Pov Julia
"JULIAAAAAAA WAKKER WORDEN" gilt iemand. Ik ben wakker. Ik draai me om en leg m'n hoofd in Niall's nek. "JUUHUUL" gilt iemand. "Ulg oke dan" mompel ik en ga zitten. Ik doe m'n ogen open. Iedereen staat voor m'n neus. "Ook goeiemorgen" zeg ik gapend. "Wat je hebt gedaan vannacht, thanks" zegt Lou. "Alsjeblieft" zeg ik. "En omdat je een gaar mensen uit ons huis hebt weggejaagd" zegt Liam. "Huh?" Zegt Zayn. "Ik werd weer wakker omdat er iemand beneden was, het was dus een inbreker. Ik heb hem uit huis gezet" zeg ik. "OMG cool" zegt Lou hyper. "Ze was ook nog super rustig" zegt Liam. "My Good Girl" zegt Niall en hij geeft me een knuffel. "Ik ben gewoon geweldig" zeg ik. "Jaaaaaa" gilt iedereen.
Niall geeft me een kus. "Wij gaan maar weer" zegt Harry ongemakkelijk. "Ontbijt staat beneden" roept Liam nog. Ik kijk Niall aan en we rennen tussen ze door naar beneden. We binnen gelijk me eten. "Ni, hoe laat gaan we weg?" Vraag ik. "Hoe laat wil je?" Vraagt hij. "Uurtje of 2" zeg ik. "Dan moeten jullie wel opschieten, het is half 2" zegt Liam. "En dan noem je dit ontbijt?" Vraag ik. "Nou middag eten" zegt hij later. "We kunnen ook gewoon eten en dan langzaam onze spullen inpakken. Dan vertrekken" zegt Niall. "My Good Boy" zeg ik opdezelfde manier zoals Niall dat altijd doet. Hij grinnikt.
"Lou hoe gaat het met je pols?" Vraag ik. "Um, weet ik niet" zegt hij. "Je weet toch of het pijn doet of niet" zeg ik terwijl ik met m'n ogen rol. "Dan doet het geen pijn" zegt hij hard. "Kom eens" zeg ik. Hij loopt naar me toe en geeft z'n pols. Ik haal voorzichtig het verband eraf. "Het is niet meer dik, maar blijf voorzichtig, als je er rare dingen mee gaat doen dan loopt het niet zo fijn af" zeg ik. "Wat gebeurt er dan?" Vraagt Niall. "Het kan dan weer dik worden en dat is echt niet fijn" zeg ik. "Hoe weet je dat dan?" Vraagt Perrie. "Voetbal, had m'n enkel gekneusd en dacht dat het niet erg was, dus wel. Ik kan toen een paar dagen niks doen" zeg ik. "Oo" zegt iedereen. Ik voel me net een moeder of juf.
We lopen naar boven en kleden ons om. >zie media, foto van Niall bedoel ik dan z'n zonnebril<.
"Mensen wij gaan" roep ik. "Doeii veel plezier" zegt Zayn die me een knuffel geeft. "Adios" zeg ik en we lopen de deur uit. Niall is een beetje heel erg hyper. "Ni chill" zeg ik. "Sorry, maar heb ze al heel lang al niet meer gezien" zegt hij. Ik leg m'n hand op z'n knie. Hij legt z'n hand op mijn hand en knijpt er zachtjes in.
-Ierland🇮🇪-
We zijn in Ierland. Niall is super hyper. "Ni, laat mij maar rijden. Je bent niet normaal hyper" zeg ik. "Maar jij weet de weg niet". "Ooit gehoord van een TomTom en iemand die naast me zit" zeg ik op een dûh toontje. "O ja". We stoppen en ik ga rijden.
"Hier naar links" zegt hij. "Tweede rechts". "Derde afslag". En ga zo maar door. We stoppen voor een groot huis. Niall springt de auto uit en rent naar de voordeur. Ik grinnik om z'n actie. Ik haal de sleutel uit de sleutelgat en pak onze spullen. Gelukkig hadden we samen maar een tas.
"Niall, jij bent echt erg" zegt Greg. "Waarom?" Vraagt hij. "Jij rent als kip zonder kop naar binnen en je laat je meissie alles doen" zegt hij. Ik zet ondertussen onze tas op de grond. "Maakt niet uit hoor" zeg ik. "Sorry babe" zegt hij en slaat van achteren z'n armen om me heen. Hij geeft me een kus op m'n wang. "O ja, ik ben Julia" zeg ik. Iedereen stelt zich voor en geeft me een knuffel. Ik kende zal bij gezicht en naam, maar dit is toch anders. "Dus jij ben het meisje waar Niall het altijd over heeft?" Vraagt Maura. "Ja, dat zal wel" zeg ik. Ik kijk naar Niall, hij bloost.
"Je lijkt best wel veel op Zayn" zegt Greg. "Um dank je?" Zeg ik twijfelend. "Innerlijk niet hoor. Ze lacht om de kleinste dingen en kan super druk zijn en kan veel eten" zegt Niall. Ik bloos. "Denise komt zo met Theo" zegt Maura. "OMG" zeg ik zacht. Theo is mega gigantisch schattig. Niall pakt m'n hand en vlecht onze vingers met elkaar. Hij knijpt er zacht in. "O shit" zeg ik zacht. "Wat is er?" Vraagt Niall. "Moet m'n ouders nog gelukkig nieuw jaar wensen" zeg ik. Ik pak m'n telefoon en stuur een appje.
Ik: heeeeeyyyy pap en mam, GELUKKIG NIEUW JAAR 🎆🎆🎆🎉🎊💫✨👑💥💓💓💯💯❤️❤️. Love Julia en Niall x.
Niall grinnikt. Ik glimlach en stop m'n telefoon weg. "Juul, jij ben toch in Nederland opgegroeid?" Vraagt Maura. "Jep" zeg ik. "Ik heb het hele verhaal al van Niall gehoord, maar was het niet raar?" Vraagt Greg. "Het was echt super raar. Van fan tot zusje en vriendin" zeg ik. Maura lacht. Bijna dezelfde lach, super cute. "Maar ik hou wel van ze allemaal. Zayn is m'n broer maar de andere voelen ook als broers behalve Niall, ik hou van hem als vriend" zeg ik trots. "Aw" zegt Niall en geeft me een kus op m'n lippen. "Jullie zijn echt super cute samen" zegt Maura. Ik bloos.
Theo is echt super schattig. Ik heb weer eens de bank geclaimd. "O ja en Juul is super goed in banken claimen" zegt Niall. Ze kijken mij aan. Ze beginnen te lachen. Theo ligt op m'n borst. Niall maakt foto's. M'n telefoon trilt.
@NiallOfficial: My two loves❤️ >foto van Theo en ik<
Ik kijk Niall aan. Ik glimlach. Dan gaat de bel. Greg doet open. Er loopt een man naar binnen. De vader van Nialler, ik herken hem. Ze lijken best veel op elkaar. Dit is best awkward, ik lig op de bank. Niall rent als een gek naar z'n vader toe en knuffelt hem zowat kapot. Ik ga voorzichtig weer normaal zitten en stel me voor aan de vader van Niall, Bobby.
"We gaan eten" roept Maura. Niall en ik zetten ff een sprintje in en rennen naar de tafel. Maura schept op en we wachten totdat de anderen er ook zijn. "Schiet op. Ik heb honger" zeurt Niall. Maura schept extra langzaam op voor de anderen en Niall zucht. Hij begint gewoon al te eten. Vreetzak. We eten iets, geen idee hoe het heet, maar het is echt super lekker.
Niall praat z'n familie weer helemaal bij en ik speel met Theo. Hij is echt super schattig. "Ikke naal Ni" zegt Theo. Ik sta op en loop naar Ni toe. Ik geef Theo aan Ni en ga naast hem zitten. Het is echt super schattig om te zien hoe Niall met kleine kinderen om gaat. Hij straalt helemaal.
"Maar hoe zijn jullie een stelletje geworden?" Vraagt Bobby. Ik kijk Niall aan. "Lang verhaal" zegt hij. "Ik vind hem leuk, ook voordat ik erachter kwam dat ik familie ben van Zayn, maar ik dacht dat het alleen was omdat hij beroemd was. Ik kwam erachter dat dat niet zo is en hij had een vriendin. Ik werd jaloers en werd snel boos op hem. Niall was het zat en negeerde mij, nou mocht niet van Ariana. Toen heb ik vertelt dat ik hem leuk vind en nu zitten we hier" vat ik kort samen. "Ik vind Juliet al leuk sinds ze kennis kwam maken met ons. Ze vertelde dat ze niemand leuk vond dus m'n hart brak. Ik ben toen Ariana tegen gekomen en ik dacht ik stap over Juul heen. Maar niet. Ze vertelde het en ik ben super blij dat we nu hier zitten" zegt Niall blij. "Cuteeeeeeee" zegt Greg. Ze reageren zowat hetzelfde.
"Morgen gaan wij naar vrienden toe, dus kan Theo bij jullie blijven?" Vraagt Denise. Ik doe m'n mond al open, maar Niall is me voor. "Tuurlijk" zegt hij hyper.
We zijn voetbal aan het kijken. Niall en Greg hebben weer een discussie over de beste speler. Ik lach me dood. "Kleine kleuters" zegt Maura. "Ja wat, maar die is beter" zegt Niall. "Ne-he" zegt Greg. "Ik weet wie de beste is" zeg ik. Ze kijken mij vragend aan. "Wie?" Vragen ze. "Ik" zeg ik droog. "Nee ze zijn gewoon allebei even goed" zeg ik er snel achteraan. Ze zijn stil. Maura, Bobby en Denise lachen zich dood. "That's my girl" zegt Niall. Hij geeft me een knuffel. Ik heb nu volgens mij dit gezicht 😏.
"Hoe laat gaan jullie morgen weg?" Vraag ik. "Om 8 uur in de ochtend" zegt Greg. "Oke" zegt Niall. "Morgen is Inge jarig" zegt Maura. Ik kijk Niall vragend aan. "Een vriendin" zegt hij. "O, alvast gefeliciteerd" zeg ik.
"Wij gaan slapen" roept Niall vanuit de gang. "Slaap lekker lieverds" roept Maura. "Je moeder is echt super aardig" zeg ik als we naar boven lopen. "Dank je denk ik" zegt Niall. Ik grinnik. We lopen z'n kamer binnen, een gewone jongens kamer van zijn leeftijd. "Mooie kamer" zeg ik zacht. Niall gaat voor me staan en drukt z'n lippen op die van mij. Ik glimlach tussen de kus door. Hij voelt het en stopt de kus. "Ik hou van je" zegt hij. "Ik ook van jou" zeg ik zacht. Ik geef hem een knuffel.
Ik kleed me om, ik doe een voetbal broekje en een Niall Horan shirt aan. "Leuk shirt" zegt hij blozend. "Uhu, ik kon het niet laten liggen" zeg ik lachend. Ik ga naast hem liggen en geef hem een kus, later val ik zo inslaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...