101~extra

4.1K 115 20
                                    

Pov Julia

Ik loop met Miley op mijn arm naar Niall, Miley dochter van Lynna en Bastiaan. Ze is 2 jaar en super schattig. Lynna en Bastiaan zijn op huwelijksreis en wij wilde wel op Miley passen.

"Niall" zeg ik zacht. Hij opent langzaam zijn ogen. Miley springt op zijn buik. Niall kreunt. "Miley" fluistert hij. Ik grinnik. Miley gaat op zijn borst liggen. Niall drukt een kusje op haar voorhoofd. Ik ga naast Niall liggen. "Goeiemorgen" zeg ik. "Morgen" zegt hij en pakt mijn hand.

"Weet je nog, Noah, Lynn en Brook?" Vraagt Niall. Ik knik. "Dat was zo mooi" fluister ik. "Vooral de eerste paar dagen. Hoe klein en super schattig ze zijn". "De eerste keer in bad, de eerste keer alleen slapen, de eerste keer naar school, de eerste keer naar de middelbare, de eerste keer een vriendje of vriendinnetje, de eerste keer alleen reizen, de eerste keer trouwen en de eerste keer een kind krijgen. Het is zo mooi en bijzonder om ze op te zien de groeien" zeg ik en bijt op mijn lip. Hij knikt. "Een van de mooiste dingen die je kan wensen. Een van de mooiste dingen die je ziet. Een van de mooiste dingen die je meemaakt" fluister hij. Ik knik.

We zitten op de bank. Miley slaapt en wij kijken tv. Gewoon tv. "Kan je nog Nederlands praten?" Vraagt Niall na een tijdje. "Ik denk het" zeg ik twijfelend. "Praat is" zegt hij. "Hoi ik ben Julia en ik ben gelukkig" zeg ik met een vet erg accent. Ik begin te lachen. "O my god, weet je hoe erg ik een accent heb" zeg ik lachend. Niall lacht ook.

"Ik hou van je" zeg ik. "Ik ook van jou" zegt hij en drukt een kusje op mijn lippen. "Ja en zo kan ie wel weer" zegt Zayn. Ik grinnik. Ik kijk hem vals aan. "Tja sistaa, het is niet fijn om dat te zien" zegt hij lachend. "Tja brotaah, ik hou van hem" zeg ik lachend.

-----

HAAIII. EXTRA. JA, IK KON HET NIET LATEN.

Maar oke, als je mijn andere broek leest, Change My Life ft. Niall Horan, schreef ik dat ik toetsweek heb. Dat klopt, maar ik had dit stukje al klaar staan.

Hopelijk vinden jullie het leuk ;)

Jx

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu