Pov Julia
"Jezus, ga weg" zeg ik. Er staat iemand bij ons op bed te springen. "We moeten gaan" roept Louis. Ik herken al die stemmen. "Perrie is er" zegt Harry. Zayn zit gelijk recht op. Hij rent de kamer uit. "Ja ja ik kom al" mompel ik. "Dan wel uit mn kamer gaan" zeg ik normaal en duw ze de kamer uit. Ik doe m'n onesie aan. Die van One Direction. >zie media, maar dan in dames vorm<. Ik doe m'n haar in een knot.
Ik loop naar de rest toe. Iedereen kijkt mij aan en bigt te juichen. "Ook goedemorgen" zeg ik gapend. "Je hebt een onesie van ons aan" zegt Lou hyper. "Nee meen je die" zeg ik lachend.
"Hoii ik ben Perrie" zegt perrie. "Ik ben Julia, zusje van Zay-" dan word ik onderbroken door Louis en Niall. "Juliet" zeggen ze. "Julia en ik ben het zusje van Zayn" zeg ik. Perrie lacht. "Je lijkt echt super veel op Zayn" zegt ze. "Um dank je" zeg ik maar. Op dat soort vragen weet ik nooit iets te zeggen. Dus begin altijd met um of uh.
"Mensen we moeten gaan" zegt Paul. Wtf hoe komt ie hier. "Wacht ff hoor" zeg ik en ren de woonkamer uit. Ik loop naar de keuken en pak daar een paar boterhammetjes en smeer er pindakaas op. Ik ren weer terug naar de woonkamer. "We kunnen gaan" zeg ik. Iedereen kijkt mij aan. "Wat, ik heb honger en je moet altijd goed ontbijten" zeg ik terwijl ik m'n boterham eet. "Innerlijk Niall, buitenkant Zayn" zegt Perrie lachend. Niall lacht het hardst.
We zitten in het vliegtuig naar Londen. Ik zit naast Niall en we zijn een beetje heel erg hyper en melig. De rest vind het zwaar irritant. Dan moet je mij maar niet naast Niall zetten. Na een tijdje zijn we gestopt met lachen. Ik kan m'n lach niet meer inhouden en proest het uit. "Juul wees ff 1 keer stil" zegt Harry geïrriteerd. Ik stop met lachen, maar doe moeite ok het in te houden. "Je bent helemaal rood" zegt Niall opeens. Ik pak een blaadje en schrijf erop. 'Ik mag niet lachen dus hou ik het in :)'. "Jongens laat Juul ff lachen, ze is helemaal rood" zegt Niall lachend. "Ga je gang" zegt Louis.
We zijn net geland. Na 50000000 jaar hebben we onze koffers. "Papz zijn buiten, pas goed op jezelf, geen vragen beantwoorden" zegt Paul. "Oke" zeg ik. Ik zet m'n zonnebril op en we lopen naar buiten. "Is Julia zwanger van Zayn?" "Gaat Zayn vreemd met Julia?" "Julia ben je zwanger?". Ik doe echt m'n best om niet te lachen.
Aal we in de auto zitten moet ik lachen. "Die vragen gaan alleen maar over mij" zeg ik lachend. "Zo Juul moet je iets aan ons vertellen? Ben je zwanger van je broer?" Vraagt Louis. "Nee Louis nee" zeg ik.
We heb een keer weer de bank geclaimd thuis, nou het huis van One Direction. "Juul schuif eens op" zeurt Niall. Ik doe m'n benen omhoog en hij gaat daar zitten. Ik leg m'n benen weer op z'n schoot. Hij lacht.
Ik begin DNA- little mix te zingen. Niall zingt mee. Daarna ook Perrie. Dan Liam en Zayn. Harry zingt het laatste couplet mee en Louis het laatste woord. Om Louis's actie moet ik lachen. "Wauw Juul, je zingt echt mooi" zegt Perrie hyper. "Dank je" zeg ik.
Ik lig nu weer in bed. Ik heb echt een vet mooie kamer. Blijkbaar was het een logeerkamer, maar Perrie en de meiden van little mix hebben het veranderd. Ik hou van ze. Ik kijk filmpjes, van Milan Knol en EenHoornJoost. Ze zijn echt goed. Na een tijdje worden mijn oogleden zwaar en val ik in slaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...