Pov Julia
Iedereen is al wakker en ontbijt al. Ik had geen zin om op te staan, dus lig nog op de bank.
Ik sta toch op om naar de wc te gaan. Het lukt eindelijk, maar gaat nog super sloom. Na 5 minuten sta ik voor de wc. Normaal doe ik er maar 10 seconde over.
Als ik klaar ben dan hinkel ik weer terug. "Olaa" gil ik. "Haaaiii" zegt Zayn. Ik ga zitten op de bank. "Vandaag gaan wij iets met z'n tweeën doen" zegt Zayn. "Leuk, wat?" Vraag ik. "Iets" zegt hij. "Nee meen je die" zeg ik. Hij lacht.
"Juliet ik breng je naar boven" zegt Niall. "Is goed eenhoorn" zeg ik. Hij brengt me naar boven. "Wat ga je aandoen?" Vraagt hij. "Geen idee, ik heb niet zo veel losse broeken en als ik ze hebt zijn ze verrot" zeg ik. Niall moet lachen. Hij zet me neer op z'n bed en loopt naar z'n kast. Moet ik nou serieus een broek van hem aan. Zijn ze niet een beetje te groot, nah boeie.
Hij geeft me een broek en vest. "Shirt moet je zelf maar uitzoeken" zegt hij. "Oke" zeg ik. Ik hinkel naar m'n kamer en pak een shirt, losse broek is zwart en vest is donker groen. Dus word een zwart shirt. Ik kleed me om en Niall komt binnen met witte gympen. Sinds wanneer zoekt hij kleding voor me uit, nah boeie. Super cute of course. "Hoe kan het dat jouw broek niet te groot is voor mij?" Vraag ik. "Ik had hem ooit te klein bestelt en ik mocht hem niet meer terug sturen" zegt Niall. "Jij weet natuurlijk wat we gaan doen" zeg ik met een grijns. Hij knikt. Ik druk mijn lippen op die van hem.
Niall draagt me weer naar beneden. Eigenlijk is het ook chill dat je iets met je knie hebt. Je hoeft niet zo veel te doen. Eigenlijk niks. "Juul ben je klaar?" Vraagt Zayn. "Ja nou nee" zeg ik. Ik loop met m'n krukken naar de keuken en pak een broodje. Ik stop hem in m'n mond en loop weer terug. "Vreetzak" zegt Esmee. "Ben ik niet" mompel ik tegen m'n broodje aan. Ze moet lachen.
Niall geeft me nog een kus en we lopen naar de auto. "Wat gaan we nou doehoen?" Vraag ik. "Iets" zegt Zayn. Ik zucht. Zayn grinnikt. Hij begint met rijden.
We stoppen voor een Apple store. "Stap maar uit" zegt hij. "Suffie dan moet je me wel helpen" zeg ik. "Oh o ja" zegt hij. Ik grinnik. Hij stapt uit en help mij. Wel lopen naar binnen. Die broek van Niall zit echt lekker. "Kan ik jullie helpen?" Vraagt een man. "Uh ja, ik kom iets ophalen" zegt Zayn. "Welke naam?" Vraagt de man. "Malik" zegt Zayn. "Oh jullie zijn Zayn en Julia" zegt de man. Nee we zijn Justin Bieber en Ariana Grande. "Jep" zegt Zayn en de man loopt weg. "Wat heb je bestelt?" Vraag ik. "Iets" zegt Zayn. "Nu snap ik waarom iedereen je mystery noemt" zeg ik lachend. "Meschieeeeeeen" zegt hij. De man komt terug met een doos.
We lopen weer naar de auto. "Oke maak maar open" zegt Zayn. Ik maak hem open. "What" gil ik. Een MacBook pro. "Waarom?" Vraag ik hyper. "Omdat jij m'n zusje bent en omdat je dat gebeure met je knie hebt" zegt hij. "Super super bedankt" zeg ik en geef hem een knuffel. "En dat is nog niet alles" zegt hij. "Wat, maar het is al goed" zeg ik. Hij zegt niks meer en we rijden ergens naartoe.
We stoppen voor een modern gebouw. We lopen naar binnen. "Hallo kan ik jullie helpen?" Vraagt een vrouw. "We hebben een afspraak op de naam Malik" zegt Zayn. Ze knikt en geeft ons kaartjes. "Die moet je bij je houden" zegt de vrouw. We knikken en we lopen door.
"Je gaat een hoed ontwerpen voor je laptop" zegt Zayn. "Nee" zeg ik hyper. "Ja" zegt Zayn. "OMG" zeg ik hyper en geef hem een knuffel. "Malik" zegt een man. We lopen naar hem toe. "Ik ga u denk geen hand geven" zegt hij ongemakkelijk. "Maakt niks uit en zeg maar je" zeg ik. "Oke" zegt de man.
Ik heb een goed ontworpen, een Engelse vlag, maar dan in andere kleuren. "Dank je" zeg ik. Ik krijg de goed gelijk al mee. We gaan met de lift naar beneden. "Echt super mega bedankt, hoe kan ik je bedanken?" Zeg ik. "Um met een knuffel" zegt Zayn droog. Ik geef hem een knuffel.
We lopen ons huis binnen. "HOOOIII WIJ ZIJN TERUG IN HUIZE DIRECTIONTJONEZ" gil ik. "Directiontjonez" zegt Zayn lachend. Er komt iemand aan rennen. "Hoii babe" zegt Niall als hij voor me staat. "Hoii Nialler" zeg ik. Ik geef hem een kus en een knuffel. "Hoe was het?" Vraagt hij. "Super leuk" zeg ik hyper. "Mooi zo" zeggen Niall en Zayn tegelijk. Ze geven elkaar een high-5. Ik schud lachend m'n hoofd.
Ik springt op Niall's rug en we lopen naar de woonkamer. "OMG dat is Sophia" gil ik. "Dank je Juul, nu ben ik doof" zegt Niall. "Sorry" zeg ik en geef hem een kus op z'n wang. We lopen naar Sophia toe. "Hoii ik ben Julia" zeg ik. "Ik ben Sophia, maar dat wist je al" zegt ze. Ik knik. We gaan zitten en ik ga opschoot bij Niall zitten. "Je broek zit lekker" zeg ik zacht. "Dat weet ik" zegt hij. "Weet je wie we tegen kwamen" zeg ik tegen Esmee. "Obama" zegt ze. "Nee Steve Jobs" zeg ik. (In dit verhaal leeft hij nog). "OMG" gilt ze. "Dames rustig" zegt Liam. "Ja papa" zeggen Esmee en ik tegelijk. Iedereen moet lachen.
"Mensen we gaan Just Dance doen" gilt Perrie. Ik zucht. "Dan ga ik met Juul FIFA spelen" zegt Niall. "Jaaa" gil ik. "Ik doe mee" gilt Louis. "Oke en ik ook" zegt Liam. Ik knik en we gaan naar boven. Als we boven zijn ga ik op Niall's schoot zitten. "Juul jij gaat samen met Niall" zegt Louis. "Oke" zeg ik. "Maar we zijn wel derby" zegt Niall. Ik knik.
We beginnen met spelen. "Wie verliest moet Juul vandaag de hele dag naar boven en beneden brengen" zegt Lou. Hoe kan ik mezelf naar boven brengen. "Oke" zegt Niall. "Ik vind het niet erg hoor" fluistert Niall in m'n oor. Ik grinnik.
We hebben gelijk gespeeld. "Oke Juul, nu wil ik zien hoe goed jij bent" zegt Lou. "Oke" zeg ik. "Hij is heel goed hè" zegt Liam. "Ik doe m'n best" zeg ik. "Wacht, wie verliest moet een zak chips kopen voor de winnaar" zegt Niall. "Deal" gil ik. "Deal" zegt Lou. We beginnen met spelen.
Wedstrijd is afgelopen en ik heb gewonnen. Ze kijken mij met open mond aan. "Wat" zeg ik. "Je hebt gewonnen" zegt Liam. "Ja en" zeg ik. "Louis is de beste van ons" zegt Niall. "Echt" zeg ik. "Echt" zegt Louis. "Ik zou het liefst nu het hele huis door rennen, maar kan niet" zeg ik hyper. "Nou dan spring je toch op m'n rug en dan rennen we alsnog het huis rond" zegt Niall met een grijns. "Oke" zeg ik.
We rennen door het huis. "Wees eens rustig" zegt Perrie. "Nee" zeg ik. "En waarom?" Vraagt Zayn. "Omdat Juul heeft gewonnen van Lou" zegt Niall. "Echt" zegt Harry. "Echt" zeg ik. Ze juichen.
Ik lig nu in bed. We hebben een hele gezellige avond gehad. Niall heeft alle uitgelegd voor m'n knie. Hij is echt een schat. Ik geef Niall nog een kus. "Slaap lekker babe" zegt hij. "Slaap lekker Nialler" zeg ik. Hij pakt me stevig vast en zo vallen we inslaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...