-LA-
Pov Julia
Vandaag hebben we 1DDay. OMG dat is echt zo gaaf. Ik zit in de make-up bij Lou. >zie media voor outfit, met Perrie bedoel ik haar en make-up<. "Tnx" zeg ik.
Ik loop naar Niall toe. Hij glimlacht naar mij. "Hoi babe" zegt hij. Ik geef hem een kus. "Kijk Juul zelfde shirt" gilt Esmee. Ik lach. "Wij hebben hetzelfde jasje aan" zegt Niall. "Nee hoor, jij hebt een andere vorm en een mannen versie" zeg ik. "Wijsneus" zegt hij als hij een zacht tikje op m'n neus geeft. Ik grinnik. Ik geef hem nog een kus. "One Direction op" gilt iemand. Ik geef Ni nog een knuffel en hij rent weg.
Ik loop naar Esmee toe. "OMG dit is zo geweldig" zeg ze hyper. "I know" zeg ik. "Dames op" roept iemand. We lopen naar het 'podium'. Het is gelijkvloers.
"Hier zijn Julia, Esmee, Perrie en Eleanor" gilt Harry. We lopen het gebeure op. Ik ga naast Zayn en Niall staan. "Vraag 1" gilt Louis. "Voor de meiden: kies een foto van One Direction en doe hem na en voor de jongens: kies een foto van de meiden en doe hem na" lees ik op. De meiden lopen naar elkaar toe. Perrie laat een foto zien. We knikken. "Ieder z'n vriendje" zegt El. Ik ga staan zoals Niall staat. Tis best gênant, hij staat er raar op. We maken de foto en sturen hem naar de producent.
Zo zijn er eerst een paar vragen. "Maak een videoclip na" leest El op. Lou, visagiste, staat naast ons. "Wij doen bad Blood en little things" zegt Esmee. Iedereen stemt in. "Klaar" gil ik. "Meiden naar studio 1" gilt Paul. We rennen naar studio 1. "Julia is Taylor" zegt Perrie. "Oke" zeg ik. De muziek begint en ik begin te zingen. Perrie rapt de stukjes. We doen Taylor enz na zoals in de videoclip.
Daarna doen we gelijk little things. We gaan in een rondje zitten. Zoals in de videoclip en ik pak een gitaar. Ik heb het lied geleerd van Niall. Ik begin te spelen en Perrie begint te zingen. Liam's stukje zingen we met z'n alle. Daarna El, Esmee en ik. Dan weer allemaal. We ruimen de studio op en we rennen weer naar studio 2.
De filmpjes worden afgespeeld. "Jullie mogen kiezen wie de winnaar is" zegt Lou tegen de camera. De jongens hebben Wings en papaoutai gekozen. Het ziet er wel gaaf uit, alleen ze kunnen niet dansen. Ik moet lachen om hoe ze dansen. Niemand lacht. Ik stop gelijk met lachen. Daarna moet iedereen lachen. Waardoor ik ook weer moet lachen.
Niall en ik zijn een koppel. Net zo als Louis en El, Perrie en Zayn, Esmee en Harry, Liam en Lou. Niall moet mij een nieuwe outfit geven en ik Niall. Wij moeten als eerste en we rennen naar de kleding rekken. Ik pak een losse spijkerbroek, shirt en vest. Ik pak snel zwarte vans en geef ze aan Niall. "Nog 1 minuut" gilt Lou. Niall geeft mij een zwarte broek, blouse zonder mouwen en een blazer. Verder Timberlands. Ik kleed me snel om en ren weer naar binnen. Niall rent achter me aan. "Klaar" gillen we. Daarna gaan Lou en El. Ze komen terug. El heeft een jurkje aan met slippers. Lou een jurk. Niall en ik moeten lachen.
Na een paar challenge moeten wij weer af. De boys gaan nu verder. "OMG dit was zo gaaf" gilt El. "Jaaaa" gil ik. Ik pak m'n telefoon en we maken een selfie. Ik plaats hem op twitter.
@JuliaMalik: bæ's ❤️ >foto<
Ik bekijk de tweets van 1DDay.
@hsnjsksms: OMG die lach van Julia ❤️
@hahenkksn: Julia+Niall=Jiall❤️ perfect.
@jsjielal: OMG die videoclips, zo geniaal💙
@jajsjhs: OMG die meiden sloven zich echt uit😩
(Sorry als jullie namen ertussen staan😂). "Ze vinden mij lach leuk" zeg ik lachend. "Die is ook leuk" gilt Perrie. "I know" zeg ik.
We staan achter de camera's. De jongens doen echt rare dingen. Ik schiet telkens in de lach, maar ik mag niet lachen. Dat horen ze.
"Julia ga op Niall liggen voor 10 minuten" leest Zayn voor van een scherm. "En zing dan liedjes" maakt Louis z'n zin af. Ik sta op en loop naar Niall. Niall gaat op de bank liggen en ik ga op hem liggen. "Help me" zeg ik zonder geluid te maken. Perrie haalt haar schouders op. Niall en ik beginnen te zingen. How Ya Doin'?, Act My Age en Lay Me Down. Niall en ik schieten de hele tijd in de lach. Uiteindelijk hebben we maar 2 liedjes gezongen omdat we de hele tijd in de lach schoten en dat kost tijd. "Dank je Juliet" gilt Louis en ik loop weer naar backstage.
"Wauw" zeg ik. "Het zag er echt grappig uit" zegt Perrie lachend. "Dat zal best" zeg ik. "Meiden stil" gilt Harry. Ik kijk hem aan met knik.
"Juliet doe je brother en sister move" zegt Louis gillend. Ik loop weer naar voor en ga naast Zayn staan. Zayn kijkt mij aan en geeft een knikje. We beginnen. Als we klaar zijn loop ik weer terug. Er worden ook dingen gedaan met de andere meiden.
Louis en Niall doen een spastische beweging en ik kom niet meer bij van het lachen. Iedereen kijkt me boos aan. Perrie legt haar hand op m'n mond. Ik word rustiger. Ik zie een bank en ga door op liggen.
"Julia komen" gilt Liam. Ik sta op en ren naar de rest. "De winnaar van de videoclip opdracht is......" Begint Paul. "De meiden" gilt Lou. "En van de foto's........" Gilt Lou lachend. "De meiden" roept Paul. "Girlpower" gilt Perrie en die geeft ons een high-5.
-hotel-
We zitten op de bank en we kijken 1DDay terug. "OMG mijn lach" roep ik. Iedereen lacht. "Verschrikkelijk" zeg ik.
"We gaan morgen lasergamen" gilt Louis. "Echt cool" gil ik hyper. Ik pak m'n telefoon en ga filmpjes kijken. Het is Nederlands dus ze kunnen het niet verstaan. Ik kijk een programma, weet niet hoe het heet, en ik lig helemaal in een deuk om Fred van Leer. Iedereen kijkt me vragend aan. Ik reageer er niet op en kijk weer verder.
Ik lig op de grond van het lachen. Iedereen kijkt mij aan. Ik begin nog harder te lachen. Daarna doet Lou een rare beweging en ik kan niet meer stoppen van het lachen. M'n buik doet pijn. "Oke Julia Malik, stop met lachen" zegt Zayn serieus. Ik stop met lachen.
Ik loop naar de keuken en pak een appel. Ik heb zin ok te zingen. Ik zing you&i, hoge stukje van Zayn. Ik loop de keuken weer uit. Iedereen kijkt me met open mond aan. "Hoii" zeg ik hyper en pak m'n telefoon. Ik speel een spelletje totdat iemand m'n telefoon uit m'n handen pakt. "IK HAD BIJNA MN RECORD" schreeuw ik boos. "Ja en" zegt Perrie. "Wat je net zong HOLY SHIT DAT WAS GEWELDIG" gilt Zayn. Ik glimlach en trek m'n telefoon uit Perrie's handen. Ze zucht. Tijd voor irritatie. Ik ga dat stukje van Zayn vals zingen en dat een paar keer. Ik zie dat ze geïrriteerd kijken. Daarna zing ik het zuiver. Alle monden staan weer open. "Ja ik weet dat ik mooi ben" zeg ik. "Je bent echt irritant" zegt Harry zuchtend. "Ik weet dat ik mooi ben en dat ik geweldig kan zingen" zeg ik.
Ik sta tegenover Niall in onze kamer. Hij kust me. Ik kus terug. Hij vraagt om toestemming. Ik ga hem die niet geven, geen zin in. Hij legt z'n hand op m'n kont. Hij knijpt erin. Ik gil zachtjes en m'n mond gaat open. Ik voel Niall grijnzen. Onze tongen spelen een spelletje met elkaar.
Ik trek na een tijdje terug. "Ik hou van je" fluister ik. "Ik ook van jou" fluistert Niall. Ik druk nog een klein kusje op z'n lippen en trek m'n pyjama aan. Ik ga in bed liggen. Niall komt naast me liggen. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik trek terug. "Slaap lekker" fluister ik. "Slaap lekker princes" zegt hij. Ik grinnik en val snel inslaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...