11

9.2K 273 28
                                    

Pov Julia

We hebben net ontbeten en ik ga weer naar huis. "Echt Ed, super bedankt voor alles" zeg ik en geeft Ed een knuffel. "En jij ook bedankt voor het liedje" zegt Ed. "Geen probleem" zeg ik. "Als er iets iets kan je altijd langs komen". "Zal ik onthouden".

Ik loop nu weer naar huis. IK HEB ER ZO GEEN ZIN IN. Maar ik ga toch.

Ik doe de deur open. "Julia?" Hoor ik iemand vragen. Ik doe m'n schoenen en jas uit en loop naar de woonkamer. "Julia" gilt Zayn en die rent naar me toe. Hij geeft me een knuffel. "Waar was je?" Fluistert hij in m'n oor. "Ergens" zeg ik droog. "En waar is ergens?" Vraagt Harry. "Bij Eddie" zeg ik. "Ed Sheeran?" Vraagt Louis. "Jep" zeg ik. "Ik zei toch dat ze daar zat" zegt Liam. Zayn laat me los. "Ik ben er nu toch" zeg ik. Iedereen geeft me een knuffel. Niall en mvr perfect wat ze niet is zijn er niet.

-4 dagen later-

Tis nu een week later, volgens mij ben ik vet erg geïrriteerd geraakt door die 2 en ik ben chaggie. Niall negeert me Aweer sinds dat moment en ik praat tegen hem, maar wat heeft het voor nut als hij niet terug praat.

Pov Niall

Ik wil zo graag tegen Juul praten, maar het mag niet. Ariana zegt dat ze mij veel te veel pijn heeft gedaan en dat moet ze voelen. Totale onzin. Ariana is naar de wc. "Juul sorry, ik wil zo graag tegen je praten maar dat mag niet" zeg ik snel. Ze kijkt me met grote ogen aan. "En nu gaan je opeens praten" zegt ze boos. "Ja, nu ga ik praten ja" zeg ik eigenwijs terug. Ze zucht en loopt naar boven. Ik snap haar wel, ze is tegen mij aan het praten en ik reageer niet. Ik ren achter haar aan. Ik pak haar pols vast. "Laat los" snauwt ze. "Nee, niet voordat we gepraat hebben" zeg ik. "Ik probeer al verdomme een week met je te praten en jij wilde dat niet. Nu opeens wel" zegt ze boos. "Ik snap je, ik wil alles uitleggen, maar niet hier" zeg ik. Ze knikt en we lopen naar haar kamer.

"Vertel" zegt ze geïrriteerd. "Ik snap dat je boos op me bent, maar het zit zo. Omdat jij haar 'gekwetst' had mocht ik niet meer met jou praten. Ik moest jou de pijn laten voelen die jij haar had gegeven. Ik wil dat echt niet. Hoe kan ik m'n beste vriendin negeren, hoe? Ik hou van je. Ik ben kapot omdat ik niet met jou praatte. Ik ben kapot omdat ik niks meer met jou doe. Ik ben kapot omdat ik jou negeerde. Ik snap mezelf niet, waarom heb ik dit gedaan? Waarom? Ik mis je" zeg ik.

Pov Julia

"...Ik mis je" zegt hij. Ik kijk hem recht in z'n ogen aan. Hij meent dit, hij heeft tranen in z'n ogen. Ik sta op en geef hem een knuffel. Eindelijk die fijne Horan knuffel. Ik voel m'n schouder nat worden. "Ey niet huilen" zeg ik. Hij trekt terug en kijkt me recht in m'n ogen aan. Ik veeg z'n tranen weg. "Hoe kan ik niet huilen als ik mezelf en jou pijn heb gedaan?" Zegt hij snikkend. "Ik ben er nu toch" zeg ik. Hij geeft me een stevige knuffel.

"NIALL WE MOETEN GAAN" gilt Ariana. Hij trekt een sip gezicht. Ik ken dat gezicht, hij wilt niet. "Als je niet wilt, dan ga je niet" zeg ik. Hij knikt. "SORRY IK GA NIET MEE, IK GA WAT DOEN MET VRIENDEN" gilt hij terug. "Oke dan ga ik" hoor ik haar sip en zacht zeggen. Ik grinnik.

We liggen op bed. Ik lig met m'n hoofd op z'n borst. "Vertel, waarom deed je zo raar" zegt Niall. "Nou ik haat haar al super mega lang" zeg ik. "O" komt er alleen uit z'n mond. "En...nee laat maar" zeg ik. "Nee vertel". "Nee ik kan het niet". "Kijk me is aan". Ik ga recht zitten en kijk recht in z'n mooie blauwe ogen. "Je kan me vertrouwen, ik vertel niemand iets". Ik knik. "Ik vertrouw je en ik hoop niet dat dit onze vriendschap verpest, maar ikvindjeleuk" zeg ik. "En nu rustig". "Ik vind je leuk" zeg ik terwijl ik weg kijk. "En ja als ik haar haat en jou leuk vind gaat dat nie-" en ik word onderbroken door Niall die z'n lippen op mijn lippen plaatst. Ik kus terug, maar waarom. Julia niet aan denken, hij kust je. Er ontploft een bom van vlinders in m'n buik. Ik trek terug en ik voel dat ik bloos. "Ik vind je al sinds het begin leuk, maar je zei dat je niemand leuk vond dus m'n hart brak. Ik ben Ariana tegen gekomen en ik dacht dat het zo wel over zou gaan, maar niet. Ik besefte pas vanochtend waarom je zo boos was. Ik merkte al aan je dat je anders was. Je lachte om m'n lach, dat deed je al, maar heg was anders en ik vind je ook leu-" ik onderbreek hem door m'n lippen op die van hem te planten.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu