Pov Julia
Ik word wakker omdat iemand z'n lippen op die van mij plaatst. Ik herken die lippen. Die zijn van Niall. Ik kus terug. "Je bent wakker" mompelt hij. "Nee ik slaap" mompel ik sarcastisch. Niall trekt terug. "Opstaan we gaan zo" zegt hij. Ik knik en geeft Niall nog een kus. Ik sta op en pak m'n kleding. Ik doe een jeans, zwart shirt en een blauw vest aan. Ik doe m'n routine.
Ik trek m'n gympen aan en loop naar de rest. "Helloooooow" gil ik. "Sow kan het nog harder?" Vraagt Louis. "Jaaa" gil ik harder.
We zijn bij het lasergamen. "Jullie mogen teams maken" zegt de jongen. "Zayn" roep ik. "Julia" roept zijn tegelijk met mij. We moeten lachen. "Hoe heet jullie team?" Vraagt de jongen. "Malik" roepen we tegelijk. We geven elkaar een high-5.
Dit zijn de teams:
Harry en Esmee
Niall en Perrie
El, Lou en Liam
Zayn en ikWe staan klaar in het veld. "Klaar actie" roept een man. Zayn en ik staan achter een muurtje. Ik kijk voorzichtig of er niet iemand achter ons staat. Niemand. Ik zie daar iemand lopen. Ik schiet op diegene. "Jezus waarom moet ik altijd als eerste af zijn" gilt El. Ik grinnik. Ik ren naar een ander muurtje. Ik zie Harry en Esmee daar staan. Ik schiet op Esmee. Ze is af.
Ik kom Harry tegen. Hij richt z'n pistool op mijn harnas. "HARRY STYLES WAPEN NEER" schreeuw ik. Hij grinnikt. "NU WAPEN NEER" schreeuw ik. Hij kijk al bang. "WAPEN NEER" schreeuw ik. Hij wilt weg lopen. "NU WAPEN NEER" schreeuw ik boos. Hij legt bang z'n wapen op de grond. Ik schiet op hem. "Dank je" zeg ik lief en huppel weg. "Serieus Julia" zegt hij niet begrijpend.
Ik ben nog enige nog over met Niall. Hij staat achter een muurtje. Net of ik hem niet zie. Ik ga heel voorzichtig achter hem staan. Hij kijkt waar ik sta. Ik schiet hem af. Hij schrikt. Hij gilt. "Ojeahh Horan" gil ik. Hij draait zich om en kijkt me aan. Ik heb een grijns op m'n gezicht. "Iedereen komen" gilt de jongen. Ik geeft Ni snel een kus en we lopen naar de rest.
"Ga nooit voor Juul staan als ze een pistool in haar handen heeft" zegt Harry bang. "Waarom?" Vraagt iedereen. "Ze gaat schreeuwen dat je het wapen op de grond moet leggen, ze wordt dan boos, ze schiet je af en huppelt vrolijk verder" zegt Harry. Ik grinnik en iedereen lacht.
"Volgende ronde" zegt de jongen. "Ik stap uit het team, m'n knie" zeg ik. Hij knikt. "Liam hoort bij Zayn" zegt Niall vastbesloten. Liam en Zayn knikken. Ik geef m'n spullen af en ik moet per se achter glas zitten. Ik pak m'n telefoon. Ze zijn alweer begonnen. Ik ga ze irriteren. Ik bel Niall.
N: "hey Juul" zegt hij en gaat stil staan.
J: "hoi Nialler" zeg ik en hij wordt afgemaakt.
N: "Juul" zegt hij boos.
J: "doeiii" zeg ik en hang op.
Ik ga Perrie bellen.
P: "heeeyyyy"
J: "hey Pezzie"
P: "serieus Pezzie?" Vraagt ze en gaat stil staan. Ze wordt afgemaakt.
P: "Jezus"
J: "doeiiii" zeg ik en hang op. Ik ben zo gemeen.
Daarna bel ik Harry, Esmee, Louis en El. Ze zijn gelijk afgegaan toen ze opnamen. Ik stop snel m'n oordoppen in m'n oren en ga muziek luisteren. Ze worden boos, denk ik. Ik doe net of er niks is gebeurt.
Na een tijdje komen ze naar buiten lopen. Ze trekken m'n oortjes uit m'n oren. "Heyy lovies" zeg ik. "Julia je bent echt erg" zegt Perrie boos. "Kom je erachter" zeg ik sarcastisch. "Juul ik hou van je" gillen Zayn en Liam. "Ik haat je" zegt Harry. "Ik hou ook van jullie" gil ik. We staan op en Niall pakt m'n hand. "Je bent echt geniaal" zegt hij. "Dat weet ik" zeg ik. Hij grinnikt.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...