Pov Julia
De wekker gaat. Ik druk op sluimerstand, zo word ik altijd wakker.
Na 1 keer sluimerstand ga ik uit bed. Ik pak een flesje water. Ik loop naar Louis toe. Ik giet een beetje water op z'n hoofd en ren gelijk weg. Dan naar Niall. Ik doe hetzelfde en ren naar Liam. "Li wakker worden" zegt ik zacht. Hij wordt wakker en stapt gelijk uit bed. Ik ren naar Harry en doe hetzelfde. Dan naar Zayn. "Zayn wakker worden" zeg ik zacht. Hij opent langzaam z'n ogen. "We gaan naar een vriendin" zeg ik. "JULIET NU HIER" gilt Louis. Ik loop naar hem toe. "Hoii" zeg ik. "Why?" Vraagt hij. "Krijg je nog terug van gister" zeg ik en loop weer weg.
Ik ben aangekleed en eet een broodje. Het is half 10. "JONGENS WE MOETEN GAAN" schreeuw ik. Ik loop naar de deur en trek m'n schoenen aan. Er staan 5 jongens klaar. Waaronder 1 slaperig is, Zayn.
We staan voor Farah's deur. Ik zie Enzo al staan met een partypopper. Dat word lachû. We lopen naar binnen. Ik draai me om zodat ik de jongens kan zien. *pang*. De jongens schrikken zich rot. Ik lig in een deuk.
"Hallo mensen, we gaan vandaag de bean and boozeld challenge doen" zegt Enzo. "Ik ben hier met Julia en Farah, Julia is een vriendin van Farah en Farah is m'n vriendin" zegt hij met een big smile. We beginnen. Ik heb kots. Ik spuug hem gelijk uit. Niet normaal hoe goor (ik heb hem in het echt ook gehad). De jongens lachen zich rot om mijn gezicht.
Nu gaan de jongens het ook doen. Ik lach me dood om hun gezichten. Vooral die van Niall en Louis.
We bekijken de video terug. De tranen rollen over m'n wangen van het lachen. Soms mijn gezicht, hoe kan ik dat doen. "Juul jouw gezichten" zegt Louis. "Ja ik weet dat ze mooi zijn" zeg ik. Hij kijkt me raar aan. "Zeg maar gewoon dat ik mooi ben" zeg ik lachend. Iedereen schiet in de lach.
We zijn weer in het hotel. Niall is aan het Skypen net z'n familie. Hij zit op de bank, alleen oordoppen in. Hij lacht. Zijn lach is zoooo schattig. Ik schiet zelf ook in de lach. Iedereen kijkt mij aan. "Wat" zeg ik. "Je lacht als Niall ook lacht" zegt Liam onbegrijpelijk. "Ja wat, z'n lach is gewoon schattig en als hij lacht moet ik lachend. Z'n lach in aantrekkelijk" zeg ik. Niall kijkt naar mij. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. Hij kijkt snel weg en hij wordt rood. "OMG weet hoe schattig het is als Niall bloost" gil ik. Hij wordt nog roder.
"Juul waarom deed je dat?" Vraagt Niall na het Skypen. "Het is gewoon schattig" zeg ik. "O" zegt hij alleen. "Denk ik wat het denkt wat het is" zegt Louis sneeki met wiebelende wenkbrauwen. "Nee Lou, we zijn gewoon vrienden en jij zegt toch ook schattig tegen mij" zeg ik. "Umm" zegt hij. "Dit doet Zayn ook altijd" zegt Liam lachend. "Tjaa dat zit nou in ons bloed" zegt Zayn.
Pov Niall
Juul weet echt voor alles een antwoord, Zayn ook. Net toen ze zei 'We zijn gewoon vrienden en jij zegt toch ook schattig tegen mij' dacht ik aan de ene kant, thank you, maar aan de andere kant, nooooo. Ze is super knap en lief. Ze ziet me vast niet staan.
"Aarde aan Niall" zegt Juul als ze voor m'n ogen zwaait. "Huh wat" zeg ik verbaast. "Wil je wat drinken?" Vraagt ze. "Ja graag, cola" zeg ik. Ze loopt naar de keuken en haalt wat te drinken. "Ni, je vindt haar leuk hè?" Vraagt Zayn. "Nee" zeg ik snel. "Ja ja" zegt Harry. Ze stoppen gelijk met praten als Juul binnen komt lopen met blikjes cola. Zelf heeft ze fanta.
"Li kan ik je spreken?" Vraag ik. "Ja tuurlijk" zegt Liam en we lopen naar boven. "Wat is er?" Vraagt hij. "Ik ben verliefd" zeg ik. "Oehhh op wie?" Vraagt hij. "Op Juul denk ik" zeg ik. "Aww". "Vertel het tegen niemand, ook niet tegen Zayn". "Ik vertel niks". "Tnx man". "Geen probleem".
Pov Julia
"Ik verveel me" zegt Lou. "Koop een taart en eet 'm op" zeg ik. "Dank je" zegt hij en loopt de deur uit. "Wat...ik bedoelde het als grapje" zeg ik. "Oke" zegt Harry. Ik speel wat met m'n telefoon. Ik zie dat ik een appje van Esmee heb. Esmee is m'n vakantie vriendin.
Esmee: heeyyyy Juul, hoe gaat het? Ik ben geslaagd voor m'n examen😱 xx Essie
Ik: heeyyyy Essie, het gaat super en met jou. OMG gefeliciteerd❤️
Ik kijk op twitter, insta en vine. Er komen filmpjes langs van One Direction die zingen. Ze zijn echt vet goed.
Ik loop naar de keuken omdat ik honger heb. Ik pak een zak chips en loop weer terug. Iedereen kijkt mij aan. Ik besteed er geen aandacht aan en begin te eten.
Als het op is kijken ze mij nog steeds aan. "Hoi" zeg ik maar. "Je at net mijn chips op" zegt Niall. Ik grinnik. "Er ligt nog 1 zak chips in de kast" zeg ik en Niall rent als een speer naar de kast toe. Ik grinnik.
Niall komt terug met een chips en popcorn. Hoe kan die jongen zoveel eten. "Mensen we moeten gaan" roept Paul van buiten. "Gaan?" vraag ik. "Ja we gaan weer verder met de Tour" zegt Zayn. "O" zeg ik.
Ik ren naar boven en pak m'n spullen. Gister heb ik alles uitgezocht, ik heb nu nog maar 2 koffers.
-vliegveld-
"Waar gaan we naar toe?" Vraag ik. "Naar Dublin" zegt Niall hyper. "OMG cool" zeg ik op dezelfde toon terug. Iedereen lacht. Ik krijg een berichtje.
Esmee: hey Juul, ik sta voor je deur. Alleen doet niemand open xx Esmee
Kak, ik moet het iedereen nog vertellen. "Wie is dat?" Vraagt Liam die blijkbaar achter me staat. "Iemand" zeg ik. "En wie is die iemand?" Vraagt Harry. "Gewoon een persoon die bestaat op de wereld, die leeft, ademhaalt en knippert" zeg ik met een zucht. "Aha, Juliet is verliefd" zegt Louis. Ik kan hem wel vermoorden, het is Esmee. "En wat als ik zeg dat het m'n beste vriendin is" zeg ik. "O" zegt iedereen.
Pov Niall
Gelukkig, het is haar vriendje niet. Ik dacht het echt. "Nialler, hallo" zegt Liam. "Huh wat" zeg ik. "We moeten gaan" zegt Louis. Ik knik en we lopen naar het vliegtuig toe.
Er is alleen nog plek naast Juul, jeeejj. Ze doet haar oordoppen in en ga onderuit zitten. Zo zit Zayn ook meestal.
Ze begint te zingen. Eerst zachtjes maar daarna normaal. Ze zing strong- van ons. Ze zingt echt super mooi.
Zayn's stukje: "so baby hold on to my heart
need you to keep me from fallinf apart
I'll alway hold on
'cause you make me strong"Niall's stukje: "I'm sorry if I say I need you
but I don't care, I'm not scared of love
but I don't care, I'm not scared of love
is that so wrong?
is it so wrong?"Dat stukje van Zayn, holy shit. Ze zingt hetzelfde, zelfde stem alleen dan in meisjes vorm. Ik merk dat de jongens ook luisteren. Na het zingen trekt Zayn hoor oortjes uit haar oren, wat er best wel grappig uit zag. "Mensen" zegt ze zuchtend. "Je zong super goed" zegt Louis. "Wacht zong ik?" Vraagt ze. "Jepp" zeg ik. "O, sorry. Het klok verschrikkelijk denk ik" zegt ze onzeker. "Nee je zong geweldig. Dat zei ik net ook al" zegt Lou. Ik lach. "Je hebt dezelfde stem als Zayn maar dan in meisjes vorm" zegt Liam. "Um dank je" zegt ze weer onzeker.
Het is nog een uurtje vliegen en Juul legt haar hoofd op m'n schouder. "We gaan landen" zegt Zayn. "Gaat de tijd zo snel" zeg ik. "Jupp". "Maar net was het nog een uurtje vliegen". "Ja een half uur geleden".
We zitten in de auto naar het hotel. Juul en Zayn zijn in slaap gevallen. Juul's hoofd ligt op Zayn's schouder en het hoofd van Zayn ligt op Juul's hoofd. Het ziet er super schattig uit. Ik maak een foto van ze.
"Hoe gaan we ze naar binnen brengen?" Vraagt Harry. "Niall jij doet Juul en ik doe Zayn" zegt Paul. Ik knik en pak Juul op in bruid-style. Iedereen heeft een aparte kamer, maar Juul slaapt bij Zayn. Ik leg haar neer op het bed en geef nog een kusje op haar voorhoofd. Ik loop naar m'n eigen kamer en kleed me om. Ik ga in bed liggen en doe m'n ogen dicht, ik val in slaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...