28

5.8K 198 34
                                    

Pov Julia

Ik word wakker. Ik voel geen armen om me heen. Ik ben gelijk klaar wakker. Ik zit rechtop. Ik kijk naast me. Er ligt een briefje.

Hi babe, ik we hebben een fotoshoot, kreeg ik ook pas vanochtend te horen. Je lag zo schattig te slapen, dus ik wilde je niet wakker maken. Ik ben rond 1 uur terug xxxxxxxx Nialler.

Dan gaat de deur open. Ik kijk naar de deur. Niall staat daar. "Hoii babe" zegt hij. "Hoi" zeg ik verbaast. "Wat is er?" Vraagt hij. "Is het al 1 uur?" Vraag ik. "Jep" zegt hij. Ik begin te lachen. "Je was zeker net wakker" zegt hij. Ik knik.

Hij schopt z'n schoenen uit en komt naast me zitten. Hij haalt een zakje van de Starbucks achter z'n rug vandaan. Hij geeft hem aan mij. Ik maak hem open. "Dank je" zeg ik en geef hem een kus. Gewoon een ontbijtje van de liefste jongen.

Ik kleed me om. Niall geeft me weer een losse broek. "Tnx" zeg ik en geef hem een kus. Als ik omgekleed ben doe ik m'n routine. Lenzen, haar kammen en tanden poetsen enz.

Niall brengt me maar beneden. Ik hoor mensen praten met een onbekende stemmen. Niall brengt me naar de bank. Fijn Cameron en Nash zitten daar. Ik geef Niall nog een kus en ik pak m'n telefoon. Ik app weer met Farah enz.

Ik: HELP MEEEEE

Colin: whyyyyyy

Ik: lelijke vieze afgrijselijke struisvogels zitten hier

Enzo; en dat zijn?

Farah: Nash Grier en Cameron Dallas

Ik: echt, Cameron kijkt me de hele tijd aan.

Colin: leuk toch

Ik: nee, ik heb met Nialler❤️ en die Cameron kijkt dan jaloers naar ons als we knuffelen enz

Enzo: OMG

Farah: wacht ik heb een idee

Ik: vertel

Enzo: anders ga je toch met ons een minecraft survival openen.

Farah: dat was mijn idee

Ik: is goed, wacht ff

Ik hinkel maar de tafel en pak m'n laptop en oortjes. Ik start minecraft op. "Mensen, ik ga iets met vrienden opnemen. Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om niet al te veel geluid te maken en achter mij staan" zeg ik. Iedereen knikt en zegt ja.

Ik: done

Farah: server is 9173?!:@@201&2!/.

Ik: oke

-na het opnemen-

Ik haat dit zo. Ik kan niks. Kut Luke. Ik zucht en Niall komt naast me zitten. "Wat is er?" Vraagt hij. "Ik verveel me en ik kan niks doen, nou bijna niks" zeg ik.

"IEDEREEN WOONKAMER" gil ik. "Nash en Cameron, willen jullie misschien even naar buiten willen gaan. Ik moet iets vragen en dat mogen alleen zij weten" zeg ik. Ze knikken en lopen naar buiten. "Wat is je vraag?" Vraagt Perrie. "Nou moet ik aangifte doen tegen Luke?" Vraag ik. "Ja" zegt Harry. "Echt wel" zegt Louis. "Oke dan gaan we aangifte doen" zegt Niall.

"LELIJKE VIEZE AFGRIJSELIJKE STRUISVOGELS NASH EN CAMERON JULLIE MOGEN KOMEN" gil ik. Esmee kijkt me boos aan. Ik glimlach. "Wat is er?" Vraagt Nash. Ik zucht geïrriteerd. "Als een van jullie het vertellen vermoord ik je" zeg ik en hinkel de gang in.

"Je hebt je dag niet hè?" Vraagt Niall. "Inderdaad, die krukken en die struisvogels" zeg ik. "Struisvogels?" Vraagt Niall lachend. "Ja, ik leg je zo wel uit in de auto" zeg ik en ga op de grond zitten om m'n schoenen aan te doen.

"Adios" gil ik als we naar buiten lopen. Als we in de auto zitten vraagt Niall wie die struisvogels zijn. "Nou Nash en Cameron" zeg ik. "Waarom?" Vraagt hij. "Wil je het echt weten?" Vraag ik. Hij knikt. "Nou ze doen net of ze alles zijn en grappig zijn. En ze denken dat ze knap zijn. Dus niet. Ik haat ze" zeg ik. "O" zegt Niall.

We zitten weer in de auto. Ze hadden genoeg bewijs en nemen het serieus. "Je hebt het goed gedaan" zegt Niall. Ik glimlach zacht. "Kijk me eens aan" zegt Niall. Ik kijk hem aan en voel dat ik moet blozen. "Je hebt het goed gedaan" herhaalt hij. Hij drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus terug.

We lopen weer naar binnen in ons huis. "Luke heeft haar een dikke knie bezorgd. Dus daarom loopt ze op krukken" hoor ik Esmee zeggen. "Esmee ze vermoord je. Je mocht niks zeggen" hoor ik El boos zeggen. Ik loop gewoon naar de woonkamer en doe of ik niks heb gehoord. "Hii Juul" zegt Esmee. "Heyy Julia" zeg El. "Hey El" zeg ik en ga op de bank zitten. Niall gaat naast me zitten en trekt me opschoot. Ik leg m'n hoofd op z'n borst. Niall speelt met m'n haar. Ik staat wat voor me uit.

"Esmee heb je ook vertelt over wat Luke nog meer heeft gedaan of alleen m'n knie?" Vraag ik. "Alleen je knie. Ze vroeger waarom je op krukken loopt. Ik zei dat je ruzie had met Luke en dat hij je per ongelijk een dikke knie had bezorgt" zegt ze. "O oke, sorry" zeg ik. "Maakt niks uit. Jij kon het toch niet weten" zegt ze. Ik glimlach zacht. Niall pakt m'n hand en knijpt er zacht in. Ik voel twee ogen in m'n rug branden. Ik kijk om en die zijn van Cameron. Ik voel me hier echt ongemakkelijk. "Ni kunnen we ergens anders naartoe?" Vraag ik. "Tuurlijk" zegt hij en hij helpt me met opstaan.

We lopen naar boven. "Waarom wilde weg van beneden?" Vraagt Ni. "Nou um Cameron kijkt de hele tijd naar mij" zeg ik zacht. "O, dan blijven we toch boven totdat ze weggaan" zegt Ni. Ik knik.

Ni legt me neer op z'n bed. "Ik wil dat het morgen drie weken verder is" mompel ik. "Hoezo?" Vraagt Ni. "Dan hoef ik niet meer met die krukken en kan ik lopen" zeg ik met een zucht. Niall grinnikt en komt naast me liggen. We kijken elkaar heel lang aan. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij vraagt na een tijdje om toestemming. Ik geef hem die.

"NIALLER EN JULIET KOMEN JULLIE ETEN" roept iemand van beneden. Niall staat op en ik spring op z'n rug. Niall valt bijna en ik krijg de slappe lach. We lopen langzaam naar beneden. "Shit ze blijven eten" fluister ik. "Kom dicht tegen me aan zitten en kijk niet naar hem" zegt Niall zacht. Ik knik. We komen bij de tafel en ik ga naast Niall zitten. En raad is eens wie er naast me zit. Mr perfect wat ie niet is, Cameron. Ik schuif m'n stoel tegen die van Niall aan.

Nash en mr perfect wat ie niet is, vertellen hoe geweldig vine en weet ik het is. Niall en mij boeit het niet echt. Dan legt Cameron opeens z'n hand op m'n knie, m'n pijnlijke knie en hij knijpt er in. Ik knijp hard in Niall's hand. Hij kijkt me vragend aan. "Cameron" zeg ik zonder geluid. Hij knikt en we staan op. "Wat gaan jullie doen?" Vraagt Liam. "Naar boven" zeg ik. "Waarom? We hebben bezoek" zegt Zayn. "Ik voel me niet zo lekker" verzin ik snel. Ze knikken en wij gaan naar boven.

Als we op de trap lopen moet ik huilen. "Wat is er?" Vraagt Ni. "Hij kneep net in m'n pijnlijke knie en hij legt gewoon z'n hand op m'n knie" zeg ik zacht. Hij zet me neer op de grond en geeft me een stevige knuffel. "Hey, ik wilde vragen hoe het gaat" zegt Perrie. "Slecht" zeg ik zacht. "Wat heb je?" Vraagt ze. "Um" zeg ik. "Zijn ze weg?" Vraagt Ni. Ze knikt. "Dan gaan we weer naar beneden" zegt Ni. Hij tilt me weer op en we lopen naar beneden.

We gaan voor de tv staan. "Jongens en meiden" zegt Niall. Gelijk is iedereen stil. "Um ik wil iets vertellen" zeg ik. "Ben je zwanger?" Vraagt Lou hyper. "Nee" zeggen Niall en ik tegelijk. "Cameron en Nash komen er ff een tijdje niet meer in" zegt Niall. "Wat? Waarom?" Vraagt Esmee boos. "Tijdens het eten legde Cameron z'n hand op m'n knie en kneep hij erin. Het was m'n pijnlijke knie en als ik knuffel met Niall dan kijkt hij jaloers" zeg ik. "Daarom gingen jullie naar boven" zegt Zayn. "Ja" zegt Niall. "Dan komen ze niet meer binnen" zegt Liam. Iedereen stemt in. "Maar ze blijven slapen" zegt Esmee. "Wat!" Zeg ik boos. "Bel ze en zeg dat het niet meer door gaat" zegt El. Ze zucht en pakt haar telefoon.

"Hoi, ik bel omdat het niet meer door gaat". "Nou pech dan ga je naar huis". "Ligt ingewikkeld". "Sorry, maar het is beter voor sommige mensen". "Doeii". "Geregeld" zegt Esmee. "Dank je" zeg ik.

"Het zit me niet lekker dat iedereen aan Juul zit" zegt Zayn. "Mij ook niet" zegt Ni. "Maar aan de ene kant snap ik dat wel" zegt El. Ik kijk haar aan. "Ze is mooi en knap" zegt Perrie. "Maar dan hoeft toch niet iedereen aan haar te zitten" zegt Harry. "Inderdaad" zegt Sophia. Ik zit op Niall's schoot maar gewoon mee te luisteren. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik sluit m'n ogen en ik concentreer me op de ademhaling van Niall. Niet veel later van ik inslaap.

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu