Hoofdstuk 41

67 2 0
                                    

Zodra ik binnenstap zie ik Claire al staan, ze praat met een werknemer. Als ze zich eindelijk omdraait loopt ze meteen op me af en knuffelt me. 'Fijn dat jij er ook weer bent' glimlacht ze. 'Hoe was de tour?'
'vermoeiend' antwoord ik grinnikend. 'Dat is mooi, want je mag meteen weer aan de bak. Over 10 minuten wil ik dat je in outfit 3 klaarstaat voor de kamer. De kleding ligt klaar.' 'Ik blijf me verbazen over jou werkdrang' lach ik. Ik krijg nog een kort glimlachje van Claire en loop daarna naar mijn kleedkamer waar ik de meest verbazingwekkende outfits vind. Zoals gewoonlijk waren ze perfect. Ik kleed me snel om en stap de kleedkamer uit, waar de fotograaf op me wacht. Ik glimlach en volg hem naar de shootruimte.


'is er niemand anders hier?' vraag ik de jongen fronsend. Hij ziet er erg jong uit, misschien net in de t Hij schud glimlachend zijn hoofd. 'Ik doe je niets aan hoor' zegt hij dan grijnzend. Ik glimlach. 'Kiki' zeg ik terwijl ik zijn hand schud. 'Lucas'. Ik glimlach nog een keer naar hem en dan beginnen we al meteen.

Na ongeloofelijk veel foto's staat Lucas op. 'Wauw Kiki! Deze foto's zijn perfect! Jij was het model dat ik zocht! Je bent echt heel mooi..' Ik lach en voel mijn wangen rood worden. 'Dankje.. Ik ben blij dat je foto's goed zijn' ik schenk hem nog een glimlach en ga dan naar mijn kleedkamer. Claire staat op me te wachten. 'En?' 'Het ging top!' Claire glimlacht tevreden.

Ik check mijn telefoon terwijl ik Claire de gang door volg.

Iris: alles top!! Modest! was blij dat ik ontslag nam, ze vonden me al verleden tijd

Iris: man wat ben ik blij

Me: gelukkig! Ben trots op je meid, x

Claire loopt de kantine in en besteld twee koffie. Ze geeft er een aan mij en we nemen plaats aan een tafeltje. 'Hoe gaat het verder met Niall?'
'Heel goed' er ontstaat meteen een glimlach op mijn gezicht.

'Had je al gehoord dat je morgenavond niet een gewone modeshow loopt?'
'Nee, wat doe ik dan?' 

'Je gaat bruidsjurken dragen!'
'Niet!!' Mijn hand vliegt voor mijn mond. 'Serieus?'
'Ja!' Claire lijkt even enthousiast als ik. Ik heb altijd al een bruidsjurk aan willen hebben, niet eens om te gaan trouwen - ik weet niet eens of ik daar klaar voor ben - maar gewoon om me even te voelen als een prinses. Ik geef Claire een knuffel. 'Oh mijn God wat heb ik hier zin in!'



VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu