "Ik ben sprakeloos" zegt Giel verbaasd. Ik glimlach.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu